Autor Tema: FAIXISME A L´ESTADI  (Llegit 9700 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #20 el: 23 de de 2005, 23:38:14 pm »
Desgraciadament estos individus van insultar diumenge algun seguidor del CE Sabadell.
Si desprès passa alguna cosa, sempre ho paga el club.
Estos tios, amb actitud provocadors, haurien de tenir prohibida l'entrada al camp.

Precisament per això els van insultar, per temes polítics ;)

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #21 el: 23 de de 2005, 23:57:43 pm »
Precisament per això els van insultar, per temes polítics ;)

I qui va treure a relluïr política a l'estadi diumenge?
Els insultats o els insultadors.
No anava pas jo amb l'estelada roja al camp.
No anava pas jo amb el carnet del MDT a la mà.

Altres van traure una bandera amb la creu cèltica (açò està prohibit per llei, i multat).
Altres van fer la salutació feixiste rera una porteria.
Altres van escopir al DeLaFuente (indignant). >:(
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #22 el: 24 de de 2005, 02:39:07 am »
Bé, si no em vols entendre no m'entenguis. No estic defensant ningú ni ho penso fer. Jo no vaig al futbol ni amb una estelada ni amb una bandera espanyola pq el que vaig a veure és futbol i no a reivindicar les meves creencies polítikes. Siguem intel·ligents i pensem que si hi ha coses que poden portar problemes intentem evitar-les. Si en akest moment portar banderes és un problema millor no desplegar-les fins que hi hagi una solució a akest problema o fins que es calmi una mica la cosa. A mi no em fereix l'orgull si un dia no em poso la samarreta del Sabadell per evitar que em caskin en un camp contrari (per exemple a la ciutat esportiva de l'espanyol on he tingut problemes per això). I no ens ekivokem, jo no estic dient que ningú deixi de portar banderes estelades ni res per l'estil. Simplement dic que ja tothom sap el que hi ha i el q pot arribar a passar, i tots podem posar-hi medis pq no torni a passar, des de la directiva fins als aficionats, passant és clar per la policia nacional (que sempre pot fer alguna cosa més del que fa). N'hi ha poca i a sobre mal situada al camp. Haurien de fer com es veu a molts camps, tenir el grup conflictiu vigilat durant tot el partit i no deixar-lo sortir del seu lloc fins que acabés el partit. Pensem-hi pq la solució la podem tenir nosaltres mateixos i moltes vegades esperem a que siguin els altres els que ens treguin les castanyes del foc.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #23 el: 24 de de 2005, 18:20:20 pm »
El ke faltava per veure..discutin-se entre vosaltres per cuatre s********s...pk no els ignoreu??? deixeu ke la directiva i la policia fagin el ke sagi d fer i llestus. No se'ls hi ha d donar massa cobertura , penseu ke akesta gent no es del Sabadell , per tant , la meva tesi sempre a sigut ke ells solets s'avorriran amb la 2B i deixaran d venir  , ja ke no tenen sang arlekinada.
Mare meva , si fins i tot van insultar al De La Fuente ke sempre ha tingut bon rollu amb nosaltres , no s'enteren d res jajaja!!
I si patiu per la imatge ke dona l'afició davant d catalunya no patiu , jo vaig mirar el partit per TV i la veritat es ke una persona ke u mira es fixaria més en el positiu detall d ke a l'estadi hi havia 3.500 persones sent 2B i zona baixa , i escoltan-se molt b els cantics dels Hooligans apoyant l'ekip , ke no pas 4 ******* en un raconet treient un drap d'espanya a la segona part.

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #24 el: 24 de de 2005, 19:12:18 pm »
Càntics apollant l'ekip? Ben pokes vegades n'he sentit un. A mi em sembla que són més "càntics per desprestigiar l'ekip del poble del costat" que no pas per animar el Sabadell.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #25 el: 24 de de 2005, 20:59:28 pm »
i els teus cantics apoyant l'ekip on son??? , en començu a star fart del resentimant ke teniu alguns. A la Creu Alta , tots calladets i després veniu aki a tirar m**** sovint sense sentit ni raó ( i ja no parlo dels korps)...
Alla tu amb la teva forma d'animar l'ekip , po no cuestionis ni a una penya ke porta 11 anys sent  la unika penya "jove" seriosament muntada i organitzada i la ke té més socis , ni critikis a arlekinats ke kom jo , portem més d 20 anys a la Nova Creu Alta i voltant pels camps d'espanya!!
VISCA EL SABADELL!! FORÇA HOOLIGANS VALLÉS!

Desconnectat Jos

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3483
  • Gènere: Masculí
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #26 el: 25 de de 2005, 01:46:04 am »
Bé, si no em vols entendre no m'entenguis. No estic defensant ningú ni ho penso fer. Jo no vaig al futbol ni amb una estelada ni amb una bandera espanyola pq el que vaig a veure és futbol i no a reivindicar les meves creencies polítikes. Siguem intel·ligents i pensem que si hi ha coses que poden portar problemes intentem evitar-les. Si en akest moment portar banderes és un problema millor no desplegar-les fins que hi hagi una solució a akest problema o fins que es calmi una mica la cosa. A mi no em fereix l'orgull si un dia no em poso la samarreta del Sabadell per evitar que em caskin en un camp contrari (per exemple a la ciutat esportiva de l'espanyol on he tingut problemes per això). I no ens ekivokem, jo no estic dient que ningú deixi de portar banderes estelades ni res per l'estil. Simplement dic que ja tothom sap el que hi ha i el q pot arribar a passar, i tots podem posar-hi medis pq no torni a passar, des de la directiva fins als aficionats, passant és clar per la policia nacional (que sempre pot fer alguna cosa més del que fa). N'hi ha poca i a sobre mal situada al camp. Haurien de fer com es veu a molts camps, tenir el grup conflictiu vigilat durant tot el partit i no deixar-lo sortir del seu lloc fins que acabés el partit. Pensem-hi pq la solució la podem tenir nosaltres mateixos i moltes vegades esperem a que siguin els altres els que ens treguin les castanyes del foc.

Faig les teves paraules meves  :)

Estic segur k per veure una bandera d'espanya al estadi hi hauria mes d'un k es keixaria, clar el de la bandera espanyola diria k si tu portes bandera catalana pk no puc portar jo una bandera espanyola, o pk no, una bandera europea xD I jo dic: k pinta una bandera tan d'espanya com catalana en un camp de futbol?¿?¿? Per demostrar la seva ideologia? Per engrescar encara mes l'ambient? Aki nomes tenen sentit les banderas del sabadell, ara, tothom es lliure cla i alla ell si vol cridar l'atencio portant el k no correspon en un camp de futbol.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Com està el pati.
« Respondre #27 el: 25 de de 2005, 11:46:42 am »
I només per a quatre monos que igual van vanir aquí que aniran al camp del Terrassa quan venen entrades a 3€.

Aquests només els interessava la política.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Per en Birri
« Respondre #28 el: 25 de de 2005, 23:17:29 pm »
Citar
A mi no em fereix l'orgull si un dia no em poso la samarreta del Sabadell per evitar que em caskin en un camp contrari (per exemple a la ciutat esportiva de l'espanyol on he tingut problemes per això).

Allà me parix que no sols tu vas tenir problemes. Jo vaig haver d'espavilar un paio que me tocava els collons en el tercer d'ells.

Citar
I no ens ekivokem, jo no estic dient que ningú deixi de portar banderes estelades ni res per l'estil.

No, aquí crec que no m'has entès. Jo mai la porto, me referesc en que un amic (amb la samarreta arlequinada) estava saludant a uns col-legues de Girona i per allà va passar un macaco que anava de seguidor del CE Sabadell que el va insultar. Açò és indignant.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: Per en Birri
« Respondre #29 el: 26 de de 2005, 13:25:10 pm »
No, aquí crec que no m'has entès. Jo mai la porto, me referesc en que un amic (amb la samarreta arlequinada) estava saludant a uns col-legues de Girona i per allà va passar un macaco que anava de seguidor del CE Sabadell que el va insultar. Açò és indignant.

No si no em referia al que tu havies comentat eh? Era un comentari més que res en general pq ningú es pensés q jo deia de deixar les banderes a casa. Tothom pot fer el que vulgui però mentres akells que intenten reprimir els altres no es kedin a casa doncs millor intentar evitar problemes ;)

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: Per en Birri
« Respondre #30 el: 27 de de 2005, 01:34:20 am »
Tothom pot fer el que vulgui però mentres akells que intenten reprimir els altres no es kedin a casa doncs millor intentar evitar problemes ;)

Ok! Ací estic totalment d'acord. A voltes per evitar problemes millor que mos reservem els sentiments a la capsalera del catre.
Açò si, a mi si algun m'ha buscat, l'he trobat ;D

Visca el CE Sabadell i Visca la Terra!!!!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!