Autor Tema: Girona FC - CE Sabadell Divendres 07.08.2026 a les 18:30  (Llegit 985 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat o rei marañon

• President
  • Missatges: 5183
  • Gènere: Masculí
Re:Girona FC - CE Sabadell Divendres 07.08.2026 a les 18:30
« Respondre #20 el: 07 de Agost de 2026, 20:35:21 pm »
M'oloro una altre setmana parlant d'Escudero jajaaja. Bon partit de l'equip!
més val boig conegut que savi per conèixer

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1137
« Respondre #21 el: 07 de Agost de 2026, 20:50:06 pm »
Ens han anul·lat dos gols, estarà Soteras de vacances? com poden fer això a l'equip de la federació?  :blink

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3655
  • Endavant Sabadell
« Respondre #22 el: 08 de Agost de 2026, 00:38:56 am »
El Minso i el Jastin són producte de la cantera del Girona, amb la feina que se està fent en el nostre obrador, algún dia, espero que poguem comptar amb jugadors fets a casa pel primer equip, revaloritzar-los i vendre'ls com cal.
M'ha agradat el davanter americà, llàstima l'ocasió que ha tingut però que s'ha adormit.
Escudero, ja ho vaig dir que me'l quedava, te la capacitat de generar ocasions de gol en cada partit.
Com a nota negativa, no m'ha agradat gens (avui),  el central Oscar Sanz, la banda dreta estava sent un coladero absolut.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5593
« Respondre #23 el: 08 de Agost de 2026, 09:53:07 am »
El Minso i el Jastin són producte de la cantera del Girona, amb la feina que se està fent en el nostre obrador, algún dia, espero que poguem comptar amb jugadors fets a casa pel primer equip, revaloritzar-los i vendre'ls com cal.
M'ha agradat el davanter americà, llàstima l'ocasió que ha tingut però que s'ha adormit.
Escudero, ja ho vaig dir que me'l quedava, te la capacitat de generar ocasions de gol en cada partit.
Com a nota negativa, no m'ha agradat gens (avui),  el central Oscar Sanz, la banda dreta estava sent un coladero absolut.
Totalment d'acord en tot
Oscar Sanz ha sortit retratat als 2 gols, se l'ha vist blandito
A l'americà el vull veure més, però se li han vist cosetes
Lo de Escudero, doncs si es parla amb ell i renuncia al sou x haver pujat... Podríem parlar-ne

• President
« Respondre #24 el: 08 de Agost de 2026, 09:56:31 am »
Jo crec que el problema de Sanz va ser Priego que defensant no es va enterar de la missa la meitat

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5593
« Respondre #25 el: 08 de Agost de 2026, 10:30:32 am »
Jo crec que el problema de Sanz va ser Priego que defensant no es va enterar de la missa la meitat
Si, no va ajudar, però qui posa el peu tou en el encontronazo del 1er gol és Sanz

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3038
« Respondre #26 el: 08 de Agost de 2026, 10:35:58 am »
Exacte, el primer gol és més errada de Priego que es mig atura perquè o bé es pensava que la pilota anava a fora o que Òscar Sanz el cobria. Però vaja, per això estan les pretemporades, detectar on es falla i millorar. L'actitud de 10, però va fer falta que el Girona marqués primer. Que, per cert, jo sóc gironí el primer que faig és buscar un porter: els va portar a segona i patiran per fer play-off; a banda elements com David López que encara no ha assumit on són.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

• President
« Respondre #27 el: 08 de Agost de 2026, 11:53:21 am »
Exacte, el primer gol és més errada de Priego que es mig atura perquè o bé es pensava que la pilota anava a fora o que Òscar Sanz el cobria. Però vaja, per això estan les pretemporades, detectar on es falla i millorar. L'actitud de 10, però va fer falta que el Girona marqués primer. Que, per cert, jo sóc gironí el primer que faig és buscar un porter: els va portar a segona i patiran per fer play-off; a banda elements com David López que encara no ha assumit on són.
exacte, Gazzaniga es un coladero, no li arriba a la sola de la sabata a Fuoli

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1137
« Respondre #28 el: 08 de Agost de 2026, 12:50:13 pm »
Si, no va ajudar, però qui posa el peu tou en el encontronazo del 1er gol és Sanz

Parles d'Oscar Sanz i per mi el perill venia tota l'estona a les esquenes de Joel Priego,Justin el va superar com va voler,i en el gol no entenc que va fer ja que es va quedar parat

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2165
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #29 el: 08 de Agost de 2026, 13:05:36 pm »

Parles d'Oscar Sanz i per mi el perill venia tota l'estona a les esquenes de Joel Priego,Justin el va superar com va voler,i en el gol no entenc que va fer ja que es va quedar parat

Hi estic completament d'acord. I, per cert, Fuoli tampoc va estar del tot encertat, les coses com són. Crec que l'error de Priego, bàsicament, és per no ser lateral, ja que quan ho ets si hi ha una pilota a la teva esquena instintivament vas a tapar la teva zona pel que pugui passar. Però  si no ho ets no tens aquest instint. Per a això estan també els partits de pretemporada, per provar a gent en altres o possibles posicions i veure si és viable o no.
Indicar que  òbviament no estic qüestionant aquí la falta d'intensitat de Priego, on va demostrar, de fet, ser dels més intensos de l'equip, cosa que tenia mèrit de per sí.

Salut!

Desconnectat Situs22

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #30 el: 08 de Agost de 2026, 14:24:17 pm »
Coscia estava tocat? El vaig veure escalfant però 0 minuts (havent jugat Escudero i, fins i tot, l'americà que està a prova). Algú sap alguna cosa?

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3969
« Respondre #31 el: 08 de Agost de 2026, 17:08:22 pm »
Em va agradar l'americà. Entenc que encara han de decidir qui es queda i qui surt del trio Miguelete, Coscia i Escudero.
També faltaria aquell mig punta "jugón" t també important fitxar un porter, l'any passat Fuoii va acabar regular i ahir es va menjar el primer gol d'ells.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...