SABADELL > SABADELL, ESPORTS i CIUTAT

Altes i baixes a la UB Sabadell

<< < (12/12)

basquetbolero:
Quique moraga pivot de 2'12 i 30 anys torna a casa!!! A fitxat per l'Imaje Sabadell Gapsa i vol pujar l'equip de la seva ciutat a la lliga LEB. Després de molts anys fora Moraga s'ha assentat definitivament a Sabadell i està molt motivat
D'altra banda Javi Castillo ha renovat
Ningu comptava amb Javi pero la seva polivalencia pot jugar de 3 i 4 i sobretot la seva experiència i entrega als colors arlequinats han fet que s'hagi optat per ell. Javi ja porta 5 anys defensant els colors de l'Imaje
Ara ja tenim 8 jugadors nomes faltn dos
Un pivot americà (es el me sprioritari de tots)
Un base, tardara uns dies mes

L'equip que s'esta fent em sembla força competitiu amb el repte dels Play Offs i un barreja de gent jove i experimentada que pot funcionar. Espermu
Tan de bo
Força Imaje i força CES

MUTIO:
Doncs si, heu fitxat a 1 jugaodr mediàtic, molt vingut a menys ja fa anys, però que a la leb 2 pot donar rendiment!
De totes formes tal com dius basquetbolero -que diria k el dia de la presentacio del ces de futbol vaig veuret!!  :yes: - ésmolt essencial fitxar 1 tio poderós a dins, 1 americà que agafi rebots i defensi fort.!!

Que tingueu sort.... però molt em temo que no jugareu pas play-off!!

Salutacions

basquetbolero:
Carai quin optimisme mutio, la plantilla pot ser inferior a la de l'any passat, pero tenim nomes un jugador que ha jugat a EBA, Julià Garrote, però té una gran projecció. L aresta sempre han jugat a LEB 2 i fins i tot a LEB. Sobre Moraga, és cert que ha vingut a menys, po he tingut la oportunitat de xerrar amb ell i està motivadissim, no t'ho pots imaginar. A un 70% Moraga fa 14 punts 10 rebots a la LEB 2 amb la gorra.

No se temps al temps, jo crec que aquest any la ciutat viurà i vibrarà amb els dos equips, el de bàsquet i el de futbol, i sinó al temps quediria aquell.

pd: Correcte estava a la presentació del CES, peruqè m'agraden tots els esports i animo sempre al sabadelll, sempre uq el afeina m'ho permet. I com jo molts simpatitzants de bàsquet. Aviam si els de futbol també us passeu per Sol i Padrís i fem una bona societat.

basquetbolero:
Després del fitxatge de Quique Moraga i de la renovació de Xavi Castillo avui s'ha confirmat el fitxatge del que serà el pivot estranger d ela plantilla.

Jakim Donaldson pivot nordamericà, 2'03 23 anys procedent de la Universitat de Edinboro, Pittsburg. Ha promitjat 17 punts 13 rebots i 3 taps per partit i ha estat escollit  entre els cinc ideal de la lliga Universitaria 2.

Crec que serà un molt bon fitxatge que ha de portar l'espectacle a les grades de Sol i Padrís tal i com ha reconegut Chema Solsona. Ara nomes falta un base per tancar de forma definitva la plantilla.

Per cert avui comença la pre temporada. A les 6 sessió física i a les 8 a Sol i Padrís.

Navegació

[0] Índex de Missatges

[*] Pàgina Anterior

Go to full version