C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > PRIMER EQUIP
Jornada 24 UD Ibiza - CE Sabadell Diumenge 15 febrer 16h
Arlekinat Perpetuenc:
Un partit a on tots dos arribem després de palmar. Increïble la derrota dels eïvissencs davant el filial verd-i-blanc.
Crec que Quadri és baixa per acumulació de grogues. Per altra banda, Carlos García-Die torna.
En directe a Teledeporte.
skatalites:
Queda clar que els equips que ens competeixen son els que ens fan estrategia mirall i/o els que ens ofeguen amb un ritme intens, a dia d'avui, no veig els jugadors de l'Ibiza capaços de sacrificar-se i donar un alt ritme, això sí, a nivell individual tenen molta qualitat.
Fins avui els únics capaços de contrarestar-nos han estat el Europa i Eldense, els punts que hem perdut amb empats han sigut fruit de la manca de fortuna, ja sigui per arbitratges o falta de encert a dalt.
blayo:
Em fica palote que molts analistes de futbol :laugh2: ens donin per morts fins i tot alguns diuen que no farem ni playoff. S'ha de guanyar al Ibiza per donar un cop de puny a la taula tant fort que la poguem trencar per la meitat! A mort amb aquests jugadors :happy2:
mss:
--- Cita de: blayo en 08 de Febrer de 2026, 22:11:45 pm ---Em fica palote que molts analistes de futbol :laugh2: ens donin per morts fins i tot alguns diuen que no farem ni playoff. S'ha de guanyar al Ibiza per donar un cop de puny a la taula tant fort que la poguem trencar per la meitat! A mort amb aquests jugadors :happy2:
--- End quote ---
Home tots tením batxes i pujar directes com a 1er crec que tots podem tenir algún dubte, ara bé, que no farem ni PO es molt agoserat tenint en compte que la franja de PO la tenim a 10Pts, un equip que ha demostrat que es moolt difícil de guanyar pero bueno.. millor que pensin així
o rei marañon:
--- Cita de: blayo en 08 de Febrer de 2026, 22:11:45 pm ---Em fica palote que molts analistes de futbol :laugh2: ens donin per morts fins i tot alguns diuen que no farem ni playoff. S'ha de guanyar al Ibiza per donar un cop de puny a la taula tant fort que la poguem trencar per la meitat! A mort amb aquests jugadors :happy2:
--- End quote ---
Una de les aplicacions més importants ens donen un 21% de probabilitats d'ascens directe, un 60% de fer play off i un 19% de permanencia
Navegació
[#] Pàgina Següent
Go to full version