Autor Tema: Semifinals Copa Catalunya: CE Sabadell - Gimnàstic de Tarragona  (Llegit 1280 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6647
  • Gènere: Masculí
Re:Semifinals Copa Catalunya: CE Sabadell - Gimnàstic de Tarragona
« Respondre #20 el: 18 de Febrer de 2026, 21:39:53 pm »
També era previsible que en un moment donat fallessin les forces, em sembla que pocs de nosaltres imaginavem anar primers a la classificació a hores d'ara, jo el primer  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9661
« Respondre #21 el: 18 de Febrer de 2026, 21:41:17 pm »
No estic d´acord, em passat, optem a títol i jugarem una final, feia 10 anys que no optavem i durant aquets 10 anys cap entrenador a tirat la Copa Catalunya per cumplir altres objectius, fins i tot em descendit o no em cumplit objectius tot i tirar la Copa

No es sá que un día que l´equip guanya, passa ronda i va a una final (de les poques que optem) i la parroquia estigui pensant que era millor perdre

Jo no vull que perdi el Sabadell ni al entreno....

Visca el Sabadell
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4820
« Respondre #22 el: 18 de Febrer de 2026, 21:54:33 pm »
Y la mejor noticia del día de largo, Urri solo es una molestia y la semana que viene ya podría jugar, eso sí que es para celebrarlo  :balla

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9661
« Respondre #23 el: 18 de Febrer de 2026, 22:10:00 pm »
Y la mejor noticia del día de largo, Urri solo es una molestia y la semana que viene ya podría jugar, eso sí que es para celebrarlo  :balla

Excel.lent noticia, sumada al trencament de la mala ratxa, veieu aquest pase com una tallada a la negativitat, les males ratxes com abans trencar-les millor i això segur que en Costa o ha pensat, ara anem contra el Sanluqueño amb bones vibres i no amb mes dubtes, importantíssim haver guanyat avui
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 6003
« Respondre #24 el: 18 de Febrer de 2026, 22:11:55 pm »

Excel.lent noticia, sumada al trencament de la mala ratxa, veieu aquest pase com una tallada a la negativitat, les males ratxes com abans trencar-les millor i això segur que en Costa o ha pensat, ara anem contra el Sanluqueño amb bones vibres i no amb mes dubtes, importantíssim haver guanyat avui

El futbol son dinámicas y en el Nàstic no entienden mucho de eso. Hoy era un partido para que los dos fuesen a muerte y a ganar para romper la mala racha. Solo uno de los dos se lo ha tomado en serio.
Aún así buena competitividad de los chavales del Nàstic.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 2043
  • REY DEL POP !
« Respondre #25 el: 18 de Febrer de 2026, 23:09:02 pm »
Guanyem confiança, ara ho hem de rematar guanyant el diumenge. Partit vital!
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5436
« Respondre #26 el: 19 de Febrer de 2026, 07:27:39 am »
doncs estem a la final 10 anys després
jo sóc dels que crec que si ens hagúessin eliminat fa un parell de rondes, ens hauria anat bé pel tema físic, però llavors et trobes que vas passant rondes, que estàs a semis, que tens una final a tocar i dius.....pues sense fer-nos mal, però probe-m'ho!
no vaig entendre tenir a Quadri tot el partit sobre la gespa...podria haver sortit molt cara aquesta decisió, i estem en un moment de la temporada que una lesió "normaleta" i et deixa fora pel que queda, ja que entre lesió-recuperació-agafar forma..
la bona notícia de la nit però va ser que Urri el veurem molt més abans del que tots ens pensàvem, així doncs, continuem somiant!

Desconnectat tonidg

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1198
  • Intent de representant
« Respondre #27 el: 19 de Febrer de 2026, 08:02:33 am »
L'equip va estar molt bé fins al 1-0, després, es va veure una caiguda física i de joc, però fins aquell moment es va veure un espectacular Edu Esteves (nano del 2003) que va salvar al Nàstic 3 cops i un partit de fàcil 4-1 va acabar als penals.

Bona alineació de Costa, equilibrant tot. El que volia la propietat (guanyar), el que volia el públic assistent (guanyar) i el que calia físicament i personalment per part dels jugadors. Tots els que menys minuts tenen a la lliga, van tenir minuts i un jugador que va demanar-li jugar el màxim possible (Quadri), va jugar el partit sencer.

Per acabar, amb aquesta victòria, sumem 4.000€ que es poden doblar en cas de guanyar la final.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3517
  • Endavant Sabadell
« Respondre #28 el: 19 de Febrer de 2026, 10:45:23 am »
M'entusiasma la mentalitat del mister de voler guanyar-ho tot o si més no competir-ho tot, al marge de resultats, ens farà crèixer com a club.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1198
« Respondre #29 el: 19 de Febrer de 2026, 14:43:23 pm »
Content pel passi a la final. El partit va ser el què va ser però crec vam donar-ho tot.

M'està agradant molt en Tito, espero el poguem seguir veient evolucionar per aqui.

Al marge d'això, algú sap com va la recuperació de l'Iván Tébar del B -se que no va aquí, però per si algú ho sap-.