Autor Tema: Copa Catalunya: Terrassa - CE Sabadell Dimecres 14/01 20h  (Llegit 1926 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4820
  • Gènere: Masculí
Re:Copa Catalunya: Terrassa - CE Sabadell Dimecres 14/01 20h
« Respondre #40 el: 17 de Gener de 2026, 16:06:30 pm »
Anem líders, partits televisats, i com es parla molt de nosaltres surten aquests impresentables per tenir més ressò, i com diu Skatalites, si nosaltres sabem qui són no ho sap la policia?

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 520
  • el último choriso
« Respondre #41 el: 17 de Gener de 2026, 16:28:54 pm »
Tornem a ser-hi !
El dia del Nàstic van aparèixer en modo performance, amb atrezzo inclòs.
Anaven dirigits per un adult, ex membre de Hooligans i la germana d'aquest, aquest exmembre es el mateix que va agredir, l'any passat, en el Nou Sardenya, a un membre de la Joventut Arlequinada.
Sí jo ho se i no visc a Sabadell, no em crec que la resta de gent no ho sàpiga i qui els està promoven per fer soroll i captar nous adeptes..
Esto no es más que un reflejo de lo que está sucediendo en el orden mundial. Están muy crecidos, sobre todo porque muchos medios blanquean y dan pábulo a partidos/personajes de ultraderecha en medios de comunicación. Y las ratas huelen toda la m***** que está saliendo a la superficie y reaparecen.
He leído el comunicado del supuesto grupo y dan miedo, hasta hablando de derramar sangre.
Por eso me alegro que el club no haya tardado en sacar el comunicado rechazando a esta gentuza, y hay que tener en cuenta que todos tenemos el deber de que está gente no se venga arriba señalándolos y marginándolos y no riendoles las "gracias".
SABADELL SEMPRE ANTIFEIXISTA!!!
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3517
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
« Respondre #42 el: 17 de Gener de 2026, 20:45:24 pm »
Tornem a ser-hi !
El dia del Nàstic van aparèixer en modo performance, amb atrezzo inclòs.
Anaven dirigits per un adult, ex membre de Hooligans i la germana d'aquest, aquest exmembre es el mateix que va agredir, l'any passat, en el Nou Sardenya, a un membre de la Joventut Arlequinada.
Sí jo ho se i no visc a Sabadell, no em crec que la resta de gent no ho sàpiga i qui els està promoven per fer soroll i captar nous adeptes..
Esto no es más que un reflejo de lo que está sucediendo en el orden mundial. Están muy crecidos, sobre todo porque muchos medios blanquean y dan pábulo a partidos/personajes de ultraderecha en medios de comunicación. Y las ratas huelen toda la m***** que está saliendo a la superficie y reaparecen.
He leído el comunicado del supuesto grupo y dan miedo, hasta hablando de derramar sangre.
Por eso me alegro que el club no haya tardado en sacar el comunicado rechazando a esta gentuza, y hay que tener en cuenta que todos tenemos el deber de que está gente no se venga arriba señalándolos y marginándolos y no riendoles las "gracias".
SABADELL SEMPRE ANTIFEIXISTA!!!
Totalmente de acuerdo contigo, de todas formas, creo que este grupito no son más que diez cayetanos disfrazados de ultras, eso sí, con riesgo que se les unan personajes con perfil delincuencial.
El comunicado de esta banda es un alegato al analfabetismo y una oda a la ignorancia absoluta.
El problema es el estigma que generan a nuestra afición que lleva años siendo ejemplar.
Con esta gente no podemos ni debemos achantarnos.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 6003
« Respondre #43 el: 17 de Gener de 2026, 22:55:28 pm »
Yo creo que esto son 4 chavales de 15 años que se están juntando con uno o 2 "auténticos" hhvv de antaño y que los van a llevar por mal camino
Des de luego esto hay que cortarlo de raíz, no podemos permitirnos estos espectáculos.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2927
« Respondre #44 el: 18 de Gener de 2026, 09:13:42 am »
Yo creo que esto son 4 chavales de 15 años que se están juntando con uno o 2 "auténticos" hhvv de antaño y que los van a llevar por mal camino
Des de luego esto hay que cortarlo de raíz, no podemos permitirnos estos espectáculos.
Sembla que els cayetanos s'han tirat enrere veient la repercussió del tema i han fet un altre comunicat renunciant a muntar la penya.

Per cert, parlant de comunicats, encara espero el del Terrassa per la pallissa a un seguidor arlequinat.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!