Autor Tema: CE SABADELL - CARTAGENA dissabte 13 a les 14hrs  (Llegit 5010 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8001
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:CE SABADELL - CARTAGENA dissabte 13 a les 14hrs
« Respondre #20 el: 13 de Septembre de 2025, 16:16:00 pm »
S'estava veient un partit molt igualar, com ja era previsible, inclús diría que guanyàvem per punts....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7391
« Respondre #21 el: 13 de Septembre de 2025, 16:21:20 pm »
La NCA li cal una remodelació de veritat, milionaria, que fa molts temps s’aplaça.
No es només videomarcador, es que es un estadi amortitzat. Cal refer grades, tribuna, cobrir grades xq no et caigui una solana, drenatge,… vaja, com estadis estil Ponfe, Pontevedra, Logroñés,…

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1956
« Respondre #22 el: 13 de Septembre de 2025, 16:24:23 pm »
Jo només he vist centres al pal on no hi ha ningú, corners mal llançats i faltes assajades només en pissarra, fins i tot quan no cal. Res més.

Pel que fa al camp quan van posar la gespa no van arreglar la part de sota per lo que ja se sabia que passaria.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9371
« Respondre #23 el: 13 de Septembre de 2025, 16:52:29 pm »
Sabem quan tornen a jugar aquest partit?
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1581
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #24 el: 13 de Septembre de 2025, 17:19:46 pm »
No solament hi ha que renovar la NCA : hi ha que renovar els serveis d’emergencia y seguretat del estadi es vergonyos com es desploma una persona al gol nord y triguen en asistirla casi 20 min VERGONYOS.recem perque no pasi mai res greu perque si no hi hauran lamentacions PRESI PREN NOTA
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3887
« Respondre #25 el: 13 de Septembre de 2025, 18:53:09 pm »
Millor! Pel que s’estava veient… cop de realitat, feina tindrem a mantenir la categoria.
Discrepo, el equipo estaba  bien y mejor que el Cartagena, eso no quiere decir que no suframos para mantener la categoría.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5955
« Respondre #26 el: 13 de Septembre de 2025, 19:28:01 pm »
Bueno, es que el Cartagena directamente ni ha existido al igual que el eldense
Si estos son las dos mejores plantillas que van a visitarnos... pinta bien la cosa.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1768
« Respondre #27 el: 13 de Septembre de 2025, 19:45:10 pm »
No sabia a on posar això, però de moment en el minut 52 de partit, el Nàstic perd amb el Sant Luqueño 0-2.
Això m'anima i molt.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1768
« Respondre #28 el: 13 de Septembre de 2025, 19:46:43 pm »
I Morgado al carrer per lent.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3370
  • Endavant Sabadell
« Respondre #29 el: 13 de Septembre de 2025, 21:09:02 pm »
Doncs, jo he vist que li estàvem fotent un bany al Cartagena, a mi m'ha agradat moltíssim la primera mitja hora.
I no te preu, veure els jugadors d'atac, recorrer vint metres per fer la cobertura a un company, d'això se'n diu compromís.
De moment, m'està agradant molt l'equip.
Pel que fa al temple, o ens organitzem i fem protestes o estarem així tota la vida, el marcador potser es un desig, però la gespa es una necessitat que ha d'assumir l'ajuntament.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1381
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #30 el: 13 de Septembre de 2025, 21:27:43 pm »
Millor! Pel que s’estava veient… cop de realitat, feina tindrem a mantenir la categoria.
Però quin partot has vist? jo flipo amb el teu comentari que per cert ningú comparteix. Ha faltat punxada a dalt però el Cartagena excepte una ocasió que ha tingut, no ha fet res.
Veig bon equip! si no fem el b***o com a Sanlucar i tenim més punxada a dalt ens faran contents.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5345
« Respondre #31 el: 14 de Septembre de 2025, 07:40:48 am »
La estoneta que van estar jugant em va semblar un partit de tu a tu, però amb la sensació que nosaltres la acabaríem ficant
A destacar també que amb la poca estoneta que vam jugar, i l'àrbitre ja el vaig veure amb inèrcia a no pitarnos a favor res de res  a no ser que fos clamorós
Lo del camp doncs de regional
Aquí falla l'Ajuntament
L'incident amb la dona desmaiada al gol nord tocant a tribuna sí que culpo al club
Jo estava allà i va venir tot Déu a mirar però ningú amb les claus per obrir la porta entre tribuna i gol nord
Això no pot ser, perquè un dia passarà una desgràcia i continuarem buscant a qui pot obrir la porta

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #32 el: 14 de Septembre de 2025, 09:58:50 am »
Si muchas cosas que denunciar ayer .
Tema del paro por fuerza mayor del desmayo, yo también vi , pues me pilló también a pocos metros ,que tiene razón lo que dice el amigo URI , sobre el tema de las llaves de la puerta a dos metros de tribuna donde la salida a la calle estaba más cercana para una emergencia.No se si tendrán estudiado el tema.
Yo entiendo que es pedir la Luna unas gradas cubiertas - sinceramente pienso que no se dan las circunstancias -pero una reforma integral de los graderíos con sus accesos y desagües -hay zonas donde el agua alcanza más de cuatro centímetros.. por no decir en todas y el barro para alcanzar la calle.Y si añadimos lo del césped pues ya con la “política tropezamosl.Porque si estamos esperando un consenso  en favor de todo lo expuesto de parte de los políticos estamos apañaos.Porque unos dirán que es necesario y “otros” dirán que hay otras carencias en la ciudad y en el resto del mundo mundial y que si ...patatín y que si patatán ...y seguirán discrepando y los días pasarán.Y por supuesto  en el CES no tenemos comodines ..tipo diputaciones y otras cosas que acaban en  C ones
De estos temas incluido el marcador , creo que al club solo le queda que mendigar.
Donde si se podría meter un poco más de “mantequilla al pan” es en el tema arbitral donde yo ya empiezo a ver cierto pasotismo de los del pito hacia nuestros colores -la historia se repite- y es recordándole al señor vicepresidente de la RFEF y suegro de nuestro DT y ex presidente del club de su ciudad y socio arlequinado cuando asista al palco ,  que nunca un vicepresidente de tan alto cargo hizo tan poco por su amado club ...ocupando tal puesto.
Yo solo pido que pida alguna explicación de porque a este colectivo le causamos tan poca gracia ,

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4626
« Respondre #33 el: 14 de Septembre de 2025, 10:53:52 am »
 Esportivament ahir el equip no em va desagradar, això si podíem jugar dues hores i no crear perill.
Institucionalment som un equip sense futur, veus equips de aquesta categoria i nosaltres estem a anys llum, només interessem als 5000 socis , i això a aquesta ciutat es molt poc.
L'ajuntament no posarà ni un duro, està esperant al grup de la ciutat que estar disposat a posar calés i agafar al club i fer-nos grans
« Darrera modificació: 14 de Septembre de 2025, 10:58:10 am per o rei marañon »

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1043
« Respondre #34 el: 14 de Septembre de 2025, 11:37:24 am »
Com està passant en aquests tres partits, tenim el partit controlat però ens costa -o no acabem d'encertar- en els metres finals. Suposu que serà cosa de minuts i conèxe's millor entre els jugadors. Ara caldrà veure quan toca acabar el partit de nou.

Quan al camp, res de nou, sabem què tenim un camp mític però de regional i els polítics estan per a fer-se la foto i no saber res del club ni del soroll. Després sortiràn dient paraules maques arreu dels informatius.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #35 el: 14 de Septembre de 2025, 12:13:25 pm »
Esportivament ahir el equip no em va desagradar, això si podíem jugar dues hores i no crear perill.
Institucionalment som un equip sense futur, veus equips de aquesta categoria i nosaltres estem a anys llum, només interessem als 5000 socis , i això a aquesta ciutat es molt poc.
L'ajuntament no posarà ni un duro, està esperant al grup de la ciutat que estar disposat a posar calés i agafar al club i fer-nos grans
Això del grup de la ciutat disposat a posar calers i agafar el club...van tenir oportunitat quan el club valia molt menys, que estava pràcticament en liquidació, i encara els esperem

• Secretari Tècnic
« Respondre #36 el: 14 de Septembre de 2025, 12:55:24 pm »
Això del grup de la ciutat disposat a posar calers i agafar el club...van tenir oportunitat quan el club valia molt menys, que estava pràcticament en liquidació, i encara els esperem
Això era la película dels Sants innocents , no pensis que m'ho crec que ja sóc grandet
« Darrera modificació: 14 de Septembre de 2025, 13:01:35 pm per o rei marañon »

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #37 el: 14 de Septembre de 2025, 13:06:29 pm »
Això era la película dels Sants innocents , no pensis que m'ho crec que ja sóc grandet
Per això ho dic.
Quan parlaven fa anys d'aquest suposat gruip, hi ha qui deia dels germans Garcia (si no han fet molt malament les coses, calers han de tenir, i molts) però quan el club el regalaven si et menjaves el deute, tots amagats (siguin ells o una altres amb prous diners com per plantejar-se el tema)
Almenys ara amb en Pau sembla que per fi, algú amb recursos i que estima el Sabadell i Sabadell està al capdavant..però ara ens falla, de nou, l'apartat polític
Jo vaig fent Euromillones cada seetmana, però res de res

• Secretari Tècnic
« Respondre #38 el: 14 de Septembre de 2025, 13:19:23 pm »
Entre el grup que volia agafar el club,  el camp i centre comercial que volia fer el Coe a Sant Pau, el González que ens volia fer filials del Madrid i el Sakamoto que era japonès i el van enredar com un xino, a pasat cada personatge per aquí per fer una película, només aguesin faltat els italians que volian comprar sense un duro per tenir el pack complert.
PD i no oblidem al alcalde Serracant que no sabia a quina categoría jugavem ni qui era el president,,  parlava amb ell i li vaig dir que no sabia si riure ho plorar, un monument molt gran es mereix el  Calzada, sense ell a on estaríem?
« Darrera modificació: 14 de Septembre de 2025, 13:25:38 pm per o rei marañon »

• Secretari Tècnic
« Respondre #39 el: 14 de Septembre de 2025, 14:10:39 pm »
Començen els fantasmas de la clasificació, esperem que durin poc