Autor Tema: J.1: CE Sabadell - Eldense Dissabte, 30/08 19:15 hores  (Llegit 3160 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5345
  • Gènere: Masculí
Re:J.1: CE Sabadell - Eldense Dissabte, 30/08 19:15 hores
« Respondre #40 el: 31 de Agost de 2025, 12:23:20 pm »
Partit de menys a més, a mida que van anar passant els minuts, a ells se'ls va anar esbrabant la bona sortida inicial i nosaltres ens vam anar treient la por de sobre.
Personalment, em quedo amb Urri, Quadri i Kaiser
Crec que Ton hauria d'haver sigut titular per Astals
I per acabar, crec que els pepinos que fa de sacada el Fuoli, ens donarà alguna alegria agafant la esquena dels defenses rivals
PD  1er arbitratge, 1er àrbitre que ens xiula en contra a casa

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 854
« Respondre #41 el: 31 de Agost de 2025, 21:37:33 pm »
Jo vaig acabar una mica resignat amb el partit. Ja m'olorava que acabariem tenint molta superioritat, ja que l'Eldense anava molt just de jugadors. Em preucupava acabar empatant, i així ha sigut.

Sí que és cert que vam generar ocasions, i que la pilota no va entrar per molt poc. Però la realitat és que es va empatar a casa contra un equip de la nostre lliga, i per tant, no és un resultat per estar content.

A veure contra el Sanluqueño, que és també un altre rival que a priori hauria d'acabar a la part baixa de la classificació.

Desconnectat Dani

• Infantil
  • Missatges: 106
« Respondre #42 el: 01 de Septembre de 2025, 11:52:10 am »
Jo vaig acabar una mica resignat amb el partit. Ja m'olorava que acabariem tenint molta superioritat, ja que l'Eldense anava molt just de jugadors. Em preucupava acabar empatant, i així ha sigut.

Sí que és cert que vam generar ocasions, i que la pilota no va entrar per molt poc. Però la realitat és que es va empatar a casa contra un equip de la nostre lliga, i per tant, no és un resultat per estar content.

A veure contra el Sanluqueño, que és també un altre rival que a priori hauria d'acabar a la part baixa de la classificació.

¿El Eldense de nuestra liga? Con Dioni, Quintana y Fidel arriba? Y acaban de fichar a Manu Molina del Málaga…. Creo que tenemos opiniones diferentes en cuanto a lo que es “nuestra liga”

Desconnectat Yonkipur

• Jugador Prof.
  • Missatges: 681
« Respondre #43 el: 01 de Septembre de 2025, 13:07:38 pm »
Va no sigueu negatius!

Acabem de pujar de categoria i hem empatat, jugant bé, contra un equip que baixa del futbol professional

A sumar mica en mica i consolidar-nos

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 854
« Respondre #44 el: 01 de Septembre de 2025, 15:47:30 pm »

¿El Eldense de nuestra liga? Con Dioni, Quintana y Fidel arriba? Y acaban de fichar a Manu Molina del Málaga…. Creo que tenemos opiniones diferentes en cuanto a lo que es “nuestra liga”

Dioni i Fidel tenen 35 tacos ja...

Totes les webs d'estadístiques posen la nostre plantilla al nivell de la del Eldense, mitja taula. Després ja la realitat posarà a cadascú al seu lloc, però a priori, és un equip similar.

Bé, almenys està clar que contra el Sanluqueño hem de donar guerra.

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 289
« Respondre #45 el: 01 de Septembre de 2025, 18:59:27 pm »
Jo estic convençut que el Sabadell acabarà entre els set primers,l'equip es defensa molt bé i ho fan tots els jugadors amb bones cobertures,si les coses no es torçen encaixarem pocs gols.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #46 el: 01 de Septembre de 2025, 19:11:18 pm »
A mí lo que me da miedo es que nuestra mejor versión sea la de los últimos quince últimos minutos de la primera parte y primeros de la segunda y que no tengamos demasiado margen de mejora... No sé lo que llegará a ser más adelante, pero ayer el Eldense no parecía un gran rival ni estar en el mejor momento.

Luego creo que los cambios no aportaron nada más añadido como para dar esa vuelta de tuerca que quizás nos hubiera permitido llevarnos los tres puntos.

Hay que esperar para saber dónde estamos.