C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > TRIBUNA
Nova Creu Alta estadi alternatiu pel Barça vs València.
Perplexus:
Ha sortit en un mitjà proper al FCB ( CULÉ mania ) la possibilitat d'utilitzar el nostre estimat estadi pel seu primer partit de lliga com a locals.
La impossibilitat de fer-ho al que estan construint i tampoc al Lluís Companys ( Montjuïc ) ha fet volar la imaginació al redactor d'aquest mitjà digital, també s'ha especulat amb Montilivi.
En qualsevol cas mentres el deixin net i endreçat i reporti una bona quantitat de calers per la meva part no tinc manies.🤑
MAKINAVAJA:
No estaría malament que juguesin a porta tancada, com nosaltres al Johan Cruyff...
mss:
--- Cita de: Perplexus en 21 de Agost de 2025, 20:14:53 pm ---Ha sortit en un mitjà proper al FCB ( CULÉ mania ) la possibilitat d'utilitzar el nostre estimat estadi pel seu primer partit de lliga com a locals.
La impossibilitat de fer-ho al que estan construint i tampoc al Lluís Companys ( Montjuïc ) ha fet volar la imaginació al redactor d'aquest mitjà digital, també s'ha especulat amb Montilivi.
En qualsevol cas mentres el deixin net i endreçat i reporti una bona quantitat de calers per la meva part no tinc manies.🤑
--- End quote ---
I el Johan Cruyff no els hi va bé?
Podríem aprofitar a demanr alguna cessió com acte de bona predisposició si tots dos sortim guanyant.
o rei marañon:
Si deixen calés no pasa res, es desinfecta bé el camp i tots contents
Enric:
--- Cita de: o rei marañon en 22 de Agost de 2025, 13:16:15 pm ---Si deixen calés no pasa res, es desinfecta bé el camp i tots contents
--- End quote ---
:laugh2: :laugh2: :laugh2:
Navegació
[#] Pàgina Següent
Go to full version