Autor Tema: CD Atlético Baleares-CE Sabadell FC, diumenge 2 de març a les 12h  (Llegit 13501 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7359
  • Gènere: Masculí
Re:CD Atlético Baleares-CE Sabadell FC, diumenge 2 de març a les 12h
« Respondre #100 el: 03 de Juny de 2025, 23:02:59 pm »
La trista realitat es que hem passat per varies fases:

Fase 1: guanyavem pero no sabiem perque, això ens va portar a ser liders i ens creiem els millors

Fase 2: deixem de guanyar, i tampoc sabem el perquè. No som millors que ningú però tampoc pitjors, joc molt pla i errades individuals darrera ens fan perdre molts punts

Fase 3: arriba el nou mister i canvis a la plantilla. Seguim empatant i fins i tot perdent, inicialment el canvi de joc es nota molt poc però mica en mica tenim alguna meitat de partit digna (Andratx, UESA,...)

Fase 4: juguem bé però no sabem la raó per la que perdem. Dominem al At Balears de principi a fi però una cagada ens penalitza moltíssim

Crec que en breu entrarem a la 5a fase, la darrera, en la que començarem a guanyar partits però ja sabrem el perquè. Digueu-m'he optimista però crec que a final de lliga tindrem un bloc de 9-10 jugadors i sobre aquests construirem un equip potent.
Sota el meu parer, el comentari més encertat d'aquesta temporada, sí encara feu allò de donar premis, crec que se'l mereix !

Visionari !!

Desconnectat Yonkipur

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Gènere: Masculí
Re:CD Atlético Baleares-CE Sabadell FC, diumenge 2 de març a les 12h
« Respondre #101 el: 04 de Juny de 2025, 09:22:47 am »
Vaig a fer un euromillon :)