Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
Cita de: Yonkipur en 03 de Març de 2025, 16:52:37 pmLa trista realitat es que hem passat per varies fases:Fase 1: guanyavem pero no sabiem perque, això ens va portar a ser liders i ens creiem els millorsFase 2: deixem de guanyar, i tampoc sabem el perquè. No som millors que ningú però tampoc pitjors, joc molt pla i errades individuals darrera ens fan perdre molts puntsFase 3: arriba el nou mister i canvis a la plantilla. Seguim empatant i fins i tot perdent, inicialment el canvi de joc es nota molt poc però mica en mica tenim alguna meitat de partit digna (Andratx, UESA,...)Fase 4: juguem bé però no sabem la raó per la que perdem. Dominem al At Balears de principi a fi però una cagada ens penalitza moltíssimCrec que en breu entrarem a la 5a fase, la darrera, en la que començarem a guanyar partits però ja sabrem el perquè. Digueu-m'he optimista però crec que a final de lliga tindrem un bloc de 9-10 jugadors i sobre aquests construirem un equip potent.Sota el meu parer, el comentari més encertat d'aquesta temporada, sí encara feu allò de donar premis, crec que se'l mereix !
La trista realitat es que hem passat per varies fases:Fase 1: guanyavem pero no sabiem perque, això ens va portar a ser liders i ens creiem els millorsFase 2: deixem de guanyar, i tampoc sabem el perquè. No som millors que ningú però tampoc pitjors, joc molt pla i errades individuals darrera ens fan perdre molts puntsFase 3: arriba el nou mister i canvis a la plantilla. Seguim empatant i fins i tot perdent, inicialment el canvi de joc es nota molt poc però mica en mica tenim alguna meitat de partit digna (Andratx, UESA,...)Fase 4: juguem bé però no sabem la raó per la que perdem. Dominem al At Balears de principi a fi però una cagada ens penalitza moltíssimCrec que en breu entrarem a la 5a fase, la darrera, en la que començarem a guanyar partits però ja sabrem el perquè. Digueu-m'he optimista però crec que a final de lliga tindrem un bloc de 9-10 jugadors i sobre aquests construirem un equip potent.