C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > TRIBUNA
NOVA EQUIPACIÓ 2024-2025
josepud:
Segons Radio Sabadell, al final, l'equipació serà KAPPA i de format tradicional.
creative:
però després de setmanes de treball entre totes dues parts, la companyia estatunidenca, a través d'un dels seus distribuïdors, no ha pogut respondre a la particularitat que tenen els quadres de la samarreta del Sabadell
Aquest parraf de la noticia de RS es el que jo vaig dir al moment que es va anunciar l'acord amb Nike...si Nike no fa un disseny exclusiu ni al Barça,si no que fa un disseny generic i nomes canvien els colors,de veritat creieu que ens farien un disseny arlequinat expressament a nosaltres?
Per altre banda em sembla molt be tornar amb Kappa,i que torni l'arlequinada
furia_sbd:
També es va parlar de Meyba, com empresa catalana i que vol tornar l'esperit d'equipacions dels anys 80.. jo mentre es torni a l'arlequinada, estic content.
tonidg:
--- Cita de: creative en 05 de Juny de 2024, 16:54:06 pm ---però després de setmanes de treball entre totes dues parts, la companyia estatunidenca, a través d'un dels seus distribuïdors, no ha pogut respondre a la particularitat que tenen els quadres de la samarreta del Sabadell
Aquest parraf de la noticia de RS es el que jo vaig dir al moment que es va anunciar l'acord amb Nike...si Nike no fa un disseny exclusiu ni al Barça,si no que fa un disseny generic i nomes canvien els colors,de veritat creieu que ens farien un disseny arlequinat expressament a nosaltres?
Per altre banda em sembla molt be tornar amb Kappa,i que torni l'arlequinada
--- End quote ---
Cosa que em deixa molt tranquil, ja que si ens hem de fiar de la seriositat de Futbol Emotion, encara al desembre anirien amb polos d'estiu.
skatalites:
Sincerament, gran noticia !!!
Navegació
[#] Pàgina Següent
Go to full version