C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > TRIBUNA

La NOVA CREU ALTA és lamentable

<< < (3/3)

Vella Creu Alta:
Es la primera vez que voy a emplear “en mi humilde opinión “ y es que si que es cierto que el CNS tiene más de 30000 socios-y por algo será-.Ya que no todo el mundo tira el dinero porque si.
Pero ojo!! Eso no es porque Sabadell  sea una ciudad Waterpolista más que futbolera.Hay muchisimos socios que lo son porque para ellos, no deja de ser un gimnasio-con derecho a piscina-siempre y cuando no esté ocupada para los entrenamientos del club.Hay otros socios que tienen el carnet porque ir a tomarse algo a la cafetería del club dice tanto como ir a un club social donde no entra cualquiera.A mi me recuerda a los que pagan con la tarjeta de crédito del Barça y que son socios simpatizantes si derecho a asiento de este club y son de aquí ,pero no veas! también lo que se vacila.
Pero por ir al tema que nos ocupa.Si que es cierto que el estadio está muy dejado.Y Creo que si los políticos se oponen a darle dinero al club,lo que no tendría que estar es tan abandonadas son las partes ajardinadas del recinto que antes años atrás parecían jardines he incluso la parte de Olimpia que también tendría que no estar abandonada y si ajardinada como como en cualquier otras calles.

carlesf:
No tinc massa a afegir al que s'ha dit aquí sobre la Nova Creu Alta però voldria aprofitar el post per fer uns comentaris relacionats amb el que passa els dies de partit.

El primer i que passa sempre és el volum desmesurat dels altaveus de tribuna, impossible tenir cap conversa ni amb familiars ni amb els companys de seient. El volum és tant alat que sobrepassa de llarg els màxims aconsellables perquè no sigui perjudicial per l’oïda. Totalment insofrible, desmesurat, insalubre i fora de lloc, per no parlar el pesat xan xan xan que posa algú pels altaveus en els còrners.

I la segona cosa és que és incomprensible, és que si un dia plou s'obrin les portes de tribuna perquè entri tothom, molta gent ha pagat entrada a tribuna per no mullar-se o molta gent paga carnet a tribuna entre altres coses pel mateix, per lo que crec que és una falta de respecte. Per altra banda entenc que si a la general hi ha poca gent es pugui obrir, d'acord, però l'últim partit la tribuna es va posar a tope amb gent a les escales i tot. No entenc la tonteria de dir pels altaveus cada dos per tres que la gent s'assenti al seu lloc (fins i tot recordo a un soci que se'l va emportar la policia per estar de peu) i es permeti aquest col·lapse en la tribuna, cal tenir clar que si un dia passa alguna cosa el club se n'haurà de fer responsable.

labtec:
Está claro que para crecer como todos queremos y deseamos y volver al lugar que a nuestro CE Sabadell FC por historia se merece, con la NCA se podría, pero seríamos el patito feo del cuento, no veo al equipo jugando ya ni en 2ª y mucho menos en 1ª división en un campo como es la NCA, por tanto dos salidas o nos quedamos en donde estamos y bajando, o en realidad tendríamos la obligación de hacer un proyecto con las miras de actualizar el recinto deportivo, hasta el mismo Barakaldo CF, tiene un campo actualizado y para la categoría donde juega y superiores categorías digo yo, estaría acorde.

https://www.google.com/search?q=estadios+modernos+para+15000+personas&rlz=1C1GCEA_enES908ES908&oq=Estadios+modernos+para+15000&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqBwgBECEYoAEyBggAEEUYOTIHCAEQIRigATIHCAIQIRigATIHCAMQIRigAdIBCjQxNzMwajBqMTWoAgCwAgA&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:f50a4b87,vid:Ff8GL4bYn7M,st:0

kitanovsky:
La qüestió en el fons es que a Catalunya, les administracions ténen els estadis fets una m**** quan a les Espanyes a clubs/categories similars són molt xulos.

Navegació

[0] Índex de Missatges

[*] Pàgina Anterior

Go to full version