ALTRES > PERSONALS i OPINIONS

INCREIBLE!!!

(1/1)

PANSO:
No recordo ni la ultima vegada que vaig entrar per aqui.......em sembla increible que aixo encara funcioni  :grin2: i el millor de tot, encara hi ha gent de la meva epoca!!!  :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2:
es una passada els moments que varem viure per aqui alguns i tot el que varem arribar a disfrutar (i tambe discutir) gracies a aquest forum  :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2
nomes entrar ja m´ha entrat nostalgia.
Aixo si........... es podria donar una rentadeta de cara al forum perque esta igual que fa mil anys, jajajajajaja  :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2:
RAMON!!!! modernitza una mica aquest espai!!!!!
Bueno ja esta! que m´ha agradat molt pasar-me per aqui! una sal.lutació a tots els que encara disfruteu d´aquest espai arlekinat  :xin-xin :xin-xin :xin-xin
HONOR AL C.E. SABADELL y HONOR AL FORUM   :beer3

o rei marañon:

--- Cita de: PANSO en 19 de Octubre de 2023, 14:20:52 pm ---No recordo ni la ultima vegada que vaig entrar per aqui.......em sembla increible que aixo encara funcioni  :grin2: i el millor de tot, encara hi ha gent de la meva epoca!!!  :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2:
es una passada els moments que varem viure per aqui alguns i tot el que varem arribar a disfrutar (i tambe discutir) gracies a aquest forum  :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2
nomes entrar ja m´ha entrat nostalgia.
Aixo si........... es podria donar una rentadeta de cara al forum perque esta igual que fa mil anys, jajajajajaja  :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2:
RAMON!!!! modernitza una mica aquest espai!!!!!
Bueno ja esta! que m´ha agradat molt pasar-me per aqui! una sal.lutació a tots els que encara disfruteu d´aquest espai arlekinat  :xin-xin :xin-xin :xin-xin
HONOR AL C.E. SABADELL y HONOR AL FORUM   :beer3

--- End quote ---
una salutació company

mss:

Benvingut de nou Panso

labtec:

--- Cita de: PANSO en 19 de Octubre de 2023, 14:20:52 pm ---No recordo ni la ultima vegada que vaig entrar per aqui.......em sembla increible que aixo encara funcioni  :grin2: i el millor de tot, encara hi ha gent de la meva epoca!!!  :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2:
es una passada els moments que varem viure per aqui alguns i tot el que varem arribar a disfrutar (i tambe discutir) gracies a aquest forum  :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2
nomes entrar ja m´ha entrat nostalgia.
Aixo si........... es podria donar una rentadeta de cara al forum perque esta igual que fa mil anys, jajajajajaja  :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2:
RAMON!!!! modernitza una mica aquest espai!!!!!
Bueno ja esta! que m´ha agradat molt pasar-me per aqui! una sal.lutació a tots els que encara disfruteu d´aquest espai arlekinat  :xin-xin :xin-xin :xin-xin
HONOR AL C.E. SABADELL y HONOR AL FORUM   :beer3

--- End quote ---

PANSO, un saludo compañero, cuanto tiempo, se te ha echado de menos, es un placer ver que estás bien, este es nuestro sitio de encuentro, y por tanto estaremos por aquí mientras se pueda, no te olvides de nosotros y pasa por este sitio cuando tú quieras, se te echa de menos.

Navegació

[0] Índex de Missatges

Go to full version