Autor Tema: Esteve Calzada  (Llegit 4098 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8356
  • Gènere: Masculí
Re:Esteve Calzada
« Respondre #20 el: 29 de Maig de 2023, 11:11:24 am »

Per mi es una notícia que no m´agrada gens ni mica, el Sr.Calzada ha fet una gran tasca al CES i el seu exquisit taranná no es molt habitual al mon del futbol

Esperem que la nova etapa sigui profitosa pel Club

Moltes gracies per tot Esteve  :clap
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Enric

  • Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1622
  • Gènere: Masculí
Re:Esteve Calzada
« Respondre #21 el: 29 de Maig de 2023, 11:22:10 am »
Potser a de fer aquest pas per exigencia del nou inversor.

Desconnectat PEP

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 545
Re:Esteve Calzada
« Respondre #22 el: 29 de Maig de 2023, 16:53:54 pm »
Hola familia, yo de momento estoy tranquilo ya que nuestro club, ahora mismo creo que es un club atractivo ya que tiene una gran afición y aunque siempre hay que intentar mejorar, tambien una gran masa social .
Proxima temporada, si se puede, mirar de aguantar minimo el 60 - 70% de la plantilla , quitar al mister e intentar traer al señor Romo al cual ya conocemos y que ha tenido buenos resultados por donde ha pasado y sin grandes plantillas.
Nada mas, tranquilidad que todo ira bien. Que som el Sabadell collons (perdó).

Desconnectat tonidg

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 774
  • Intent de representant
Re:Esteve Calzada
« Respondre #23 el: 29 de Maig de 2023, 18:16:43 pm »
Per començar, aquest home ens va salvar de la desaparició. Per seguir, va posar ordre al desgavell que hi havia a nivell societari, i per acabar, aquesta temporada, que estàvem pelats, ha trobat uns inversors per ficar 850.000 € i pagar fitxes de jugadors com Raül Baena, Ricard Pujol, Adrian Ortolà i Cristian Herrera, claus per la permanència i que us puc assegurar que cobren una pasta gansa.

Desconnectat jaume

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2657
  • Som el Sabadell !
Re:Esteve Calzada
« Respondre #24 el: 04 de Juny de 2023, 14:05:15 pm »
Ha passat 1 setmana...cap noticia? Algun mom?
Hem tornat !

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2692
  • Gènere: Masculí
Re:Esteve Calzada
« Respondre #25 el: 05 de Juny de 2023, 09:51:41 am »
Ha passat 1 setmana...cap noticia? Algun mom?

https://twitter.com/SergiGarcesDiez/status/1665617625320243201?s=20

Segons Sergi Garcés, Pau Morilla Giner té tots els números....
FORÇA SABADELL

Desconnectat OriolhvSBD

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 616
  • Gènere: Masculí
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
Re:Esteve Calzada
« Respondre #26 el: 05 de Juny de 2023, 13:41:21 pm »
Ha passat 1 setmana...cap noticia? Algun mom?

Avui a l'Arlequinat va de convidat Pau Morilla Giner, haviam si ens resolen alguns dubtes.

Desconnectat jaume

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2657
  • Som el Sabadell !
Re:Esteve Calzada
« Respondre #27 el: 05 de Juny de 2023, 19:18:34 pm »
Soc fora de sabadell, ja direu si diuen alguna cosa interessant
Hem tornat !

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Esteve Calzada
« Respondre #28 el: 05 de Juny de 2023, 20:33:48 pm »
Ha passat 1 setmana...cap noticia? Algun mom?

https://twitter.com/SergiGarcesDiez/status/1665617625320243201?s=20

Segons Sergi Garcés, Pau Morilla Giner té tots els números....

Seria molt bona opció. No és 'extern', té accés a contactes amb molt poder econòmic i crec que pot ser una bona solució de continuïtat en els aspectes socials.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5072
  • Gènere: Masculí
Re:Esteve Calzada
« Respondre #29 el: 05 de Juny de 2023, 20:42:48 pm »
Em començo a perdre...
Els americans i Pozzo vindran o no?
Si Pau Morillas acaba sent el nou president, significa que els americans vénen i inverteixen però Pau serà el president?
Fa dies vaig llegir a twitter algú que assegurava al 100% que Miki Lladó no continuaria, deia que era "informació, i no pas intuïció", i ara diu Garcés que segurament continuarà...
Aviam si ens aclareixen els temes oberts

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 655
  • Gènere: Masculí
Re:Esteve Calzada
« Respondre #30 el: 06 de Juny de 2023, 20:24:12 pm »
Em començo a perdre...
Els americans i Pozzo vindran o no?
Si Pau Morillas acaba sent el nou president, significa que els americans vénen i inverteixen però Pau serà el president?
Fa dies vaig llegir a twitter algú que assegurava al 100% que Miki Lladó no continuaria, deia que era "informació, i no pas intuïció", i ara diu Garcés que segurament continuarà...
Aviam si ens aclareixen els temes oberts

Depèn de quina font surti això d'en Miki no t'ho creguis. Dubto molt que veritable. Al cao i a la fi, en Miki va venir amb el vistiplau dels americans, no? (o algú que posava calers).

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Esteve Calzada
« Respondre #31 el: 10 de Juny de 2023, 17:38:29 pm »
Em començo a perdre...
Els americans i Pozzo vindran o no?
Si Pau Morillas acaba sent el nou president, significa que els americans vénen i inverteixen però Pau serà el president?
Fa dies vaig llegir a twitter algú que assegurava al 100% que Miki Lladó no continuaria, deia que era "informació, i no pas intuïció", i ara diu Garcés que segurament continuarà...
Aviam si ens aclareixen els temes oberts

Depèn de quina font surti això d'en Miki no t'ho creguis. Dubto molt que veritable. Al cao i a la fi, en Miki va venir amb el vistiplau dels americans, no? (o algú que posava calers).

Sí, així és, Arlekinat Perpetuenc. Els Pozzo (que serien els gestors esportius), van donar l'ok. Els americans, posen el fons econòmic.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7037
  • Gènere: Masculí
Re:Esteve Calzada
« Respondre #32 el: 11 de Juny de 2023, 15:28:44 pm »
Em començo a perdre...
Els americans i Pozzo vindran o no?
Si Pau Morillas acaba sent el nou president, significa que els americans vénen i inverteixen però Pau serà el president?
Fa dies vaig llegir a twitter algú que assegurava al 100% que Miki Lladó no continuaria, deia que era "informació, i no pas intuïció", i ara diu Garcés que segurament continuarà...
Aviam si ens aclareixen els temes oberts

Depèn de quina font surti això d'en Miki no t'ho creguis. Dubto molt que veritable. Al cao i a la fi, en Miki va venir amb el vistiplau dels americans, no? (o algú que posava calers).

Sí, així és, Arlekinat Perpetuenc. Els Pozzo (que serien els gestors esportius), van donar l'ok. Els americans, posen el fons econòmic.

Peró en sabem res de cap a on aniran les coses, Birrero? Quan sabrem algo?

Desconnectat Enric

  • Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1622
  • Gènere: Masculí
Re:Esteve Calzada
« Respondre #33 el: 11 de Juny de 2023, 16:47:47 pm »
Em començo a perdre...
Els americans i Pozzo vindran o no?
Si Pau Morillas acaba sent el nou president, significa que els americans vénen i inverteixen però Pau serà el president?
Fa dies vaig llegir a twitter algú que assegurava al 100% que Miki Lladó no continuaria, deia que era "informació, i no pas intuïció", i ara diu Garcés que segurament continuarà...
Aviam si ens aclareixen els temes oberts

Depèn de quina font surti això d'en Miki no t'ho creguis. Dubto molt que veritable. Al cao i a la fi, en Miki va venir amb el vistiplau dels americans, no? (o algú que posava calers).

Sí, així és, Arlekinat Perpetuenc. Els Pozzo (que serien els gestors esportius), van donar l'ok. Els americans, posen el fons econòmic.
Però ja està clar això? Ja es segur que hi ha tota aquesta gent?

Desconnectat jaume

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2657
  • Som el Sabadell !
Re:Esteve Calzada
« Respondre #34 el: 11 de Juny de 2023, 17:29:11 pm »
Jo crec,espero equivocar-me,que anem tard com molts anys...a falta d'un mes pq començi la pretemporada, aquest any per no tenir, no tenim ni president...
Espero estiguin treballant a l'ombra,pq el president es qui escull secretari tecnic i entrenador i aquests als jugadors, i a hores d'ara,al menys que sabem, no tenim res de res
Hem tornat !

Connectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14663
  • CHIARA
Re:Esteve Calzada
« Respondre #35 el: 11 de Juny de 2023, 19:04:37 pm »
Jo crec,espero equivocar-me,que anem tard com molts anys...a falta d'un mes pq començi la pretemporada, aquest any per no tenir, no tenim ni president...
Espero estiguin treballant a l'ombra,pq el president es qui escull secretari tecnic i entrenador i aquests als jugadors, i a hores d'ara,al menys que sabem, no tenim res de res

A día de hoy no se sabe nada, no hay nada y lo que hay de momento es porque tienen contrato en vigor, que se está trabajando? espero que si, pero esto dio un giro gracias a la sentencia desfavorable contra el Presidente saliente el cual ya en su adiós dijo que había recurrido y que esperaba y tenía toda la seguridad que ésta saliera  ésta vez a su favor.

Por dicho motivo dijo adiós, y ahora el futuro del Club es incierto, no se sabe nada ni de nuevo Presidente ni Grupo Inversor por tanto no se, de que forma se puede estar trabajando y a petición de quién? quién es el que quiere esto o aquello, mi idea y parecer es que dentro de unas semanas vamos a llorar todos los arlequinados no se si de tristeza o alegría pero vamos a llorar seguro, una temporada más con el futuro incierto.

PD el que puso la demanda quiere tanto a este Club que a día de hoy está trabajando en un Club del pueblo de al lado este individuo siempre miró por el bien del Club, tanto que éste (nuestro Club) estaba al borde de la desaparición que parece ser que es a donde nos quiere volver a llevar al abismo y oscuridad más grande, con este toca  :bola :bola  los inversores se lo estarán pensando, si es que ya no lo han hecho.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat liraju

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1211
  • Gènere: Masculí
Re:Esteve Calzada
« Respondre #36 el: 11 de Juny de 2023, 23:09:59 pm »
Jo crec,espero equivocar-me,que anem tard com molts anys...a falta d'un mes pq començi la pretemporada, aquest any per no tenir, no tenim ni president...
Espero estiguin treballant a l'ombra,pq el president es qui escull secretari tecnic i entrenador i aquests als jugadors, i a hores d'ara,al menys que sabem, no tenim res de res

A día de hoy no se sabe nada, no hay nada y lo que hay de momento es porque tienen contrato en vigor, que se está trabajando? espero que si, pero esto dio un giro gracias a la sentencia desfavorable contra el Presidente saliente el cual ya en su adiós dijo que había recurrido y que esperaba y tenía toda la seguridad que ésta saliera  ésta vez a su favor.

Por dicho motivo dijo adiós, y ahora el futuro del Club es incierto, no se sabe nada ni de nuevo Presidente ni Grupo Inversor por tanto no se, de que forma se puede estar trabajando y a petición de quién? quién es el que quiere esto o aquello, mi idea y parecer es que dentro de unas semanas vamos a llorar todos los arlequinados no se si de tristeza o alegría pero vamos a llorar seguro, una temporada más con el futuro incierto.

PD el que puso la demanda quiere tanto a este Club que a día de hoy está trabajando en un Club del pueblo de al lado este individuo siempre miró por el bien del Club, tanto que éste (nuestro Club) estaba al borde de la desaparición que parece ser que es a donde nos quiere volver a llevar al abismo y oscuridad más grande, con este toca  :bola :bola  los inversores se lo estarán pensando, si es que ya no lo han hecho.

Esteve Calzada no dijo adiós por la sentencia desfavorable. Vuelve a escuchar la rueda de prensa y no confundas a la gente por favor
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Connectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14663
  • CHIARA
Re:Esteve Calzada
« Respondre #37 el: 11 de Juny de 2023, 23:36:23 pm »
Esteve Calzada

No té res a veure amb la falta de confiança en el projecte”, va admetre el màxim accionista arlequinat qui va assegurar haver de fer “un esforç titànic posant moltes hores i molts diners”

Esteve creu que “sóc el president que ha fet la inversió més important en la seva història. Tot el que s’ha fet aquí ha estat a pulmó amb diners que guanyo del meu treball”. I això s’ha traduït en “moments complicats de salut mental amb situacions extremes de mala llet i aquest sofriment no el vull en la meva vida”.

La part que més mal li fa, per descomptat, és el litigi amb els antics gestors de l’entitat que li ha portat a lluitar als jutjats. “No estava preparat per a això. Jo no sóc un delinqüent ni faig les coses malament. He presentat recurs al Suprem, crec que guanyaré i la justícia em donarà la raó”.

 liraju, ahora dime tú que es lo que ha dicho.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat liraju

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1211
  • Gènere: Masculí
Re:Esteve Calzada
« Respondre #38 el: 11 de Juny de 2023, 23:53:42 pm »
"Vaig venir posant els diners que guanyo amb la meva feina, a pulmó, i recorrent a endeutament per poder pagar les nòmines en moments crítics. Això desgasta personalment i dona moments de problemes de salut mental"

"És una combinació diabòlica, t'estimes el club i t'estàs jugant els diners, és un estrès difícil d'explicar. No he trobat la manera de portar bé aquesta situació, no només quan hem jugat per no baixar, sinó també per guanyar. Ara vull viure-ho d'una altra manera"

Este es el motivo principal

Fuente: Radio Sabadell
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Connectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14663
  • CHIARA
Re:Esteve Calzada
« Respondre #39 el: 12 de Juny de 2023, 00:02:32 am »
no has dicho nada nuevo, solo has dicho una parte, 

te falta la parte que reconoció

DUR LITIGI
En resum: “Desaparec de la primera línia mediàtica d’un club que té més futur que mai encara que aquí no es fan miracles”. La realitat és que “no vull que ningú senti pena per mi, no guardo rancor a ningú” i, “encara que me’n vaig més pobre econòmicament, ho faig més ric per les persones que he conegut”.

La part que més mal li fa, per descomptat, és el litigi amb els antics gestors de l’entitat que li ha portat a lluitar als jutjats. “No estava preparat per a això. Jo no sóc un delinqüent ni faig les coses malament. He presentat recurs al Suprem, crec que guanyaré i la justícia em donarà la raó”.
« Darrera modificació: 12 de Juny de 2023, 00:44:20 am per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia