C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > EX-JUGADORS ARLEQUINATS

Alfred Planas

(1/2) > >>

birrero:
Després de la temporada 2021/22 aquí, va a la UE Cornellà.

skatalites:
Es un jugador que no em sembla perfil Cornellà, almenys aquí va demostrar tenir molt poca capacitat de sacrifici sense pilota.
Una de les decepcions de l'any passat.

txemaspm:

--- Cita de: skatalites en 15 de Juliol de 2022, 20:37:19 pm ---Es un jugador que no em sembla perfil Cornellà, almenys aquí va demostrar tenir molt poca capacitat de sacrifici sense pilota.

--- End quote ---
Si aquesta temporada el Cornellà acaba jugant al RCDE Stadium haurà de canviar radicalment la seva forma de jugar. Ja no tindran el seu fortí i d'aqui q fitxin jugadors d'un perfil diferent als que tenien fins ara.
A pretemporada em va agradar. A la lliga va ser desesperant...

skatalites:

--- Cita de: txemaspm en 16 de Juliol de 2022, 19:29:39 pm ---
--- Cita de: skatalites en 15 de Juliol de 2022, 20:37:19 pm ---Es un jugador que no em sembla perfil Cornellà, almenys aquí va demostrar tenir molt poca capacitat de sacrifici sense pilota.

--- End quote ---
Si aquesta temporada el Cornellà acaba jugant al RCDE Stadium haurà de canviar radicalment la seva forma de jugar. Ja no tindran el seu fortí i d'aqui q fitxin jugadors d'un perfil diferent als que tenien fins ara.
A pretemporada em va agradar. A la lliga va ser desesperant...

--- End quote ---
Tota la raó, no havia caigut que jugaran en el RCDE, ara em quadra més el fitxatge.

mss:

Deixa Cornellà pero continuará sent rival, nou jugador de Unionistas Salamanca CF

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version