Autor Tema: racó de pensar  (Llegit 2829 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat tonidg

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 774
  • Intent de representant
Re:racó de pensar
« Respondre #20 el: 09 de de 2022, 00:22:07 am »
Jo visc del futbol. De fet és la meva font d'ingressos. Moltes vegades llegeixo comentaris que contestaria posant 'No tens ni **** idea, noi', però no ho faig.
I us preguntareu que fa que no ho faci. La experiència.

El futbol és una ciència inexacte. Pots tenir el doble de pressupost de la categoria que el segon que en té més, i *****-la amb els fitxatges, que debuti el teu millor jugador i es lesioni als 5 minuts o que no s'entenguin els jugadors i es vagi tot a dida. O al revés. De fet fins i tot les dues coses en la mateixa temporada.

Per tant, abans de tirar els trastos al cap de qualsevol, compto fins a 10, penso i llavors parlo, mirant-ho com si fos un club amb els que em guanyo el pa de casa.

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3459
  • Gènere: Masculí
Re:racó de pensar
« Respondre #21 el: 09 de de 2022, 06:24:56 am »
Al company Labtec li cedirem un espai propi per que assumeixi que és va equivocar criticant al "Búlgaro".

No creo que me haya equivocado, es más la temporada que está realizando donde está ahora, me da la razón, de primero cuando el Club que tiene su propiedad le obligó a venir aquí el no quería como si nuestro Club fuera un desecho, había estado en un Club madrileño en el cual había marcado muchos goles como 16 ahora está entre los máximos goleadores de la categoría pero aquí deambulaba por el terreno de juego, se vengó a su manera por haber venido a un Club que no quería venir y le obligaron, si el Búlgaro no hubiera fallado el penalti nuestro Club hoy en día estaría en 2ª división A.  Que es un Killer  del área nadie lo pone en duda, lo que yo digo que aquí vino para no jugar como sabe y se le pedía, la sensación que me dejó es que nunca se sintio jugador del CE Sabadell FC.   
si deambular es ser el que más kilómetros hacía en muchos partidos, y la inmensa mayoría de jugadas de peligro salían de sus botas...

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14663
  • CHIARA
Re:racó de pensar
« Respondre #22 el: 09 de de 2022, 14:44:47 pm »
Al company Labtec li cedirem un espai propi per que assumeixi que és va equivocar criticant al "Búlgaro".

No creo que me haya equivocado, es más la temporada que está realizando donde está ahora, me da la razón, de primero cuando el Club que tiene su propiedad le obligó a venir aquí el no quería como si nuestro Club fuera un desecho, había estado en un Club madrileño en el cual había marcado muchos goles como 16 ahora está entre los máximos goleadores de la categoría pero aquí deambulaba por el terreno de juego, se vengó a su manera por haber venido a un Club que no quería venir y le obligaron, si el Búlgaro no hubiera fallado el penalti nuestro Club hoy en día estaría en 2ª división A.  Que es un Killer  del área nadie lo pone en duda, lo que yo digo que aquí vino para no jugar como sabe y se le pedía, la sensación que me dejó es que nunca se sintio jugador del CE Sabadell FC.   
si deambular es ser el que más kilómetros hacía en muchos partidos, y la inmensa mayoría de jugadas de peligro salían de sus botas...

mucho correr el que más y el que dio las jugadas de peligro resultado DESCENSO.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Vella Creu Alta

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 903
  • Gènere: Masculí
Re:racó de pensar
« Respondre #23 el: 16 de de 2022, 20:41:24 pm »
Pues bien, la promoción de ascenso a Segunda. Se jugará en Galicia.
Buen sitio para volver a hacer historia.
El sueño de llegar hasta allí, está a solo 7 puntos.
Vamos animo :sleeping:

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2288
  • Gènere: Masculí
Re:racó de pensar
« Respondre #24 el: 16 de de 2022, 20:47:58 pm »
doncs jo prefereixo el format de partit a la NCA i partir a fóra.
Vale que amb la pandèmia és fés el paly-off exprés però ara s'hauria de tornar al format normal.

Els clubs es perden bones taqulles i els socis tenim dret a disfrutar , almenys, un partit

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2694
  • Gènere: Masculí
Re:racó de pensar
« Respondre #25 el: 17 de de 2022, 09:54:10 am »
Jo també. Lo altre només és pels xupòpters de les teles.
FORÇA SABADELL

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14663
  • CHIARA
Re:racó de pensar
« Respondre #26 el: 17 de de 2022, 10:34:35 am »
doncs jo prefereixo el format de partit a la NCA i partir a fóra.
Vale que amb la pandèmia és fés el paly-off exprés però ara s'hauria de tornar al format normal.

Els clubs es perden bones taqulles i els socis tenim dret a disfrutar , almenys, un partit

Con el poder corrupto te has topado, así debería ser pero el RCD A Coruña Abanca tiene que subir por lo civil o lo criminal será ya unos playoff manipulados por las altas esferas, ya que dicho Club no sube por lo ganado en el campo, ya que el Racing Club le ha sacado una buena diferencia vamos a darle todas las facilidades que los playoff los juegue con su público, ya no tengo esperanza, de clasificarnos de poder ascender en los terrenos de juego una de las dos plazas ya tiene propietario.

                                             :exxxx        :mmmm    :mmmm       :exxxx 
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8009
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:racó de pensar
« Respondre #27 el: 17 de de 2022, 21:13:42 pm »
doncs jo prefereixo el format de partit a la NCA i partir a fóra.
Vale que amb la pandèmia és fés el paly-off exprés però ara s'hauria de tornar al format normal.

Els clubs es perden bones taqulles i els socis tenim dret a disfrutar , almenys, un partit

Con el poder corrupto te has topado, así debería ser pero el RCD A Coruña Abanca tiene que subir por lo civil o lo criminal será ya unos playoff manipulados por las altas esferas, ya que dicho Club no sube por lo ganado en el campo, ya que el Racing Club le ha sacado una buena diferencia vamos a darle todas las facilidades que los playoff los juegue con su público, ya no tengo esperanza, de clasificarnos de poder ascender en los terrenos de juego una de las dos plazas ya tiene propietario.

                                             :exxxx        :mmmm    :mmmm       :exxxx


En principio el campo propio puede suponer una ventaja teórica pero no olvides el factor "presión".

1) Portugal una Eurocopa a Francia, que jugaba como local.
2) El Deportivo ganó una Copa del Rey en un de Santiago Bernabéu, que celebraba el centenario.
3) Buceando en la historia, Uruguay ganó el Mundial de Brasil en 1950, en un Maracaná con 200000 espectadores

No olvidemos tampoco el fiasco del Badajoz en "su play-off" del año pasado o nuestro ascenso en Eibar.
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8359
  • Gènere: Masculí
Re:racó de pensar
« Respondre #28 el: 18 de de 2022, 03:16:01 am »
doncs jo prefereixo el format de partit a la NCA i partir a fóra.
Vale que amb la pandèmia és fés el paly-off exprés però ara s'hauria de tornar al format normal.

Els clubs es perden bones taqulles i els socis tenim dret a disfrutar , almenys, un partit

Con el poder corrupto te has topado, así debería ser pero el RCD A Coruña Abanca tiene que subir por lo civil o lo criminal será ya unos playoff manipulados por las altas esferas, ya que dicho Club no sube por lo ganado en el campo, ya que el Racing Club le ha sacado una buena diferencia vamos a darle todas las facilidades que los playoff los juegue con su público, ya no tengo esperanza, de clasificarnos de poder ascender en los terrenos de juego una de las dos plazas ya tiene propietario.

                                             :exxxx        :mmmm    :mmmm       :exxxx

Pago per clasificar-nos al PO i jugar a la Corunya, pagooo
Després que sigui el que sigui
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Enric

  • Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1623
  • Gènere: Masculí
Re:racó de pensar
« Respondre #29 el: 18 de de 2022, 09:30:08 am »
doncs jo prefereixo el format de partit a la NCA i partir a fóra.
Vale que amb la pandèmia és fés el paly-off exprés però ara s'hauria de tornar al format normal.

Els clubs es perden bones taqulles i els socis tenim dret a disfrutar , almenys, un partit

Con el poder corrupto te has topado, así debería ser pero el RCD A Coruña Abanca tiene que subir por lo civil o lo criminal será ya unos playoff manipulados por las altas esferas, ya que dicho Club no sube por lo ganado en el campo, ya que el Racing Club le ha sacado una buena diferencia vamos a darle todas las facilidades que los playoff los juegue con su público, ya no tengo esperanza, de clasificarnos de poder ascender en los terrenos de juego una de las dos plazas ya tiene propietario.

                                             :exxxx        :mmmm    :mmmm       :exxxx

Pago per clasificar-nos al PO i jugar a la Corunya, pagooo
Després que sigui el que sigui

Me too

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14663
  • CHIARA
Re:racó de pensar
« Respondre #30 el: 18 de de 2022, 17:20:02 pm »
doncs jo prefereixo el format de partit a la NCA i partir a fóra.
Vale que amb la pandèmia és fés el paly-off exprés però ara s'hauria de tornar al format normal.

Els clubs es perden bones taqulles i els socis tenim dret a disfrutar , almenys, un partit

Con el poder corrupto te has topado, así debería ser pero el RCD A Coruña Abanca tiene que subir por lo civil o lo criminal será ya unos playoff manipulados por las altas esferas, ya que dicho Club no sube por lo ganado en el campo, ya que el Racing Club le ha sacado una buena diferencia vamos a darle todas las facilidades que los playoff los juegue con su público, ya no tengo esperanza, de clasificarnos de poder ascender en los terrenos de juego una de las dos plazas ya tiene propietario.

                                             :exxxx        :mmmm    :mmmm       :exxxx


En principio el campo propio puede suponer una ventaja teórica pero no olvides el factor "presión".

1) Portugal una Eurocopa a Francia, que jugaba como local.
2) El Deportivo ganó una Copa del Rey en un de Santiago Bernabéu, que celebraba el centenario.
3) Buceando en la historia, Uruguay ganó el Mundial de Brasil en 1950, en un Maracaná con 200000 espectadores

No olvidemos tampoco el fiasco del Badajoz en "su play-off" del año pasado o nuestro ascenso en Eibar.

Si, no te niego que la presión juega malas pasadas alguna vez y siendo el favorito de una competición te quedas en el camino, no hay que ver que en el mundial de España, la selección no hizo el papel que se le esperaba, pero en una competición como esta de unos playoff donde los concurrentes se juegan mucho económicamente, jugar en el campo de unos de los participantes en caso de ir la cosa mal, la afición siempre apoya, después de todo es el hecho de que una vez el Racing de Santander se despego en el primer puesto de la clasificación ya teníamos sede para jugar los playoff, para mi me resulta extraño.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14663
  • CHIARA
Re:racó de pensar
« Respondre #31 el: 18 de de 2022, 17:28:50 pm »
doncs jo prefereixo el format de partit a la NCA i partir a fóra.
Vale que amb la pandèmia és fés el paly-off exprés però ara s'hauria de tornar al format normal.

Els clubs es perden bones taqulles i els socis tenim dret a disfrutar , almenys, un partit

Con el poder corrupto te has topado, así debería ser pero el RCD A Coruña Abanca tiene que subir por lo civil o lo criminal será ya unos playoff manipulados por las altas esferas, ya que dicho Club no sube por lo ganado en el campo, ya que el Racing Club le ha sacado una buena diferencia vamos a darle todas las facilidades que los playoff los juegue con su público, ya no tengo esperanza, de clasificarnos de poder ascender en los terrenos de juego una de las dos plazas ya tiene propietario.

                                             :exxxx        :mmmm    :mmmm       :exxxx

Pago per clasificar-nos al PO i jugar a la Corunya, pagooo
Després que sigui el que sigui

Pues yo no pagaría si el equipo se clasifica por méritos propios, pero una vez en los playoff que todos tengan las mismas oportunidades o es que jugar en el Templo de la NCA es perjudicial para nuestro equipo?

Que se juegue otra vez en Marbella ¿Por qué no?
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Yonkipur

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 521
  • Gènere: Masculí
Re:racó de pensar
« Respondre #32 el: 02 de Maig de 2022, 16:53:41 pm »
Confeso que quan veia a jugar a Muguruza no entenía com l'haviem fitxat, quin paquet de jugador! No tenía físic, ni regat, ni es posicionava bé, ni xutava bé,....

Dossis de realitat en vena. Temporadon d'en Muguruza!

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2683
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:racó de pensar
« Respondre #33 el: 02 de Maig de 2022, 17:04:25 pm »
Confeso que quan veia a jugar a Muguruza no entenía com l'haviem fitxat, quin paquet de jugador! No tenía físic, ni regat, ni es posicionava bé, ni xutava bé,....

Dossis de realitat en vena. Temporadon d'en Muguruza!
Em sembla que gairebé tota la parroquia pensavem el mateix !!!
I actualment amb Alfred Planes em passa el mateix.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat jaume

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2657
  • Som el Sabadell !
Re:racó de pensar
« Respondre #34 el: 02 de Maig de 2022, 19:55:47 pm »
Es que han canviat tots!!!! Els mateixos jugadors que estaven a 8 punts de la salvació i amb un peu i mig a segona rfef, estan ara quarts....
Hem tornat !

Desconnectat Vella Creu Alta

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 903
  • Gènere: Masculí
Re:racó de pensar
« Respondre #35 el: 02 de Maig de 2022, 21:08:54 pm »
Es que estamos haciendo una segunda vuelta de ensueño, con una clasificación en la que somos segundos con los mismos puntos  que el lider y mejor coeficiente de goles.+11 el Andorra +17 nosotros.