Autor Tema: Socis 2021/2022  (Llegit 7226 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2678
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #80 el: 17 de Octubre de 2021, 20:08:03 pm »
Nosaltres 5000 socis, un divendres a las 19, penúltims a la classificació i l'assistència es de 2500, si no vaig errat, altres clubs, suposadament amb mes de 10000 socis, amb bona dinàmica i hi van 3000 persones, potser els que mentien sobre la xifra de socis són la resta d'equips i no nosaltres.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14663
  • CHIARA
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #81 el: 17 de Octubre de 2021, 23:21:16 pm »
Nosaltres 5000 socis, un divendres a las 19, penúltims a la classificació i l'assistència es de 2500, si no vaig errat, altres clubs, suposadament amb mes de 10000 socis, amb bona dinàmica i hi van 3000 persones, potser els que mentien sobre la xifra de socis són la resta d'equips i no nosaltres.

tienes toda la razón es más te has quedado un poco corto

Incidencias: Partido correspondiente a la octava jornada del grupo 2 de la Primera RFEF disputado en la Nova Creu Alta con la presencia de 2.815 espectadores
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1685
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #82 el: 15 de Novembre de 2021, 00:40:28 am »
Com puc fer per donar-me de baixa i que em tornin els diners?
No ho dic seriosament perquè estimo al club però em venen moltes ganes.
Continuo pensant que tanta mala hòstia a la pretemporada contra Ajuntament i contra tot bitxo vivent i al final encara continuo amb el dubte de qui no està complint el tracte tornarem.

Quina falta de vista de la directiva, que se suposa que és futbolera, no finiquitant el projecte Hidalgo/Manzanera i deixant en mans d’aquest últim un dels millors pressupostos esportius que hem tingut mai,  malgastas en autèntics mercenaris, mitjanies, exjugadors i toies varies. De vergonya aliena. Sense parlar d’algunes renovacions. Amb totes les bones intencions de món però s’han equivocat.

Aquest any 5000 socis, em sap greu però l’any que ve crec que prenguin el pèl a tanta gent.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7037
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #83 el: 15 de Novembre de 2021, 11:26:16 am »
Com puc fer per donar-me de baixa i que em tornin els diners?
No ho dic seriosament perquè estimo al club però em venen moltes ganes.
Continuo pensant que tanta mala hòstia a la pretemporada contra Ajuntament i contra tot bitxo vivent i al final encara continuo amb el dubte de qui no està complint el tracte tornarem.

Quina falta de vista de la directiva, que se suposa que és futbolera, no finiquitant el projecte Hidalgo/Manzanera i deixant en mans d’aquest últim un dels millors pressupostos esportius que hem tingut mai,  malgastas en autèntics mercenaris, mitjanies, exjugadors i toies varies. De vergonya aliena. Sense parlar d’algunes renovacions. Amb totes les bones intencions de món però s’han equivocat.

Aquest any 5000 socis, em sap greu però l’any que ve crec que prenguin el pèl a tanta gent.

Crec que amb un altre entrenador els resultats poden ser molt diferents. No son tant dolents ni tant mercenaris.