C.E. SABADELL F.C. - FUTBOL BASE > CATEGORIES INFERIORS

DIUMENTGE JUVENIL A a la Nova Creu Alta

(1/1)

JOSE ARLEKINAT:
 :bandera

 - el diumenge a les 12 de l'migdia, exclusiu per a socis, pots per fi podrem assistir a el temple per primera vegada en molts mesos, t'has d'inscriure !!!! , Anem a omplir la tribuna. :pilotasso :pilotasso :balla :xin-xin :xin-xin

Arlekinat Perpetuenc:
Bona presència de públic avui a la NCA amb un juvenil que ha jugat un partit molt seriòs i complet. 4-0 per tancar la tempoarada en una meritoria 6a plaça. M'ha agradat molt el bloc que ha creat en Miki Lladó i el seu staff tècnic.

A veure si ara que, s'està consolidant el juvenil A a DH, és pot consolidar el filial.

PEP:
Hola familia, una pregunta por si alguien me puede informar, de nuestro gran equipo juvenil, cuantos jugadores se quedan, cuantos marchan y si sube alguno al primer equipo ya que he oido rumores de desbandada.
Saludos.

o rei marañon:

--- Cita de: PEP en 03 de Juny de 2021, 16:09:42 pm ---Hola familia, una pregunta por si alguien me puede informar, de nuestro gran equipo juvenil, cuantos jugadores se quedan, cuantos marchan y si sube alguno al primer equipo ya que he oido rumores de desbandada.
Saludos.

--- End quote ---
La mayoría acaban su etapa juvenil y se irán, supongo que varios harán la pretemporada con el primer equipo y alguno se quedará, no olvidemos que en la próxima temporada los equipos tienen que tener 6 fichas sub23

Navegació

[0] Índex de Missatges

Go to full version