C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > PRIMER EQUIP
CD Castellón-CE Sabadell FC, dissabte 13 20:30h
<< < (37/56) > >>
david23:

--- Cita de: kitanovsky en 13 de Març de 2021, 22:50:38 pm ---
--- Cita de: juane en 13 de Març de 2021, 22:49:15 pm ---Una verdadera vergüenza por favor vete ya señor Hidalgo. Que este no es tu sitio . Ya lo dije juego más directo por bandas pero nada al toquecito .

--- End quote ---

Alguien dijo que si hoy se perdía lo ventilaban. Se sabe nada?

--- End quote ---
Para que ya? Es tarde, esto tenía que pasar hace tres meses, justo cuando empatamos contra el Castellón en casa de milagro. Eso nos dio una falsa expectativa del trabajo de Hidalgo, que me sorprende que algunos aun lo defienden pero bueno las opiniones son respetables. Lo que me hace gracia es que prefieren echar la culpa a algunos jugadores (casualmente los que mejor rinden) para defender a HIdalgo.
blayo:

--- Cita de: kitanovsky en 13 de Març de 2021, 22:50:38 pm ---
--- Cita de: juane en 13 de Març de 2021, 22:49:15 pm ---Una verdadera vergüenza por favor vete ya señor Hidalgo. Que este no es tu sitio . Ya lo dije juego más directo por bandas pero nada al toquecito .

--- End quote ---

Alguien dijo que si hoy se perdía lo ventilaban. Se sabe nada?

--- End quote ---
Si que venim d’on venim...
creative:

--- Cita de: kitanovsky en 13 de Març de 2021, 22:48:59 pm ---
--- Cita de: blayo en 13 de Març de 2021, 22:35:16 pm ---
--- Cita de: carlesf en 13 de Març de 2021, 22:30:54 pm ---Per cert. Vull que em tornin els diners del carnet de soci. Pagar per veure aquest espectacle esperpentic i que no ens donin ni una explicació.
I ho dic en serio. Estic fart !!!

--- End quote ---
Doncs ja no et dic jo, tres carnets he pagat, el meu i el de les meves filles. Total més de trescents euros i per no anar ni al temple. Soc una ONG...

--- End quote ---

Casi 800 jo per quatre carnets de tribuna. Xq si no es pot anar no tornen una part propircional i cobren el mateix a tothom? Ho vaig mirar fa poc en una associació de consumidors i em van dir que reclami els diners.

Per fi veieu tots el desastre que alguns ja veiem a l’octubre!!

Quin desastre nois. El pitjor x mi es que Calçada no surti a dir-nos res.

--- End quote ---

Jo aquest any no he tret el carnet,ja poden dir-me missa pero els calers costa molt guanyarlos i no soc una ONG,la propera temporada si es pot anar al camp ja el treure
J.R.G.:

--- Cita de: blayo en 13 de Març de 2021, 22:53:10 pm ---Ho torno a dir es un ********!!! Ja que si estimes al club hagués plegat fa setmanes. ********!!!

--- End quote ---

Insisto, por educación, no mereces ni comentario.

Supongo que en Olot botabas como un loco...
david23:

--- Cita de: J.R.G. en 13 de Març de 2021, 22:55:06 pm ---
--- Cita de: blayo en 13 de Març de 2021, 22:53:10 pm ---Ho torno a dir es un ********!!! Ja que si estimes al club hagués plegat fa setmanes. ********!!!

--- End quote ---

Insisto, por educación, no mereces ni comentario.

--- End quote ---
Pues le has contestado dos...te lo tomas muy personal ¿tienes algún vinculo con el mister? ¿Te da igual la situación?
Navegació
Índex de Missatges
Pàgina Següent
Pàgina Anterior

Go to full version