C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > TRIBUNA

Reformes a la Nova Creu Alta

(1/11) > >>

israsbd:
Mig milio d'euros aproximadament el cost de les obres que es realitzaran al temple, l'ajuntament destinarà 330.000 euros i el Club 160.000 euros. Les reformes més destacades que es duran a terme son les següents:

- Nova gespa
- Noves porteries
- Ampliació zona de banquetes
- Nova zona d'escalfament
- Espai VAR
- Adequació accés a l'interior de l'estadi de vehicles de gran tonatge. (3 de les files de seients de l'accés superior desapareixeran)
- Millores als vestidors, zona arbitres, equip visitant, sala de premsa i control antidopatge
- Adequació cabines de premsa
- Millores en les sales de transmissió de partits per televisió, 1 sala nova propera a l'exterior per connectar-se amb els equips mòbils que distribueixen el senyal
- Revisió protocols de seguretat i senyalització per persones amb mobilitat reduida

Perplexus:
Tinc la sensació de que les reformes es fan massa o corre cuita, espero que això no porti problemes afegits.

elnenpetit:

--- Cita de: Perplexus en 28 de Agost de 2020, 18:51:15 pm ---Tinc la sensació de que les reformes es fan massa o corre cuita, espero que això no porti problemes afegits.

--- End quote ---

Saps que la temporada arrenca el 13 de setembre? I que si LaLiga no ens deixa començar mes tard els partits a casa tenim un problema?

jarisacat:

--- Cita de: elnenpetit en 28 de Agost de 2020, 21:00:19 pm ---
--- Cita de: Perplexus en 28 de Agost de 2020, 18:51:15 pm ---Tinc la sensació de que les reformes es fan massa o corre cuita, espero que això no porti problemes afegits.

--- End quote ---

Saps que la temporada arrenca el 13 de setembre? I que si LaLiga no ens deixa començar mes tard els partits a casa tenim un problema?

--- End quote ---
1r partit serà a fora; queden 3 setmanes per la 2a jornada!

o rei marañon:
I el segon també o han demanat

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version