Enquesta

Esteu d'acord que el CE Sabadell llueixi publicitat de cases d'apostes?

17 (53.1%)
No
12 (37.5%)
Indiferent
3 (9.4%)

Total de vots: 31

Votació tancada: 07 de Octubre de 2020, 23:12:24 pm

Autor Tema: Samarreta, equipació i marxandatge.  (Llegit 12788 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat estudiestadi

  • Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
  • Gènere: Masculí
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #20 el: 20 de Agost de 2020, 16:52:55 pm »
A mi tampoco me gusta la segunda.
En realidad si me gusta, pero no para que la represente mi equipo. Es una camiseta chula d catálogo, y ya esta.

La primera esta muy bien. Cuesta mucho innovar con nuestros colores pero ha quedado conseguida.

De todas formas mi preferida sigue siendo la del descenso a segunda B de 2014/15, aunque sea de mal recuerdo

Muy de acuerdo. Tanto la primera como la segunda (arlequinada cambiando el azul por "verde botella" creo recordar), eran chulísimas. Lástima que han quedado un poco malditas por el nefasto recuerdo del descenso.

Connectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3432
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #21 el: 20 de Agost de 2020, 17:52:26 pm »
M'agrada la primera i trobo que l'esquena llisa afavorirà a veure millor els dorsals i els noms i crec que me la compraré. La segona equipació no m'acaba de fer, suposo que m'acostumaré pero preferiria la tipica arlequinada vermella/blanca i innovar en la tercera equipació...
Visca el Sabadell!!

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2699
  • Gènere: Masculí
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #22 el: 20 de Agost de 2020, 18:00:38 pm »
Veig que no porta publicitat! Pot ser li posaran més endavant?
FORÇA SABADELL

Desconnectat estudiestadi

  • Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
  • Gènere: Masculí
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #23 el: 20 de Agost de 2020, 18:41:48 pm »
Veig que no porta publicitat! Pot ser li posaran més endavant?
Sóc de l´opinió que, si no hi cap proposta que pagui la pena, ara mateix, per la publicitat a la samarreta, millor esperar per poc que es pugui no comptar amb aquest ingrés per ara. El CE Sabadell FC acaba de pujar a Segona A, però té una història important i tradició al darrere, i una ciutat digne fins i tot de Primera, i s´ha de fer valdre. Tanmateix, pots negociar millor i interessar a un ventall més ampli i important de possibles anunciants-patrocinadors quan ja tens un impacte televisiu i presència a tots els nivells en la Lliga Professional que tot just acabat de pujar de Segona B.

Però parlo per parlar, és opinió, desconec si el club té cap proposta, o fins i tot més d´una, i les està estudiant. No ho sé. Cal confiar en la directiva que hi ha, que són gent que hi entén, en tot això.
« Darrera modificació: 20 de Agost de 2020, 20:08:14 pm per estudiestadi »

Desconnectat Frannistelrooy

  • CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1692
  • Gènere: Masculí
  • SOM DE 2ªA!!!
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #24 el: 20 de Agost de 2020, 23:02:09 pm »
Pels qui hagin anat a comprar-la ja, sabeu si la venen amb el logo de la LFP? A ràdio Sabadell han dit que les havien de preparar per la segona divisió, per si un aspecte a modificar era aquest o ja ve incorporat
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2309
  • Gènere: Masculí
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #25 el: 21 de Agost de 2020, 00:09:18 am »
Pels qui hagin anat a comprar-la ja, sabeu si la venen amb el logo de la LFP? A ràdio Sabadell han dit que les havien de preparar per la segona divisió, per si un aspecte a modificar era aquest o ja ve incorporat

Jo he vist fotos per twitter de gent que ja la té i anaven sense logo. Espero que acabin incorporant-lo dins del preu "general" i que no hagis d'escollir la personalitzada i pagar els 15 euros per tenir-lo.

Desconnectat Perplexus

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 197
  • Gènere: Masculí
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #26 el: 21 de Agost de 2020, 00:27:50 am »
Pels qui hagin anat a comprar-la ja, sabeu si la venen amb el logo de la LFP? A ràdio Sabadell han dit que les havien de preparar per la segona divisió, per si un aspecte a modificar era aquest o ja ve incorporat
Pel que he entès, no pot portar el detall de l'any al pit si vol portar publicitat (cosa q vol dir q potser en portem)?
Per altre banda tampoc la senyera ni la de sabadell a les mànigues per motius q desconec.
Valorant les samarretes, la primera esta xula jo prefereixo les mànigues fosques i l'esquena amb un rectangle pel dorsals i nom... Tota llisa no.
La segona no m'agrada gaire, però el temps associat als resultats  pot fer-me canviar d'opinió.
En general força bé.

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14699
  • CHIARA
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #27 el: 21 de Agost de 2020, 09:02:52 am »
El logo de la lfp ya viene incorporado se ve en la foto de la segunda equipación.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Perplexus

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 197
  • Gènere: Masculí
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #28 el: 21 de Agost de 2020, 09:45:27 am »
El logo de la lfp ya viene incorporado se ve en la foto de la segunda equipación.
Ara mateix si la compres a la botiga de l'estadi no porta el logo LFP,

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14699
  • CHIARA
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #29 el: 21 de Agost de 2020, 11:01:05 am »
El logo de la lfp ya viene incorporado se ve en la foto de la segunda equipación.
Ara mateix si la compres a la botiga de l'estadi no porta el logo LFP,

Pues, no se quién tendrá la culpa, pero si compras ese artículo tiene que ser copia exacta del original, sino menuda gracia, como si estuvieras adquiriendo una falsa de contrabando, una verdadera falsificación.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2309
  • Gènere: Masculí
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #30 el: 21 de Agost de 2020, 14:28:04 pm »
El logo de la lfp ya viene incorporado se ve en la foto de la segunda equipación.
Ara mateix si la compres a la botiga de l'estadi no porta el logo LFP,

Pues, no se quién tendrá la culpa, pero si compras ese artículo tiene que ser copia exacta del original, sino menuda gracia, como si estuvieras adquiriendo una falsa de contrabando, una verdadera falsificación.

El tema está en que Hummel habrá distribuido lo que es la camiseta basica con el escudo y el resto de "customización" como el logo de LFP, publicidad, nombre y número en la espalda, supongo que ya se encarga el club de pegarlos.

Lo que no entiendo es que no permitan lo de las banderas en las mangas y el número de fundación en el cuello... Eso qué quiere decir, que las camisetas ya no se venderán más adelante con los detalles que tienen ahora? Porque no creo que Hummel haga al mismo tiempo dos versiones de la camiseta, una para competir y otra para los aficionados...

Connectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3432
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #31 el: 21 de Agost de 2020, 15:31:40 pm »
Por Internet hay una web que salen las Hummel a 20€ sin el escudo, solo el modelo. Almenos así con la temporada pasada. Alomejor tardan en salir estas un poco...
Visca el Sabadell!!

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7050
  • Gènere: Masculí
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #32 el: 21 de Agost de 2020, 17:29:20 pm »
A mi mentres sigui la samarreta de la temporada de l’ascens a 1a, com si la portem morada. I hi ha alguna cosa que em diu que serem equip revelació. No se per què ens ho passarem millor del que ens pensem.

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2699
  • Gènere: Masculí
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #33 el: 21 de Agost de 2020, 18:51:23 pm »
A mi mentres sigui la samarreta de la temporada de l’ascens a 1a, com si la portem morada. I hi ha alguna cosa que em diu que serem equip revelació. No se per què ens ho passarem millor del que ens pensem.

I si podem anar al camp ja serà la h...!!!
FORÇA SABADELL

Desconnectat Perplexus

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 197
  • Gènere: Masculí
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #34 el: 22 de Agost de 2020, 01:05:31 am »
El que sembla q tenen clar és q enguany molt possiblement portarem publicitat a la samarreta, o això sembla tenint en compte que treuen  l'any 1903 del pit, la part negativa és que si triguen molt arribar a un acord el posaran amb vinils i no sublimació, això dificulta la conservació de la samarreta. És un petit detall que els que intentem fer una mica de coleccio tenim molt en compte.

Desconnectat Frannistelrooy

  • CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1692
  • Gènere: Masculí
  • SOM DE 2ªA!!!
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #35 el: 27 de Agost de 2020, 10:20:24 am »
Er a qui li pugui interessar, ahir vaig preguntar i em van dir que les samarretes amb el logo de la LFP i que siguin iguals a les que els jugadors portaran les començaran a vendre a partir del setembre.
SOM DE SEGONA!!!

elnenpetit

  • Visitant
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #36 el: 28 de Agost de 2020, 21:18:38 pm »
Er a qui li pugui interessar, ahir vaig preguntar i em van dir que les samarretes amb el logo de la LFP i que siguin iguals a les que els jugadors portaran les començaran a vendre a partir del setembre.

Qui compri la samarreta pre-temporada, dira que te una samarreta inedita. Qui la compri amb logos de LFP, sense el 1906 i d'altres coses dira que l'oficial.

I ara? Que volem tenir? Diuent que els de butxaca ample tindran les dues je je.

Desconnectat jarisacat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #37 el: 28 de Agost de 2020, 22:02:51 pm »
Er a qui li pugui interessar, ahir vaig preguntar i em van dir que les samarretes amb el logo de la LFP i que siguin iguals a les que els jugadors portaran les començaran a vendre a partir del setembre.

Qui compri la samarreta pre-temporada, dira que te una samarreta inedita. Qui la compri amb logos de LFP, sense el 1906 i d'altres coses dira que l'oficial.

I ara? Que volem tenir? Diuent que els de butxaca ample tindran les dues je je.

1906 no noi, nosaltres som del 1903. Del 1906 ho són els veïns, no fotem!!!

elnenpetit

  • Visitant
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #38 el: 28 de Agost de 2020, 22:38:13 pm »
Er a qui li pugui interessar, ahir vaig preguntar i em van dir que les samarretes amb el logo de la LFP i que siguin iguals a les que els jugadors portaran les començaran a vendre a partir del setembre.

Qui compri la samarreta pre-temporada, dira que te una samarreta inedita. Qui la compri amb logos de LFP, sense el 1906 i d'altres coses dira que l'oficial.

I ara? Que volem tenir? Diuent que els de butxaca ample tindran les dues je je.

1906 no noi, nosaltres som del 1903. Del 1906 ho són els veïns, no fotem!!!

Je je, em prenia una 1906 i... ja ja, coses de l'edat ;)

Desconnectat jarisacat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:Samarreta, equipació i marxandatge.
« Respondre #39 el: 29 de Agost de 2020, 00:10:40 am »
Er a qui li pugui interessar, ahir vaig preguntar i em van dir que les samarretes amb el logo de la LFP i que siguin iguals a les que els jugadors portaran les començaran a vendre a partir del setembre.

Qui compri la samarreta pre-temporada, dira que te una samarreta inedita. Qui la compri amb logos de LFP, sense el 1906 i d'altres coses dira que l'oficial.

I ara? Que volem tenir? Diuent que els de butxaca ample tindran les dues je je.

1906 no noi, nosaltres som del 1903. Del 1906 ho són els veïns, no fotem!!!

Je je, em prenia una 1906 i... ja ja, coses de l'edat ;)
:xin-xin