C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > LES ENQUESTES DEL CE SABADELL
Equipació a 2aA
jarisacat:
--- Cita de: OriolhvSBD en 06 de Agost de 2020, 07:22:35 am ---No entenc la renovació, si sempre teniem problemes amb la distribució..
--- End quote ---
Amb aquesta decisió queda clar que E. Calzada és una persona conciliadora i, sobretot, intel.ligent.
Perplexus:
--- Cita de: tonidg en 06 de Agost de 2020, 08:21:07 am ---A mi el que no m'agradaria és una esquena llisa. Les dues temporades que l'hem tingut, ha acabat en descens.
--- End quote ---
Completament d'acord, esquena llisa no m'agrada gens i ens porta mala sort.
Em temo però que si seguim la línia del Castelló, será així, les seves samarretes tant la primera com la segona son amb esquena llisa.
Tan de bo no sigui així !
estudiestadi:
--- Cita de: Perplexus en 06 de Agost de 2020, 13:43:00 pm ---
--- Cita de: tonidg en 06 de Agost de 2020, 08:21:07 am ---A mi el que no m'agradaria és una esquena llisa. Les dues temporades que l'hem tingut, ha acabat en descens.
--- End quote ---
Completament d'acord, esquena llisa no m'agrada gens i ens porta mala sort.
Em temo però que si seguim la línia del Castelló, será així, les seves samarretes tant la primera com la segona son amb esquena llisa.
Tan de bo no sigui així !
--- End quote ---
A mi tampoc m´agrada gens l´esquena llisa. Em sembla que té a veure, o això s´ha dit alguna vegada, amb la visibilitat dels dorsals dels jugadors -tant pel que fa als àrbitres, com a les retransmissions televisives, cosa que em sembla força exagerada-; fixeu-vos en la gran quantitat d´equips de Primera i Segona A amb uniformes de franges, no llisos (el del Sabadell tampoc no és llis, és arlequinat) que llueixen l´esquena llisa, i a tot estirar amb una petita mostra de les franges de l´uniforme a la part inferior.
Dani71:
El barça per exemple sempre ha anat a ratlles i aquest any a quadres i no porten esquena llisa.
Amb un peto blanc com s ha fet tota la vida és veu el dorsal perfectament.
Llisa no !
uri1981:
Dijous presenten les equipacions
Navegació
[*] Pàgina Anterior
Go to full version