Autor Tema: CyDLeonesa-CESabadell, dijous a les 22h  (Llegit 3984 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8407
  • Gènere: Masculí
Re:CyDLeonesa-CESabadell, dijous a les 22h
« Respondre #40 el: 24 de Juliol de 2020, 02:30:13 am »
Deixeu-me recordar-vos que aquesta Cultural va eliminar a la Copa del Rey al Atlético de Madrid (1er equip) i a la SDHuesca (Campió de 2a i nou equip de 1a) i que va perdre per penals igual que avui amb nosaltres amb tot un VàlenciaCF

Ahí lo dejo...
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Enric

  • Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1629
  • Gènere: Masculí
Re:CyDLeonesa-CESabadell, dijous a les 22h
« Respondre #41 el: 24 de Juliol de 2020, 10:15:18 am »
Senssa comentaris, increíble, sort que visc al mig de la Montana, a casa vem cridar com boixos, quina alegria quan en Ian va parar el penal, i gran gol del Oscar, bueno ara toca Bar¢a, que em fa molta por aquest equip, perque com ha dit algún company, aquests soncapa¢os de baixar en Mesi, pero i si passem nosaltres, (que ho farem) quin GUSTASSU eliminar al equip televisiu aquest.

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2309
  • Gènere: Masculí
Re:CyDLeonesa-CESabadell, dijous a les 22h
« Respondre #42 el: 24 de Juliol de 2020, 13:01:36 pm »
Si us plau, no plantegem el partit contra el Barça B amb ànims de revenja. No du enlloc.

Cap seré, inteligencia i a guanyar jugant a fútbol.

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5082
  • Gènere: Masculí
Re:CyDLeonesa-CESabadell, dijous a les 22h
« Respondre #43 el: 24 de Juliol de 2020, 13:49:05 pm »
Un partit amb moltes fases, sobretot mentals al meu cap:
-al principi, quan no ens durava la pilota ni 30 segons i ells la tocaven força bé, pensava que no ens ensortiríem
-amb el nostre 0-1, i la seva baixada de nivell de joc, vaig pensar que si controlàvem el partit i evitàvem encaixar fins almenys el min. 60, això ho tiràvem endavant.
-amb els seus 2 gols, vaig pensar que fins aquí havíem arribat
-amb l'empat de Boris, continuava pensant que a la pròrroga ens la clavarien, ja que veia als nostres fosos
-als penals, doncs quan ells van tenir el xut per guanyar la eliminatòria, ho veia impossible.....
......
.....però va aparèixer ell, un gallec, vestit de rosa, amb tattoos als braços, uns braços que van parar un penal que ens va donar vida......i després en va parar un altre, el que ens va donar la eliminatòria i el passi a la final!!!!!!

si em diuen fa uns mesos, que estaria veient per Footters (cosa que no tenia fins ara) un partit del Sabadell de 22:00 a 01:00 de la nit un Juliol, ni m'ho crec.
I si em diuen encara fa més mesos, a Olot, que estem a 1 sol partit de tornar a la LFP, m'ho crec menys.

Desconnectat Enric

  • Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1629
  • Gènere: Masculí
Re:CyDLeonesa-CESabadell, dijous a les 22h
« Respondre #44 el: 24 de Juliol de 2020, 14:02:46 pm »
Un partit amb moltes fases, sobretot mentals al meu cap:
-al principi, quan no ens durava la pilota ni 30 segons i ells la tocaven força bé, pensava que no ens ensortiríem
-amb el nostre 0-1, i la seva baixada de nivell de joc, vaig pensar que si controlàvem el partit i evitàvem encaixar fins almenys el min. 60, això ho tiràvem endavant.
-amb els seus 2 gols, vaig pensar que fins aquí havíem arribat
-amb l'empat de Boris, continuava pensant que a la pròrroga ens la clavarien, ja que veia als nostres fosos
-als penals, doncs quan ells van tenir el xut per guanyar la eliminatòria, ho veia impossible.....
......
.....però va aparèixer ell, un gallec, vestit de rosa, amb tattoos als braços, uns braços que van parar un penal que ens va donar vida......i després en va parar un altre, el que ens va donar la eliminatòria i el passi a la final!!!!!!

si em diuen fa uns mesos, que estaria veient per Footters (cosa que no tenia fins ara) un partit del Sabadell de 22:00 a 01:00 de la nit un Juliol, ni m'ho crec.
I si em diuen encara fa més mesos, a Olot, que estem a 1 sol partit de tornar a la LFP, m'ho crec menys.

Jajajajaja las clavat a mi I suposo que a tots ens va pasar el mateix.
Salut

Desconnectat liraju

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1216
  • Gènere: Masculí
Re:CyDLeonesa-CESabadell, dijous a les 22h
« Respondre #45 el: 24 de Juliol de 2020, 23:24:03 pm »
Que bajen a messi o a quien quieran, nosotros tenemos a IAN MACKAY
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.