Autor Tema: Angel Perez  (Llegit 901 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3442
  • Gènere: Masculí
Angel Perez
« el: 25 de de 2020, 22:14:45 pm »
Avui ens a deixat l'Àngel, conegut soci arlequinat, també comentaba algun partit a radio Sabadell, grandisim arlequinat, descansi en pau, el condol per tota la família

Desconnectat jarisacat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:Angel Perez
« Respondre #1 el: 25 de de 2020, 23:32:29 pm »
Grandíssim arlequinat, sí. Com pocs. Pràcticament una llegenda diria jo. Molts i molts van ser els partits que va estar acompanyant el nostre equip, al Temple i lluny del Temple. Una pèrdua molt important. Que descansi en pau i que allà on estigui pugui seguir d'alguna manera o altre els nostres partits. El trobarem a faltar.  :bandera :scut
« Darrera modificació: 25 de de 2020, 23:35:37 pm per jarisacat »

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1677
  • Gènere: Masculí
Re:Angel Perez
« Respondre #2 el: 25 de de 2020, 23:43:45 pm »
No m'ho puc creure, m'ha deixat fet pols. No el coneixia directament però sempre ens saludavem, el recordo de sempre de veure'ns per la Nova Creu Alta des dels anys 80 ja que erem de la mateixa edat. DEP

Desconnectat Trivi VLR

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2075
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re:Angel Perez
« Respondre #3 el: 26 de de 2020, 08:21:04 am »
Grandíssim arlequinat. Jo també només el coneixia "de vista" però ja es veia que era un troç de pa.

Descansi en pau.

Desconnectat SERTUCHACHE

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 353
Re:Angel Perez
« Respondre #4 el: 26 de de 2020, 12:24:44 pm »
Grandíssim arlekinat amic meu, veí de tota la vida, coneixedor de tota la seva familia en fi encara no m'ho puc creure. Perdua irreparable dins l'aàmbit arlekinat. Condol  a la seva familia.   

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5066
  • Gènere: Masculí
Re:Angel Perez
« Respondre #5 el: 26 de de 2020, 12:47:14 pm »
Quan ho vaig llegir ahir al matí, no m'ho podia creure.
Me'l creuava pràcticament cada dia, i ens fèiem el típic "cop de cap" com a saludo.
Es farà molt i molt extrany no veure'l més.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7029
  • Gènere: Masculí
Re:Angel Perez
« Respondre #6 el: 26 de de 2020, 16:52:43 pm »
Igual que el Carles, no ens coneixiem peró sempre ens saludavem. M’ho quedat de pedra per l’edat que deuria tenir. No sé que li ha pogut passar. Allà on estigui, que descansi en pau i segueixi animal al Sabadell per sempre més!
Fins sempre company!

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8351
  • Gènere: Masculí
Re:Angel Perez
« Respondre #7 el: 26 de de 2020, 17:17:53 pm »

Descansi en pau
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14643
  • CHIARA
Re:Angel Perez
« Respondre #8 el: 26 de de 2020, 20:54:56 pm »
Mi más sentido pesa a toda su familia, no lo conocía, pero como comentan por aquí, es un miembro de la gran familia arlequinada del CE Sabadell FC, estés donde estés seguirás formando parte de este maravilloso Club.

DESCANSA EN PAZ
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat La ceba mecànika

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
Re:Angel Perez
« Respondre #9 el: 27 de de 2020, 09:42:34 am »
Això no es fa Àngel, anarte'n així sense avisar i en un any il·lusionant com aquest despres de tantes decepcions i tans patiments sense ni tan sols esperar al desenllaç ni poder acomiadar-nos de tu. Sempre ens quedarà aquella Penya Sota el Marcador, aquelles tardes com la de Binefar, aquell munt de rotllos de paper de water llençats a la sortida de l'equip, aquells partidets entre penyes a l'Escola Industrial o al Samuntada. Una forta abraçada a la familia en un moment tan difícil com aquest i ja en son dos malhauradament. Molt trist per la teva sobtada desaparició. Fins sempre company i visca el Sabadell.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Angel Perez
« Respondre #10 el: 02 de Abril de 2020, 23:06:09 pm »
Duríssim. Espero que li puguem dedicar quelcom i que no tardem gaire en fer-ho. En Pau Reposi.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...