C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > PRIMER EQUIP

FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00

<< < (12/12)

BLANC-I-BLAU:
Es de les poques vegades que després d´haver perdut un partit (i encara menys allà), surto satisfet, inclús molt satisfet de l´actuació del CES.  Res a veure amb l´esperpent de l´any passat o amb les actuacions a Segona A en el Mini-Estadi, tret de l´enorme partit que es va fet la primera temporada.

Intensitat en tot moment, contundència quan tocava, bon toc de pilota, que el Barça B quasi que ni veure durant esls últims 15+6 minuts de partits, i la prova d´això últim, és les artimanyes d´equip petit a les que va haver de recurrir el filial blaugrana per parar el partit, quan ja s´acostava al seu final.

Ja hagués estat màgic que Makaay hagués entrar el gol en el minut 96 però aquestes coses passen molt de tarda en tarda òbviament....

pollastre:
Jo vaig veure un Sabadell molt ben plantat al camp,pero que el ritme d'ells,15 minuts a la 1part (del 20 al 35) i uns 10 minuts a la 2part que van generar 3 ocasions on un altre cop Ian va demostrar que si no es el millor porter dels 80 equips de 2b es el segon,ens van fer un semi-bany on era imposible arribar a les seves combinacions rapidíssimes.
Vaig quedar acollonit amb el Riqui sent el jefe dels cules amb la seva personalitat sobre el camp.
Tambè en quedo que a la 2 part els vam obligar a animar al seu equip i es notava que no estan acostumats.

Navegació

[0] Índex de Missatges

[*] Pàgina Anterior

Go to full version