C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > PRIMER EQUIP

FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00

<< < (3/12) > >>

o rei marañon:

--- Cita de: jaume en 21 de Octubre de 2019, 21:19:19 pm ---Ja se q tengo una edad,  pero os suena un tal Pep Guardiola? Estaba tambien a caballo entre el primer equipo y el b... Cuando vinieron al temple lo bajaron al b,  el Barça gano 0-1...sabeis quien Marcó el gol?  Pues eso...

--- End quote ---

Buena memoria Jaume, siempre que han podido nos han fastidiado

Fran_87:
Hola,

algú sap si per aquest partit, presentant el carnet de soci del barça, l' entrada és gratuita ? Sgurament em poden deixar un carnet...

Salut !

furia_sbd:

--- Cita de: Fran_87 en 22 de Octubre de 2019, 13:33:44 pm ---Hola,

algú sap si per aquest partit, presentant el carnet de soci del barça, l' entrada és gratuita ? Sgurament em poden deixar un carnet...

Salut !

--- End quote ---
Crec que els socis del FCB tenen entrada gratuita. Jo estic parlant amb un soci per a que em tregui unes entrades, que crec que les poden obtenir amb descompte.

sbd_18:

[/quote]
Crec que els socis del FCB tenen entrada gratuita. Jo estic parlant amb un soci per a que em tregui unes entrades, que crec que les poden obtenir amb descompte.
[/quote]

Saps si els socis les poden treure per Internet? Conec un soci que si es poden treure per Internet em podria treure una pero si ha de ser a taquilles no

uri1981:
Ojo perquè potser, si treieu les entrades via soci del Barça, us ubiquen a una altra zona que no serà la destinada per a nosaltres.
Ho dic pq potser per 10 o 15 euros de diferència, val la pena estar amb arlequinats.

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version