C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > PRIMER EQUIP

CE SABADELL - ESPANYOL B diumenge 20 octubre 17:30

<< < (2/6) > >>

furia_sbd:

--- Cita de: CESB en 20 de Octubre de 2019, 14:07:48 pm ---Hi ha algú que tingui per avui o pugui retirar 2 entrades gratuïtes? M'agradaria invitar a una amics i jo ja he cobert les meves entrades.

Gràcies

--- End quote ---
A mi me'n sobre dues entrades. Obre'm per privat i quedem.

Partit que s'ha de guanyar per lo civil o lo criminal. Som-hi :anims :anims

jaume:
Tela tela, la maledicció del 9, el bo del Boris tampoc convocat,  9 jornades i apenes uns minutets i aixo q teòricament es el devanter titular...

CESB:
Está lesionat, mínim un mes de baixa, tenim a l'Edgar que després del golàs de l'altre dia anirà amb una confiança brutal.

Avui és millor tenir un devanter endollat i amb confiança que no a un devanter que te bona pinta però que no té ritme...

labtec:
Buen resultado el conseguido esta tarde en la NCA, contra el filial perico, abrió el marcador Manu Lanzarote, más dos goles de Adri Cuevas, para finalizar el partido con un 3-1 en el marcador, que nos sitúa en el tercer puesto de la clasificación empatados con todo un FC Andorra.

CE SABADELL FC  3  -  1  RCD ESPANYOL B

:beer2    :beer2     :beer2

LLuCo96:

--- Cita de: labtec en 20 de Octubre de 2019, 19:33:46 pm ---Buen resultado el conseguido esta tarde en la NCA, contra el filial perico, abrió el marcador Manu Lanzarote, más dos goles de Adri Cuevas, para finalizar el partido con un 3-1 en el marcador, que nos sitúa en el tercer puesto de la clasificación empatados con todo un FC Andorra.

CE SABADELL FC  3  -  1  RCD ESPANYOL B

:beer2    :beer2     :beer2

--- End quote ---
Em de pensar que las poques decadencies que te L'Andorra les solventara en Piqué al mercat d'hivern i seran el rival a batre, bon partir del Sabadell i victoria al temple per fi! Avera si agafen el bont ritme a casa tambe i ens tornen imparables!

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version