C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > PRIMER EQUIP

CE SABADELL - ESPANYOL B diumenge 20 octubre 17:30

(1/6) > >>

josepud:
Bé, ara toca l'Espanyol. Espero que no sigui necessària la gesta de l'any passat per guanyar-los i que ho fem sense patir.

josepud:
https://radiosabadell.fm/noticia/juvenal-no-tothom-esta-preparat-jugar-al-sabadell-ni-te-mentalitat-fer-ho-la-nova-creu-alta

:clap2 :clap2 :clap2

labtec:
Partido importantísimo el de mañana en el Templo, debería haber una muy buena entrada sobre todo por la iniciativa del Club del 1+2, los puntos en disputa habría que sumarlos en nuestro casillero y de esta manera afianzarnos en los puestos de play off, por tanto ánimo y todo el apoyo a los jugadores,   

:anims  :anims  :scut   :bandera   :scut   :anims   :anims

LLuCo96:

--- Cita de: labtec en 19 de Octubre de 2019, 21:21:17 pm ---Partido importantísimo el de mañana en el Templo, debería haber una muy buena entrada sobre todo por la iniciativa del Club del 1+2, los puntos en disputa habría que sumarlos en nuestro casillero y de esta manera afianzarnos en los puestos de play off, por tanto ánimo y todo el apoyo a los jugadores,   

:anims  :anims  :scut   :bandera   :scut   :anims   :anims

--- End quote ---
Sobretot perque despres toca barça b i mes tard l'andorra, aquests punt s'haurian de quedar aqui per afrontar aquells 2 emfrontaments amb med força

CESB:
Hi ha algú que tingui per avui o pugui retirar 2 entrades gratuïtes? M'agradaria invitar a una amics i jo ja he cobert les meves entrades.

Gràcies

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version