Autor Tema: Llagostera - CE Sabadell dissabte 12-10 18:00  (Llegit 5852 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat pollastre

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 191
  • Gènere: Masculí
Re:Llagostera - CE Sabadell dissabte 12-10 18:00
« Respondre #40 el: 14 de Octubre de 2019, 09:58:14 am »
Felicitar un altre cop al nostre equip tècnic i als jugadors ,poca gent ens guanyarà,per que ara si que el Sabadell està jugant per guanyar en aquesta categoria tan **** com es el pou de 2b.,
Els jugadors creuen amb Hidalgo i Juve ,amb l'idea que la desarrollen perfectament i juguen com un EQUIP,tenint la seguretat darrere d'un porter enorme i creient-se ara si que som un equip dels punters del grup com va dir Oriol Alsina un dels pocs del fubol català que sap perfectament que el Sabadell es el tercer equip de Catalunya es miri per on es miri.

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2694
  • Gènere: Masculí
Re:Llagostera - CE Sabadell dissabte 12-10 18:00
« Respondre #41 el: 14 de Octubre de 2019, 15:53:26 pm »
Jo hi era, vaig patir força, però veient-los al camp tenia bones sensacions. El gol va ser la cirereta del pastís més dolç d'aquest cap de setmana.
FORÇA SABADELL

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Llagostera - CE Sabadell dissabte 12-10 18:00
« Respondre #42 el: 17 de Octubre de 2019, 13:36:01 pm »
Vaig estar al camp i la veritat és que li vàrem saber jugar al Llagostera al seu camp.

Per començar, cal donar el valor real al resultat. Importantíssima victòria, per molts factors, però el primer, és que aconsegueixes guanyar en un camp molt complicat per les mesures (comparat amb el nostre). També ho fas guanyant a un equip que sap aprofitar molt bé el seu camp. Excel·lent estructura defensiva muntada per Oriol Alsina, esperant-nos a tres quarts i sortint amb jugades ben trenades, aprofitant tot els espais i possibilitats dels seus jugadors.

I molt destacable la feina de tots, però quan dic tots, em refereixo a TOTS. Amb el 0-0, es veia esforç, ganes, treball... al camp, a la banqueta i a la Grada, que no va parar d'animar. De fet, recordo que al gol els jugadors de la banqueta varen saltar a celebrar-ho amb els companys.

Portem ja 15 punts i en queden 30 per al primer objectiu de la temporada. Que duri i que seguim celebrant com dissabte!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...