C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > PRIMER EQUIP

Orihuela CF - CE Sabadell FC / domingo, 29 / 18:00 horas

<< < (2/13) > >>

furia_sbd:
La veritat és que no guardo molt bons records dels desplaçaments a Orihuela, per no dir Denias, Benidorms i Villajoyosas... sempre perdiem en aquests camps. Esperem, pero, que els nostres surtin concentrats els 90 minuts i poguem celebrar una altre victoria abans de rebre a l'Olot a casa.

Pel que fa a baixes, doncs si, això sembla la secció de trauma del Taulí. De moment, però, no les estem notant excessivament si mirem la classificació pero si convindria tenir ja el Boris com a minim.

CES83:
Un partit que no s'hauria d'haver jugat, el pitjor serà que l'equip es foti el viatge fins allà i l'arbit suspengui el partit per les condicions de la gespa.  :wall: no les tinc totes...

jaume:
Dons potser millor,  tenim 2 baixes mes leira i aaron rey,  mes els 2 devanters,  amb una mica de sort a lo millor per la propera setmana ja els tenin disponibles tots 4, no estaria malament no jugar el partit,  entre el camp i les baixes sera complicat.

_MJ_:
Donades les circumstàncies firmo l'empat, però si he de triar prefereixo que no es foti mal ningú i passi aquest partit ja.

CES83:
Jo sóc el primer que m'agradaria que no es jugués el partit però fer-nos patir el desgast i la despesa per no res emprenya bastant.

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version