Autor Tema: FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00  (Llegit 7425 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat chemanez

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00
« Respondre #40 el: 27 de Octubre de 2019, 19:00:33 pm »
Al, descans, perdem 1 a 0, gol de Monchu.

Tocarà remuntar .....

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5694
Re:FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00
« Respondre #41 el: 27 de Octubre de 2019, 19:54:45 pm »
No ha podido ser hoy, el barça b tiene mucha calidad pero hemos competido a cara de **** y hemos acabado en su área. Algún día teníamos que perder y ahí es muy complicado...
La semana que viene hay que ganar al Badalona.

Desconnectat chemanez

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00
« Respondre #42 el: 27 de Octubre de 2019, 19:56:30 pm »
No ha pogut ser....

Tot i així, lluitant i amb opcions fins el final, l'equip ha donat la cara (quina diferència del partit de la temporada passada)

Honor !!!

Connectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2710
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00
« Respondre #43 el: 27 de Octubre de 2019, 19:56:35 pm »
Equip gran, fins al final ho han donat tot i el FCB demanant l'hora. Gran equip, gran afició, no sempre es pot guanyar, res a dir, al contrari, jugant com ho estem fent, els equips suaran per poder puntuar.
Ara a intentar guanyar al Badalona
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat CESB

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 147
  • Gènere: Masculí
Re:FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00
« Respondre #44 el: 27 de Octubre de 2019, 19:57:15 pm »
Partidazo, luchando así llegaremos lejos, partido muy reñido y luchando hasta el final, equipo y afición van unidos y eso es lo más importante!!
Sabadell POWER

Connectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3420
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00
« Respondre #45 el: 27 de Octubre de 2019, 20:43:45 pm »
Molt grans els nostres jugadors barallant-se fins el minut 95. Tots es mereixen un 10. No m'ha agradat el canvi de Aaron Rey, era el millor dels nostres a la primera part. A seguir treballant i a guanyar el Badalona.

Per cert, Monchu o Riqui Puig tela... :****
Visca el Sabadell!!

Desconnectat _MJ_

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1964
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00
« Respondre #46 el: 27 de Octubre de 2019, 21:28:40 pm »
No es pot dir que haguem jugat bé, però l'actitud dels jugadors i afició de 10. Ara a pensar en el partit contra el Badalona.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8377
  • Gènere: Masculí
Re:FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00
« Respondre #47 el: 27 de Octubre de 2019, 22:37:22 pm »

Tením un entrenador que es un líder.
Estarem adalt.

Orgullós :clap2
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Eneko_Sbd

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 558
Re:FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00
« Respondre #48 el: 28 de Octubre de 2019, 00:15:27 am »
Hemos perdido pero que manera de perder, da gusto ver como la tocan nuestros jugadores, como luchan, etc...los veo cada vez mejor, hemos dado la cara y les hemos jugado de tu a tu no como acostumbramos a hacer en el mini. Orgulloso del equipo, cuerpo tecnico, directiva, ASI SI! Honor al sabadell!  :bandera :scut

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12493
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00
« Respondre #49 el: 28 de Octubre de 2019, 08:41:40 am »
Jo vaig sortir molt content a pesar de la derrota.

L'equip tècnic ha imprimit un caràcter lluitador als jugadors. Podem jugar millor o pitjor, però les ganes i l'esforç, hi son. I això s'agraeix, sobretot quan vas a sota del marcador, ja que saps que pots arribar a salvar el partit. De l'equip... el primer de tot, és que no tenim porter. En tenim 2 molt bons i de titular ahir teníem un PORTERÀS, en Ian Mackay, que si arriba a marcar en el descompte, soc capaç de saltar al camp en pilotes a abraçar-lo.

A més, ara en plantilla tenim llançadors de faltes de molt alt nivell. A part d'Èdgar, també podem treure petroli en els córners amb Lanza, que per cert, per mi va posar una marxa més a l'equip quan va sortir al camp.

Em va semblar molt patètic tant la celebració del tal Monchu, provocant, com les pèrdues de temps finals amb suposades rampes que van tenir alguns nanos del FC Barcelona. Van presumint de valors i després no ho demostren sobre la gespa. Lamentable.

I per acabar: Els que no fallem, tant quan estem amunt com patint avall, els que sempre hi hem estat, els que sempre hi som i sempre hi serem, sigui a casa o a fora, en la mesura de que ens ho permetin les nostres obligacions. Una afició collonuda.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Yonkipur

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 521
  • Gènere: Masculí
Re:FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00
« Respondre #50 el: 28 de Octubre de 2019, 09:18:50 am »
Partit que "podiem" perdre

el filial del Barça sempre fa igual, és una bomba que explota de tant en tant en forma de gols d'altíssima qualitat (com la definició del tal Monchu).

El problema és que acostumen a ser molt intermitents i ara potser es passen 2 partits sense rascar bola i palmen contra qualsevol.

Sigui com sigui es d'admirar l'intensitat defensiva que te el CES. Quan els jugadors rivals reben la pilota tenen a 2-3 jugadors arlequinats a sobre!! Així pocs partits perdrem.

Bona feina de l'entrenador i salt de qualitat significatiu en la plantilla, recuperar a Aleix, sumar a Grego i Mackay.  I no em deixaré el superlatiu Adri Cuevas, quin tros de jugador!

Especial menció per Aaron Rey que per a mi, va fer un dels millors partits que li he vist amb el Sabadell, generan ocasions i movent a l'equip.

Dubte pels foreros, veient la facilitat amb la que crea ocasions Edgar, no li donarieu una mica més de minuts? Es cert que entra quan l'equip rival esta fos però Nestor no m'acaba de convencer

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2695
  • Gènere: Masculí
Re:FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00
« Respondre #51 el: 28 de Octubre de 2019, 10:03:31 am »
Quin partit!!!
Molt orgullòs dels jugadors. En general si van deixar la pell. Estic segur que jugant així arribarem lluny.
FORÇA SABADELL

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5076
  • Gènere: Masculí
Re:FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00
« Respondre #52 el: 28 de Octubre de 2019, 11:57:36 am »
Partit que entrava a les quinieles palmar, i vam palmar.
Però hi ha maneres i maneres de palmar, i perdent com ahir, no es pot retreure res a ningú.
És més, jugant com ahir, lluitant fins al final com ahir, pocs partits perdrem.
En temporades passades, després de l'1 a 0 en contra, l'equip s'hauria ensorrat i haurien caigut 3 o 4 més.
A passar pàgina, a guanyar al Badalona i a sumar a Andorra.

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 657
  • Gènere: Masculí
Re:FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00
« Respondre #53 el: 28 de Octubre de 2019, 16:14:30 pm »
Partit que varem poder competir i és notava que ells tenen míster. Ens varen presionar molt la sortida de pilota i al mig. Vaig veure algunes pèrdues de Cuevas i Àngel que no eren normals. No vaig entendre el canvi d'Aarón Rey quan estava sent un dels millors baixant fins al mig i rebent d'òsties cada 2x3.

En quant al resultat, bé es podia perdre i es va perdre però vaig veure individualitats vs equip amb lluita. Llàstima que varen guanyar els niñatos provocadors.

És nota la comunió equip-afició. Quan als darrers moments paravem de cantar i l'equip estava allà, l'Aleix Coch demanant més suport. Chapeau i pell de gallina.

Toca pensar en el Badalona que, amb Manolo Gónzalez, ens tocarà patir tot i què siguin cuers.

Desconnectat jarisacat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00
« Respondre #54 el: 28 de Octubre de 2019, 17:49:51 pm »
Sí senyor, gran gran CES. Movent molt i molt bé la pilota i defensant molt fort lluny de la nostra porteria i durant tot el partit. Magnífic partit contra un rival de màxim nivell. Ara els de la masia ja poden anar tirant de renda fins al Nadal; m'agradarà veure què fan en els propers partits.

Molt destacable la velocitat i solvència defensiva de GREGO i ALEIX. Ahir van demostrar que tenen nivell pràcticament de 2aA. Un luxe de centrals! Feina obscura però decisiva.

I nosaltres, l'afició  :bandera, també espectaculars. Quin HONOR formar part d'això. A veure si seguim creixent i per Nadal ja arribem als 3.000 abonats. L'equip i la junta s'ho mereixen; gràcies.  :clap2

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8017
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00
« Respondre #55 el: 28 de Octubre de 2019, 21:44:29 pm »
Es de les poques vegades que després d´haver perdut un partit (i encara menys allà), surto satisfet, inclús molt satisfet de l´actuació del CES.  Res a veure amb l´esperpent de l´any passat o amb les actuacions a Segona A en el Mini-Estadi, tret de l´enorme partit que es va fet la primera temporada.

Intensitat en tot moment, contundència quan tocava, bon toc de pilota, que el Barça B quasi que ni veure durant esls últims 15+6 minuts de partits, i la prova d´això últim, és les artimanyes d´equip petit a les que va haver de recurrir el filial blaugrana per parar el partit, quan ja s´acostava al seu final.

Ja hagués estat màgic que Makaay hagués entrar el gol en el minut 96 però aquestes coses passen molt de tarda en tarda òbviament....
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat pollastre

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 191
  • Gènere: Masculí
Re:FC BARCELONA B - CE SABADELL Diumenge 27 Oct. 18:00
« Respondre #56 el: 29 de Octubre de 2019, 16:32:55 pm »
Jo vaig veure un Sabadell molt ben plantat al camp,pero que el ritme d'ells,15 minuts a la 1part (del 20 al 35) i uns 10 minuts a la 2part que van generar 3 ocasions on un altre cop Ian va demostrar que si no es el millor porter dels 80 equips de 2b es el segon,ens van fer un semi-bany on era imposible arribar a les seves combinacions rapidíssimes.
Vaig quedar acollonit amb el Riqui sent el jefe dels cules amb la seva personalitat sobre el camp.
Tambè en quedo que a la 2 part els vam obligar a animar al seu equip i es notava que no estan acostumats.