C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > PRIMER EQUIP

Atlético Levante UD - CE Sabadell, Diumenge 1 de septiembre, 19:00

(1/16) > >>

Grandine:
Va, passem pàgina, aviam si veiem un 11 nou i ens enduem els primers punts de la temporada.

Veig que a Footters no, ¿algú sap si el donen en obert per la web del filial granota o alguna cosa així?

furia_sbd:
La meva alineació, que no se li caiguin els anells a l'Antonio per deixar suplents a Angel, Nestor o Edgar.

Mackay

Aleix Roig - Coch - Olmo - Aitor Pascual

Cuevas-Boniquet

Lanza - Aaron Rey - Jurgi

Boris

xaviró:

--- Cita de: furia_sbd en 29 de Agost de 2019, 13:53:43 pm ---La meva alineació, que no se li caiguin els anells a l'Antonio per deixar suplents a Angel, Nestor o Edgar.

Mackay

Cuevas-Boniquet

Boris

--- End quote ---

100% d'acord. Àngel no té nivell de 2aB.

joelt21:

--- Cita de: furia_sbd en 29 de Agost de 2019, 13:53:43 pm ---La meva alineació, que no se li caiguin els anells a l'Antonio per deixar suplents a Angel, Nestor o Edgar.

Mackay

Cuevas-Boniquet

Boris

--- End quote ---
Estava pensant exactament la mateixa alineació. Espero que l'Hidalgo s'ho miri i almenys no jugui amb defensa de 5.

uri1981:

--- Cita de: Grandine en 29 de Agost de 2019, 13:11:06 pm ---Va, passem pàgina, aviam si veiem un 11 nou i ens enduem els primers punts de la temporada.

Veig que a Footters no, ¿algú sap si el donen en obert per la web del filial granota o alguna cosa així?

--- End quote ---
juraria que el donen al canal del Levante a Youtube

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version