C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > TRIBUNA

Footers

(1/5) > >>

Frannistelrooy:
Sent soci val 35€ tota la temporada. Val la pena? Donen molts partits per aquest medi?

furia_sbd:
Ja només pel fet que pots veure els partits del Sabadell contra equips que també tinguin conveni amb Footters ja val la pena.

Actualment hi ha: Prat, Llagostera, Nastic, Cornellà, Castellón, La Nucía, Olot i Badalona. Ja son 8 desplaçaments que si no hi  pots anar pots veure.

+Tots els partits que televisin d'altres grups de 2aB i Tercera...

Jo m'hi acabo de donar d'alta, l'any passat ja vaig pagar per veure algún partit esporàdic i tot bé, a excepció de problemes de senyal (que desconec si seràn culpa de Footters o del meu Internet...).

CESB:
 :no:Tots els partits del CES a la Nova creu alta en directe i diferit i de moment he llegit que han contractat aquesta plataforma uns 10 equips més del grup. Entre els partits que donen les autonòmiques o televisions locals més els de footers crec que pocs partits ens perdrem aquesta temporada.

Crec que és una bona ajuda ja que el 50% va directament al club. Tot ajuda

chemanez:
Jo ja m'hi he abonat. La veritat es que desde Mallorca, puc veure pocs partits en directe, i l'any passat ja vaig abonarme un parell de mesos a final de temporada, i cap problema. A més, si t'agrada el futbol, pots veure molts altres partits, i resums.

Una bona opció.

uri1981:
Com veus això a la tele? O només per pc?

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version