Autor Tema: Queixa formal a la directiva  (Llegit 4565 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat renkosbd

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1738
  • Gènere: Masculí
Re:Queixa formal a la directiva
« Respondre #20 el: 29 de Maig de 2019, 20:46:23 pm »
Pues anda que yo he ido a todos los partidos y no he pasado el carnet por ningún torno ( trabajo de seguridad en el templo eso no cuenta )
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2280
  • Gènere: Masculí
Re:Queixa formal a la directiva
« Respondre #21 el: 29 de Maig de 2019, 23:52:51 pm »
Crec que hi ha un mal entès. No pujen la quota perque hagis anat a menys del 90% dels partits. Per tant, no és un càstig. En segon lloc, la iniciativa es va anunciar al principi per a bonificar a aquells socis que assistisin a un minim del 90% de partits. Lo que veig és que la pujada d'abonaments és inevitable i fins a cert punt és entenible amb la situació actual.

100% d'acord. Jo no em podré beneficiar de la iniciativa, he faltat a tres partits aquest any. Mala sort, és un premi que no tindré. Ara, pensar en no renovar l'abonament després de quasi 20 anys de soci per això, que no crec que suposi més de 10€ a l'any... en fi, cadascú sabrà...

Totalmente de acuerdo con estas opiniones.

Es cierto que no se ha comunicado la noticia de la mejor manera, pero rasgarse las vestiduras, amenazar con no renovar el carnet si no se rectifica y llevar tantos días dando la matraca cuando ni tan siquiera sabemos cuánto ni cómo se va a subir el precio del carnet, me parece muy propio de los tiempos que corren, en la que a la más mínima nos hacemos los ultraofendidos y lo publicamos a bombo y platillo en redes sociales, intentando presionar y buscando la rectificación.

Y lo dice un socio de más de diez años de antigüedad que no sabe si está dentro de los "elegidos" para disfrutar del precio reducido o no, pero qué volverá a renovar el carnet salvo en el improbable caso que la Directiva se acabe volviendo loca y ponga un precio fuera de la linea que viene marcando últimamente.

Vamos, lo normal...

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1660
  • Gènere: Masculí
Re:Queixa formal a la directiva
« Respondre #22 el: 30 de Maig de 2019, 09:52:35 am »
Crec que hi ha un mal entès. No pujen la quota perque hagis anat a menys del 90% dels partits. Per tant, no és un càstig. En segon lloc, la iniciativa es va anunciar al principi per a bonificar a aquells socis que assistisin a un minim del 90% de partits. Lo que veig és que la pujada d'abonaments és inevitable i fins a cert punt és entenible amb la situació actual.

100% d'acord. Jo no em podré beneficiar de la iniciativa, he faltat a tres partits aquest any. Mala sort, és un premi que no tindré. Ara, pensar en no renovar l'abonament després de quasi 20 anys de soci per això, que no crec que suposi més de 10€ a l'any... en fi, cadascú sabrà...

Totalmente de acuerdo con estas opiniones.

Es cierto que no se ha comunicado la noticia de la mejor manera, pero rasgarse las vestiduras, amenazar con no renovar el carnet si no se rectifica y llevar tantos días dando la matraca cuando ni tan siquiera sabemos cuánto ni cómo se va a subir el precio del carnet, me parece muy propio de los tiempos que corren, en la que a la más mínima nos hacemos los ultraofendidos y lo publicamos a bombo y platillo en redes sociales, intentando presionar y buscando la rectificación.

Y lo dice un socio de más de diez años de antigüedad que no sabe si está dentro de los "elegidos" para disfrutar del precio reducido o no, pero qué volverá a renovar el carnet salvo en el improbable caso que la Directiva se acabe volviendo loca y ponga un precio fuera de la linea que viene marcando últimamente.

Vamos, lo normal...

Jo per exemple no deixaré de ser soci per que pugin o baixin el carnet, al final et passes la vida col·laborant i amb molt de gust: entre les accions, aportacions, carnets de nens que no hi van mai, i etc al final durant aquest anys t'has deixat un munt de diners a fons perdut. Ser del Sabadell és un sentiment que no es compra ni es paga amb diners. Crec que el que sap greu és dividir els socis entre fidels i no fidels comptant només amb les assistències a l'estadi. Ser fidel al Sabadell és alguna cosa més que assistir físicament al camp els dies de partit. Penso que les iniciatives sempre es fan amb la millor de les intencions i encara que alguna com aquesta no ens agradi i pensem que és equivocada, crec que això no es motiu suficient com per no renovar els carnets.



Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Queixa formal a la directiva
« Respondre #23 el: 30 de Maig de 2019, 22:52:40 pm »
No és cosa de preu.

Hi ha gent com jo que renova cada temporada sabent que em perdré 7-8-9 partits, ja que tinc una escola de futbol femení a Barcelona i m'és igual el preu. De fet, podria entrar sense pagar amb un carnet federatiu tota la temporada.

El mosqueig és quan llegeixes que la fidelitat té premi. Com es mesura la fidelitat? Soc menys fidel per poder anar sols 12 partits al camp o soc més fidel que altres per anar a Badalona, Alacant o Olot?

Crec que bàsicament ha sigut més el 'Com' que no pas el 'què'.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Queixa formal a la directiva
« Respondre #24 el: 31 de Maig de 2019, 19:21:54 pm »
No és cosa de preu.

Hi ha gent com jo que renova cada temporada sabent que em perdré 7-8-9 partits, ja que tinc una escola de futbol femení a Barcelona i m'és igual el preu. De fet, podria entrar sense pagar amb un carnet federatiu tota la temporada.

El mosqueig és quan llegeixes que la fidelitat té premi. Com es mesura la fidelitat? Soc menys fidel per poder anar sols 12 partits al camp o soc més fidel que altres per anar a Badalona, Alacant o Olot?

Crec que bàsicament ha sigut més el 'Com' que no pas el 'què'.

Això queda clar, si es vol premiar la fidelitat doncs que mirin els que renovem cada temporada i busquin una forma "inteligent" de premiar la fidelitat, no tot an de ser diners però al club de natacio al cap de cert temps de soci et congelen la quota. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat pollastre

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 191
  • Gènere: Masculí
Re:Queixa formal a la directiva
« Respondre #25 el: 01 de Juny de 2019, 13:18:08 pm »
Ser soci ,seguidor o fanatic
del Sabadell,no té preu.
Regalo l' eslogan als de marketing.

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2618
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:Queixa formal a la directiva
« Respondre #26 el: 18 de Febrer de 2022, 13:09:05 pm »
Ayer un colega me invitó al camp nou a ver al Napoles, hacía años que no iba.
Estuve durante la primera parte comiendo, me fumé un par de cigarrillos mientras miraba el partido y entré sín ningún tipo de control, además el 90 % de la gente no llevaba mascarilla.
Cada vez que voy a la nueva creu alta, me cachean, he de fumar de escondidas en un rincón al lado del nuevo gimnasio, no puedo ni comer pipas y cada vez que se me baja la mascarilla tengo a uno de control diciéndome que me la suba.
No entiendo esta diferencia de criterio entre un partido de europa league y un partido de 1 rfef y por protocolo no es porque en el partido en el campo del Llagostera Costa Brava no había ni seguridad privada ni mossos.
Creo que el club debería gestionar el tema, no es normal tanta seguridad en un estadio en el que ya no hay incidentes.
Realmente, a veces me siento intimidado.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3411
  • Gènere: Masculí
Re:Queixa formal a la directiva
« Respondre #27 el: 18 de Febrer de 2022, 13:12:19 pm »
Ayer un colega me invitó al camp nou a ver al Napoles, hacía años que no iba.
Estuve durante la primera parte comiendo, me fumé un par de cigarrillos mientras miraba el partido y entré sín ningún tipo de control, además el 90 % de la gente no llevaba mascarilla.
Cada vez que voy a la nueva creu alta, me cachean, he de fumar de escondidas en un rincón al lado del nuevo gimnasio, no puedo ni comer pipas y cada vez que se me baja la mascarilla tengo a uno de control diciéndome que me la suba.
No entiendo esta diferencia de criterio entre un partido de europa league y un partido de 1 rfef y por protocolo no es porque en el partido en el campo del Llagostera Costa Brava no había ni seguridad privada ni mossos.
Creo que el club debería gestionar el tema, no es normal tanta seguridad en un estadio en el que ya no hay incidentes.
Realmente, a veces me siento intimidado.
en este caso el CE sabadell cumple con el reglamento y los de la perifèria no

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2268
  • Gènere: Masculí
Re:Queixa formal a la directiva
« Respondre #28 el: 18 de Febrer de 2022, 14:15:07 pm »
Ayer un colega me invitó al camp nou a ver al Napoles, hacía años que no iba.
Estuve durante la primera parte comiendo, me fumé un par de cigarrillos mientras miraba el partido y entré sín ningún tipo de control, además el 90 % de la gente no llevaba mascarilla.
Cada vez que voy a la nueva creu alta, me cachean, he de fumar de escondidas en un rincón al lado del nuevo gimnasio, no puedo ni comer pipas y cada vez que se me baja la mascarilla tengo a uno de control diciéndome que me la suba.
No entiendo esta diferencia de criterio entre un partido de europa league y un partido de 1 rfef y por protocolo no es porque en el partido en el campo del Llagostera Costa Brava no había ni seguridad privada ni mossos.
Creo que el club debería gestionar el tema, no es normal tanta seguridad en un estadio en el que ya no hay incidentes.
Realmente, a veces me siento intimidado.
Si quan no podíem anar al camp ens haguessin dit que podriem anar amb mascareta crec q haguéssim firmat.
Q ràpid oblidem
Jo el q no vaig al Camp Nou ni convidat. Pel q facin el q vulguin però no són exemple de gestió ni de res


Desconnectat Dani71

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re:Queixa formal a la directiva
« Respondre #29 el: 18 de Febrer de 2022, 15:58:56 pm »
Ayer un colega me invitó al camp nou a ver al Napoles, hacía años que no iba.
Estuve durante la primera parte comiendo, me fumé un par de cigarrillos mientras miraba el partido y entré sín ningún tipo de control, además el 90 % de la gente no llevaba mascarilla.
Cada vez que voy a la nueva creu alta, me cachean, he de fumar de escondidas en un rincón al lado del nuevo gimnasio, no puedo ni comer pipas y cada vez que se me baja la mascarilla tengo a uno de control diciéndome que me la suba.
No entiendo esta diferencia de criterio entre un partido de europa league y un partido de 1 rfef y por protocolo no es porque en el partido en el campo del Llagostera Costa Brava no había ni seguridad privada ni mossos.
Creo que el club debería gestionar el tema, no es normal tanta seguridad en un estadio en el que ya no hay incidentes.
Realmente, a veces me siento intimidado.
Deja de fumar!!
Yo también fumo jaja

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2618
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:Queixa formal a la directiva
« Respondre #30 el: 18 de Febrer de 2022, 17:06:09 pm »
Ayer un colega me invitó al camp nou a ver al Napoles, hacía años que no iba.
Estuve durante la primera parte comiendo, me fumé un par de cigarrillos mientras miraba el partido y entré sín ningún tipo de control, además el 90 % de la gente no llevaba mascarilla.
Cada vez que voy a la nueva creu alta, me cachean, he de fumar de escondidas en un rincón al lado del nuevo gimnasio, no puedo ni comer pipas y cada vez que se me baja la mascarilla tengo a uno de control diciéndome que me la suba.
No entiendo esta diferencia de criterio entre un partido de europa league y un partido de 1 rfef y por protocolo no es porque en el partido en el campo del Llagostera Costa Brava no había ni seguridad privada ni mossos.
Creo que el club debería gestionar el tema, no es normal tanta seguridad en un estadio en el que ya no hay incidentes.
Realmente, a veces me siento intimidado.
Si quan no podíem anar al camp ens haguessin dit que podriem anar amb mascareta crec q haguéssim firmat.
Q ràpid oblidem
Jo el q no vaig al Camp Nou ni convidat. Pel q facin el q vulguin però no són exemple de gestió ni de res
Q no son exemple de res alguns ho sabem desde fa decades.
Convidat aniria al camp nou, al camp de esports o al municipal de Mollet perque m'entusiasma el futbol i tinc devoció per Koulibaly del Napoli per això em van convidar.
No estic comparant la gestio d'uns i altres, ni que es permeti fumar ja que està prohibit.
El que vull dir es que en alguns estadis, són bastant laxos i a la nova creu alta sembla que estiguem en alerta vermella terrorista de forma permanent.
I he possat l'exemple del municipal de Palamos on també son de 1 rfef i simplement hi havia un control acorde amb la quantitat de gent i tipus de partit.
No estic demanant privilegis individuals sino mesures de control social acorde amb la quantitat de gent, entre 2000 I 4000 habitualmebt.
Espero haver-me explicat millor.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3411
  • Gènere: Masculí
Re:Queixa formal a la directiva
« Respondre #31 el: 18 de Febrer de 2022, 18:15:23 pm »
Ayer un colega me invitó al camp nou a ver al Napoles, hacía años que no iba.
Estuve durante la primera parte comiendo, me fumé un par de cigarrillos mientras miraba el partido y entré sín ningún tipo de control, además el 90 % de la gente no llevaba mascarilla.
Cada vez que voy a la nueva creu alta, me cachean, he de fumar de escondidas en un rincón al lado del nuevo gimnasio, no puedo ni comer pipas y cada vez que se me baja la mascarilla tengo a uno de control diciéndome que me la suba.
No entiendo esta diferencia de criterio entre un partido de europa league y un partido de 1 rfef y por protocolo no es porque en el partido en el campo del Llagostera Costa Brava no había ni seguridad privada ni mossos.
Creo que el club debería gestionar el tema, no es normal tanta seguridad en un estadio en el que ya no hay incidentes.
Realmente, a veces me siento intimidado.
Si quan no podíem anar al camp ens haguessin dit que podriem anar amb mascareta crec q haguéssim firmat.
Q ràpid oblidem
Jo el q no vaig al Camp Nou ni convidat. Pel q facin el q vulguin però no són exemple de gestió ni de res
Q no son exemple de res alguns ho sabem desde fa decades.
Convidat aniria al camp nou, al camp de esports o al municipal de Mollet perque m'entusiasma el futbol i tinc devoció per Koulibaly del Napoli per això em van convidar.
No estic comparant la gestio d'uns i altres, ni que es permeti fumar ja que està prohibit.
El que vull dir es que en alguns estadis, són bastant laxos i a la nova creu alta sembla que estiguem en alerta vermella terrorista de forma permanent.
I he possat l'exemple del municipal de Palamos on també son de 1 rfef i simplement hi havia un control acorde amb la quantitat de gent i tipus de partit.
No estic demanant privilegis individuals sino mesures de control social acorde amb la quantitat de gent, entre 2000 I 4000 habitualmebt.
Espero haver-me explicat millor.
la veritat és que són molt estrictes, segurament massa, abans jo també em molestaba pero ara t'han ma fot

Desconnectat renkosbd

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1738
  • Gènere: Masculí
Re:Queixa formal a la directiva
« Respondre #32 el: 18 de Febrer de 2022, 18:38:40 pm »
 Buenas tardes, según marca la normativa, se necesitan 4 o 5 vigilantes por cada 1000 asistentes .
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2618
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:Queixa formal a la directiva
« Respondre #33 el: 18 de Febrer de 2022, 20:37:21 pm »
Buenas tardes, según marca la normativa, se necesitan 4 o 5 vigilantes por cada 1000 asistentes .
Desconocia la normativa, gracias por la respuesta.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem