Autor Tema: Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.  (Llegit 9425 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat creative

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 722
  • Gènere: Masculí
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #20 el: 23 de Abril de 2019, 18:49:43 pm »
El que em refereixo, és que potser Calzada, degut als seus èxits en el "mundillo", pensava que aplicant tot lo que li ha fet anar bé a la vida al Sabadell, faria animar a la gent de la ciutat, i sumat als bons resultats esportius que esperàvem tots, doncs la cosa aniria amunt, tant a la parcela esportiva com a la social.
S'ha trobat que la part social, hem respost els de sempre, els que "ens és igual si la piloteta entra o no, i si estem a 2a A o 3a, que continuarem fent-nos socis i acostant-nos al camp cada 15 dies", però que de la resta de la ciutat (i rodalies) res de res.
S'ha trobat també, que el reclam principal per la resta de la gent, que és si la piloteta entra i ens fa estar a dalt, doncs al no haver passat la primera premisa, doncs no ha respost.
Si a això li sumes que esportivament parlant, la temporada és NEFASTA, doncs la ecuació és fàcil.
Espero i desitjo que continuï, sigui a 2aB o 3a.
Perquè ho desitjo? Perquè crec que si continuem a 2aB, que tan de bo, haurà après la lliçó i pot encertar amb una nova temporada començant de 0.
I en el cas que baixéssim a 3a, prefereixo que sigui ell qui enceti el projecte de tornar a començar des de baix, que no pas ves  a saber qui.

Tampoc era difícil de veure-ho. Sinó, quanta gent aniria al Camp Nou si el Barça acabés 14è tres temporades seguides? I a 2a a mitja taula?


No fa falta que estes a segona,als anys 80 que el Barça guanyava una lliga cada 15-20 anys,i el camp nou tenia capacitat per 120.000 espectadors,era normal veure entrades de 40-50.000 persones

Desconnectat creative

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 722
  • Gènere: Masculí
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #21 el: 23 de Abril de 2019, 19:00:05 pm »
Tota aquesta gent que diuen que no passa res ,si baixem a tercera ,que tan ens fa que l'equip guanyi o perdi que nosaltres seguirem anant-hi ,realment té sang a les venes o son part interesada que l'equip se la foti?
Jo no visc fa molts anys a la ciutat,vaig ser soci de l'any 82 al 1999 ,tinc 43 anys ,el dissabte estarè a la NCA,desitjant amb totes les forces que l'equip guanyi perque sobretot el sabadell no baixi de categoria i algun dia torni a 1 divisió,el més rapidament possible ,els 2 anyets que jo vaig viure ja no van ser espectaculars no,directament han sigut els 2 millors anys de la meva vida a tots els nivells.
I senyors en molts partits de 1A el camp presentava mitja entrada,el tema es que va haver-hi un president que pel motiu que sigui se li va fotre entre cella i cella puja l'equip a l'elit altre cop i ho va aconseguir,evidentment eren altres temps més de veritat no com ara que son temps de plàstic i aparences.


Ningu diu que tant fa baixar a tercera,el que diem esque no desapareixera el club com algu insinua si es consuma el descens

I si,tens rao,recordo els dos ultims anys a primera(som de la mateixa quinta)i recordo entrades de 7-8.000 persones,en una NCA a la que la seva capacitat era de 20.000

Desconnectat creative

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 722
  • Gènere: Masculí
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #22 el: 23 de Abril de 2019, 19:12:07 pm »
Y
Explica creative sisplau, q sincerament, el tema "conseqüències de baixar a 3a" em menja per dins

A mi no em menja per si desapareixem, sinó pels camps que visitariem


Com diu el kita,el problema es jugar a tercera...pero la continuitat del club ni perilla ara,ni perillara a 3ª...ni va perillar fa dos anys,per molt que venguin la moto a la radio o al diari

Per exemple fa dos anys es va vendre que el flipat de hummel,va salvar el club de gairebe desapareixer...i no es veritat,un grup de sabadellencs(i alguns ex jugadors) estaven preparats per agafar el club a ultima hora si no venia ningu

I aquest any si calzada marxa,ja sigui a 2ªB o 3ª existeix gent que vol entrar al club...

Que si es cert que calzada pensa en marxar,quina decepcio seria...tanta entrevista venent projecte minim a 4 anys vista,parlant de muscul financer...i en poc mes d'un any on esta tot aixo?   
Tinc 64 anys i sempre i escoltat la cançó que porta per títol -gent interessada-gente interesada- pero mai i sàpigut qui es el autor de la lletra i de la musica, mai mai mai cap a donat el pas d' agafar el equip, i mireu que an tingut ocasions, si el calzada fot el camp ja podem tancar la parada

Tu mateix et contradius amic marañon,si ningu hagues entrat al club...no creus que ja faria anys que no existiriem?

Tu tranquil que si calzada fot el camp,entrara unaltre gent,tant si es a 2ªB o a 3ª

Desconnectat jaume

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2640
  • Som el Sabadell !
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #23 el: 23 de Abril de 2019, 20:28:48 pm »
I qui son aquesta gent q volen un club de tercera (si baixem) amb deutes amb hisenda, seguritat social,  potser plantilla i amb ingressos casi inexistents?  O tenen molts calers,  o estiman molt al nostre equip mes lo primer,  o tenen un caprici com el senyor Pique... Por em fa que arribi a passar... Pq si la segona b es un pou,  la tercera no se ni com es pot qualificar...
Hem tornat !

Desconnectat jaume

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2640
  • Som el Sabadell !
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #24 el: 23 de Abril de 2019, 20:38:37 pm »
Ja se que seria afegir presio al equip,  pero no creieu q el senyor Calzada,  a 4 jornades pel final i amb una posibilitat tan clara de baixar de categoria s'hauria de pronunciar el q pensa fer la propera temporada? No estariem mes tranquils els socis?  I no especulant tot el dia amb q pot passar? I dient cada un la seva,  quan sembla q ningu d nosaltres te ni idea,  yo el primer...
Hem tornat !

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3411
  • Gènere: Masculí
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #25 el: 23 de Abril de 2019, 21:01:29 pm »
Y
Explica creative sisplau, q sincerament, el tema "conseqüències de baixar a 3a" em menja per dins

A mi no em menja per si desapareixem, sinó pels camps que visitariem


Com diu el kita,el problema es jugar a tercera...pero la continuitat del club ni perilla ara,ni perillara a 3ª...ni va perillar fa dos anys,per molt que venguin la moto a la radio o al diari

Per exemple fa dos anys es va vendre que el flipat de hummel,va salvar el club de gairebe desapareixer...i no es veritat,un grup de sabadellencs(i alguns ex jugadors) estaven preparats per agafar el club a ultima hora si no venia ningu

I aquest any si calzada marxa,ja sigui a 2ªB o 3ª existeix gent que vol entrar al club...

Que si es cert que calzada pensa en marxar,quina decepcio seria...tanta entrevista venent projecte minim a 4 anys vista,parlant de muscul financer...i en poc mes d'un any on esta tot aixo?   
Tinc 64 anys i sempre i escoltat la cançó que porta per títol -gent interessada-gente interesada- pero mai i sàpigut qui es el autor de la lletra i de la musica, mai mai mai cap a donat el pas d' agafar el equip, i mireu que an tingut ocasions, si el calzada fot el camp ja podem tancar la parada

Tu mateix et contradius amic marañon,si ningu hagues entrat al club...no creus que ja faria anys que no existiriem?

Tu tranquil que si calzada fot el camp,entrara unaltre gent,tant si es a 2ªB o a 3ª
De  veritat creus que em contradic? Diguem un sol projecte seriós, els germans González? Soldevila? Arroyos? El Coe? Em días que el Soteras, quan van fer falta els calés tothom va desapereixer, ojala tinguis tu la raó company, però jo ho veig molt negre

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #26 el: 23 de Abril de 2019, 21:17:48 pm »
Y
Explica creative sisplau, q sincerament, el tema "conseqüències de baixar a 3a" em menja per dins

A mi no em menja per si desapareixem, sinó pels camps que visitariem


Com diu el kita,el problema es jugar a tercera...pero la continuitat del club ni perilla ara,ni perillara a 3ª...ni va perillar fa dos anys,per molt que venguin la moto a la radio o al diari

Per exemple fa dos anys es va vendre que el flipat de hummel,va salvar el club de gairebe desapareixer...i no es veritat,un grup de sabadellencs(i alguns ex jugadors) estaven preparats per agafar el club a ultima hora si no venia ningu

I aquest any si calzada marxa,ja sigui a 2ªB o 3ª existeix gent que vol entrar al club...

Que si es cert que calzada pensa en marxar,quina decepcio seria...tanta entrevista venent projecte minim a 4 anys vista,parlant de muscul financer...i en poc mes d'un any on esta tot aixo?   
Tinc 64 anys i sempre i escoltat la cançó que porta per títol -gent interessada-gente interesada- pero mai i sàpigut qui es el autor de la lletra i de la musica, mai mai mai cap a donat el pas d' agafar el equip, i mireu que an tingut ocasions, si el calzada fot el camp ja podem tancar la parada

Tu mateix et contradius amic marañon,si ningu hagues entrat al club...no creus que ja faria anys que no existiriem?

Tu tranquil que si calzada fot el camp,entrara unaltre gent,tant si es a 2ªB o a 3ª
De  veritat creus que em contradic? Diguem un sol projecte seriós, els germans González? Soldevila? Arroyos? El Coe? Em días que el Soteras, quan van fer falta els calés tothom va desapereixer, ojala tinguis tu la raó company, però jo ho veig molt negre

El Soteras, peró no va saber trobar la pasta gansa

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #27 el: 24 de Abril de 2019, 09:00:07 am »
Ja se que seria afegir presio al equip,  pero no creieu q el senyor Calzada,  a 4 jornades pel final i amb una posibilitat tan clara de baixar de categoria s'hauria de pronunciar el q pensa fer la propera temporada? No estariem mes tranquils els socis?  I no especulant tot el dia amb q pot passar? I dient cada un la seva,  quan sembla q ningu d nosaltres te ni idea,  yo el primer...
Al meu parer "depenen del resultat d'aquest dissabte" hauria de dir el que vol fer, comprenc que mentre hi hagi possibilitats de permanencia no vulgui dir res  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat pollastre

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 191
  • Gènere: Masculí
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #28 el: 24 de Abril de 2019, 16:19:49 pm »
Bé,els tres punts dissabte,mantenir la 2b com sigui (a pesar del gol que li han fotut a Calzada,ara ja té arguments per escriure un altre llibre ,no ja del món del futbol que tambè, si no, del microclima que tè el nostre estimat club ,de l'energia que desprenem nosaltres els socis i seguidors,no fàcil d'assimilar per un del barça i barceloní ,de la ciutat i de la NCA,que això no s'estudia a cap universitat) i si pot ser com diu creative ,en el futur,si Calzada ja no pot més i renuncia o ven,el club caigui en mans d'arlequinats autèntics que coneixen aquest microclima.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #29 el: 24 de Abril de 2019, 17:59:59 pm »
Bé,els tres punts dissabte,mantenir la 2b com sigui (a pesar del gol que li han fotut a Calzada,ara ja té arguments per escriure un altre llibre ,no ja del món del futbol que tambè, si no, del microclima que tè el nostre estimat club ,de l'energia que desprenem nosaltres els socis i seguidors,no fàcil d'assimilar per un del barça i barceloní ,de la ciutat i de la NCA,que això no s'estudia a cap universitat) i si pot ser com diu creative ,en el futur,si Calzada ja no pot més i renuncia o ven,el club caigui en mans d'arlequinats autèntics que coneixen aquest microclima.

Aqui cal binomi arlequinat boig i ric

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #30 el: 24 de Abril de 2019, 18:36:55 pm »

Aqui cal binomi arlequinat boig i ric

Boig potser si ara tic ja ho dubto una mica mes :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat chemanez

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2482
  • Gènere: Masculí
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #31 el: 25 de Abril de 2019, 10:20:49 am »
Aquí, SÍ o SÍ, tots a mort amb el CE. Sabadell, a salvar la categoria, .....

El Sr. Calzada ? Imagino que no vol perdre la seva inversió, i per tant, el més interessat en que ens salvem...

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #32 el: 25 de Abril de 2019, 10:28:52 am »
Aquí, SÍ o SÍ, tots a mort amb el CE. Sabadell, a salvar la categoria, .....

El Sr. Calzada ? Imagino que no vol perdre la seva inversió, i per tant, el més interessat en que ens salvem...

EXACTE, a guanyar i PUNT. No hi ha alternativa, GUANYAR!!
FORÇA SABADELL

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3354
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #33 el: 25 de Abril de 2019, 11:14:59 am »
Gallina de piel amb aquest video....

https://www.youtube.com/watch?v=v_3XnGBE3TU

Som-hi Sabadell!!!!! A menjar-nos el Castellón!!!  :anims :anims :anims
Visca el Sabadell!!

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2618
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #34 el: 25 de Abril de 2019, 13:20:20 pm »
Brutal, no se si riure, plorar, però tinc una emoció dins meu que feia temps que no sentia.
Ho aconseguirem. Ens en sortirem !!!
Furia, ja he rebut la compra que vaig fer a la botiga Ces. Merci.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2618
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #35 el: 26 de Abril de 2019, 15:20:29 pm »
Demà pel partit podriem portar tots una mica de confetti i un rotllo de paper wc per quan surtin els jugadors.
Si poguessim jugar ens deixariem la pell al camp però com que la majoria som uns paquetes l'unic que podem fer per l'equip es animar molt, a l'estil britànic, tots en peu i pressionant al màxim en cada jugada.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #36 el: 26 de Abril de 2019, 15:49:07 pm »
Quins nervissssss  :cheer :cheer :cheer
FORÇA SABADELL

Desconnectat Enric

  • Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1615
  • Gènere: Masculí
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #37 el: 26 de Abril de 2019, 19:16:45 pm »
Anibal ets collonut el millor :clap :clap :clap

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5666
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #38 el: 26 de Abril de 2019, 19:46:24 pm »
Guanyarem!!!!!!

Desconnectat MISTER10

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1248
  • Gènere: Masculí
Re:Jda. 35: SABADELL-CASTELLÓ, un partit d’infart DISSABTE 27 d'Abril. 18:00 hores.
« Respondre #39 el: 27 de Abril de 2019, 13:02:58 pm »
Gallina de piel amb aquest video....

https://www.youtube.com/watch?v=v_3XnGBE3TU

Som-hi Sabadell!!!!! A menjar-nos el Castellón!!!  :anims :anims :anims

Impresionante el video!!!

A darlo todo desde la grada hoy, eso es lo que está en nuestra mano y hay que darlo todo!!!