Autor Tema: TERUEL - CE SABADELL (Diumenge 10 de març a les 17:00)  (Llegit 13347 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat creative

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 724
  • Gènere: Masculí
Re:TERUEL - CE SABADELL (Diumenge 10 de març a les 17:00)
« Respondre #80 el: 11 de de 2019, 11:10:12 am »
Aquesta peli ja la van fer fa temps,i acava...de pet a tercera

I no es cosa de 4-5 o 6 partits...fa messos ja vaig comentar que aquest equip fa la mateixa olor que el del descens a tercera
 :rant:


Fora kiko ja...no podem esperar mes! No mes bonets i entrenamessis

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7037
  • Gènere: Masculí
Re:TERUEL - CE SABADELL (Diumenge 10 de març a les 17:00)
« Respondre #81 el: 11 de de 2019, 11:16:02 am »
Em sap molt greu dir el que ara diré, però és que la cosa ja no està com per fer la vista grossa i esperar al següent partit. Pajarero no pot jugar més, és molt fluix, per aquí ens estem enfonsant claríssimament. No té el nivell mínim. Ha estat un fitxatge nefast i incomprensible (deixar marxar Valentín que com a central podia cumplir per portar a Pajarero és de jutjat de guàrdia). Els centrals han de ser Migue i Delmonte i si algun dia algun no pot ser-hi jo optaria per Capó que estic convençut que ho faria millor que Pajarero.

A la porteria deixaria a Roberto com a titular i resaria uns quants parenostres abans de cada partit. Al passat mercat d'hivern Romans havia d'haver anat cedit per deixar lloc a algú que pogués competir amb Roberto. Però la nostra secretaria tècnica (i l'anterior mister) són una autèntica calamitat i no donen per més.

Al davant és on tinc més dubtes, la veritat és que el rendiment d'Arturo i Edgar no està sent l'esperat i, per anar bé, necessitaríem un revulssiu. No sé, jo igual tornaria a posar a Querol de 9, però no ho tinc clar.

Tot i això, no us desmoralitzeu, la puntuació (32 punts) no és insalbable ni molt menys i això és molt important. Però s'ha de reaccionar ja i, sobretot, no podem ser tant febles a nivell defensiu. Ara, el rival de la setmana que ve, el Cornellà, serà difícil. Vindrà un equip molt més consolidat que aquell que ens vam trobar a la primera volta. Vindran, sens dubte, a guanyar a la NCA i cal que el nostre equip canvii i molt. Amb una actuació en la línia del dia de l'Ebro perderem segur.

PD. Lo millor del partit d'avui, com sempre, l'afició  :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap. Felicitar a tots els que s'han desplaçat a Terol, que no està aquí al costat  :thumbsup:. En els pròxims partits a casa i a fora SERM MOLT IMPORTANTS, que tothom ho tingui clar. Tothom suma. Honor  :bandera
Doncs seguint el què diu el company Jarisacat, us il·lustro les puntuacions/posicions de la Jornada 28 i 38 dels darrers anys on hem patit pel descens.

2001-2002:  29 (#17) / 46 (#14)
2004-2005:   32 (#17) / 46 (#13)
2005-2006:  22 (#20) / 37 (#18) DESCENS 3a
2007-2008:    36 (#14) / 48 (#14)
2018-2019: 32 (#15) /


La temporada que tindria més similitud és la 2004-2005. Teniem la mateixa puntuació que ara però ja estavem en posició de descens. Ens ho vam jugar tot en un partit d'infart vs. Peralta a casa, us enrecordeu?  :clap

També destacar la temporada 2001-2002 en què portavem 3 punts menys i vam salvar la categoria amb 46.

Com diria en Laporta, "¡Que no estamos tan mal!"

Jo el problema no el veig en els punts sinó en la tendència que portem, que és clarament negativa.
Preferiria tenir 27 punts amb tendència positiva, ja que actualment amb el Kiko la mitja de punts per partit és pèsima (0,75 punts per partit).

Amb Kiko, a fora 4 derrotes i a casa 1 victòria i 3 empats (a casa no hem perdut amb Kiko).

Amb aquesta mitjana acabarem la lliga amb 39 punts, totalment insuficient.

Amb aquesta reflexió pateixo jo.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7037
  • Gènere: Masculí
Re:TERUEL - CE SABADELL (Diumenge 10 de març a les 17:00)
« Respondre #82 el: 11 de de 2019, 11:17:52 am »
Aquesta peli ja la van fer fa temps,i acava...de pet a tercera

I no es cosa de 4-5 o 6 partits...fa messos ja vaig comentar que aquest equip fa la mateixa olor que el del descens a tercera
 :rant:


Fora kiko ja...no podem esperar mes! No mes bonets i entrenamessis

I aqui faig jo una reflexió sobre ESTEVE CALÇADA:

COM ES QUE LI HAN COLAT AQUEST PLANTER!!??  I més a algú que a Can Barça l’haurien pogut ajudar i molt.

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5072
  • Gènere: Masculí
Re:TERUEL - CE SABADELL (Diumenge 10 de març a les 17:00)
« Respondre #83 el: 11 de de 2019, 12:21:33 pm »
Totalment d'acord amb kitanovsky.
Jo també sóc dels que pensa que el futbol són inèrcies, i la nostra és d'acabar entre els 2 o 3 últims, a no ser que es talli miraculosament aquesta tendència nefasta guanyant al Cornellà, que encara que sembli una bojeria, no es pot descartar res en el futbol.
Però per desgràcia nostre, dels equips que estem en zona perillosa, nosaltres i l'Alcoyano som els que més pudoreta a Tercera fem, o almenys els que estem fent mèrits amb les inèrcies que portem.
Repeteixo, tan de bo es talli d'arrel aquesta nefasta tendència, els que sigueu creients, reseu i poseu veles i tot això que feu, que necessitarem ajuda divina.

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5688
Re:TERUEL - CE SABADELL (Diumenge 10 de març a les 17:00)
« Respondre #84 el: 11 de de 2019, 12:23:48 pm »
Más que un tema de plantilla, es un tema de estados anímicos.

A principio de temporada cualquier entrenador diría que tenemos que estar arriba. Yo creo que hemos tenido un gran error cambiando a seligrat, y lo dije después de la primera victoría de ramirez con el conquense. Los jugadores ahora mismo están totalmente hundidos y es mas bien un bloqueo mental que otra cosa.

Kiko va dando palos de ciego y yo creo que ya no sabe que mas hacer

Aún así creo que es perfectamente posible ganar al cornellà.
Porque? Pues porque por aqui han pasado atl baleares y villareal y se les ha podido ganar perfectamente. No han sido ni mucho menos mejores que el sabadell. Por tanto hay que salir con esa mentalidad. Se puede y se debe ganar, y el año que viene ya miraremos a ver de quien ha sido la culpa.

Fuera somos un drama, pero en casa solo nos han marcado 11 goles y nos han ganado 3 equipos, 2 de ellos de manera muy injusta. Por tanto hay que exigir la victoría este domingo

Y sobretodo, discursos victimistas no. Estoy harto, que somos el sabadell ******. Como puede ser que venga cualquier equipo a la nova creu alta y se diga que si llevan buenas rachas.... que si están en la parte alta... aquí deberían temblar TODOS los equipos, sea el que sea. Eso no me está gustando nada pero nada de kiko ramirez. Parece que esté entrenando a un equipito pequeño de la categoría

Animos a todos, saldremos adelante.

Connectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2294
  • Gènere: Masculí
Re:TERUEL - CE SABADELL (Diumenge 10 de març a les 17:00)
« Respondre #85 el: 11 de de 2019, 14:40:45 pm »
Insisto, vayan pensando en abrir puertas en el partido ante el Cornellá...

La afición no marca goles, incluso puede ser contraproducente si los jugadores no atinan de primeras, pero tenemos que empezar a jugar cartas desesperadas si queremos romper la dinámica.

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8356
  • Gènere: Masculí
Re:TERUEL - CE SABADELL (Diumenge 10 de març a les 17:00)
« Respondre #86 el: 11 de de 2019, 15:25:22 pm »
Em sap molt greu dir el que ara diré, però és que la cosa ja no està com per fer la vista grossa i esperar al següent partit. Pajarero no pot jugar més, és molt fluix, per aquí ens estem enfonsant claríssimament. No té el nivell mínim. Ha estat un fitxatge nefast i incomprensible (deixar marxar Valentín que com a central podia cumplir per portar a Pajarero és de jutjat de guàrdia). Els centrals han de ser Migue i Delmonte i si algun dia algun no pot ser-hi jo optaria per Capó que estic convençut que ho faria millor que Pajarero.

A la porteria deixaria a Roberto com a titular i resaria uns quants parenostres abans de cada partit. Al passat mercat d'hivern Romans havia d'haver anat cedit per deixar lloc a algú que pogués competir amb Roberto. Però la nostra secretaria tècnica (i l'anterior mister) són una autèntica calamitat i no donen per més.

Al davant és on tinc més dubtes, la veritat és que el rendiment d'Arturo i Edgar no està sent l'esperat i, per anar bé, necessitaríem un revulssiu. No sé, jo igual tornaria a posar a Querol de 9, però no ho tinc clar.

Tot i això, no us desmoralitzeu, la puntuació (32 punts) no és insalbable ni molt menys i això és molt important. Però s'ha de reaccionar ja i, sobretot, no podem ser tant febles a nivell defensiu. Ara, el rival de la setmana que ve, el Cornellà, serà difícil. Vindrà un equip molt més consolidat que aquell que ens vam trobar a la primera volta. Vindran, sens dubte, a guanyar a la NCA i cal que el nostre equip canvii i molt. Amb una actuació en la línia del dia de l'Ebro perderem segur.

PD. Lo millor del partit d'avui, com sempre, l'afició  :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap. Felicitar a tots els que s'han desplaçat a Terol, que no està aquí al costat  :thumbsup:. En els pròxims partits a casa i a fora SERM MOLT IMPORTANTS, que tothom ho tingui clar. Tothom suma. Honor  :bandera
Doncs seguint el què diu el company Jarisacat, us il·lustro les puntuacions/posicions de la Jornada 28 i 38 dels darrers anys on hem patit pel descens.

2001-2002:  29 (#17) / 46 (#14)
2004-2005:   32 (#17) / 46 (#13)
2005-2006:  22 (#20) / 37 (#18) DESCENS 3a
2007-2008:    36 (#14) / 48 (#14)
2018-2019: 32 (#15) /


La temporada que tindria més similitud és la 2004-2005. Teniem la mateixa puntuació que ara però ja estavem en posició de descens. Ens ho vam jugar tot en un partit d'infart vs. Peralta a casa, us enrecordeu?  :clap

També destacar la temporada 2001-2002 en què portavem 3 punts menys i vam salvar la categoria amb 46.

Com diria en Laporta, "¡Que no estamos tan mal!"


Gràcies per les estadístiques, pero com deia no se qui ¨Las estadísticas no son un sustituo de la sentencia¨

Les sensacions..... Jo ara mateix o canvía molt la cosa o no veig que puguin guanyar CAP partit dels que queden, com a molt alguns empatillos i així no arribarem
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8356
  • Gènere: Masculí
Re:TERUEL - CE SABADELL (Diumenge 10 de març a les 17:00)
« Respondre #87 el: 11 de de 2019, 17:15:05 pm »
Para aquellos que piden que vuelva Seligrat, recordar que fue él quién se metió con los socios y seguidores, que después de todo es el único valor que tiene el club desde siempre, buscando de esa mala forma el despido, ya él sabía que esto no pintaba bien, siendo él responsable como Técnico de la plantilla que ahora tenemos.

Pues si, cada jornada la TERCERA división está más cerca, esto no es nuevo, lo importante es que va a pasar después del descenso si este se llega a producir, en este Club si no es por una cosa es por otra, pero siempre estamos en una situación límite.

Por otro lado todavía hay puntos en juego por los que luchar y la esperanza de que al final nos salvemos del descenso.

¡SOM EL CE SABADELL FC!


Si Seligrat es el que evita el descenso, Seligrat debe volver por encima de todo.

Recuerdo el Mallorca contratando de nuevo a Manzano viéndose cada lunes en los juzgados por el despido anterior.(sí sí, en juicio por no estar de acuerdo en el finiquito y contratado de nuevo para salvar el equipo estando en juicio)


El problema es que seguramente es Seligrat el que provocó su salida (como dice Blanc i Blau, lamentablemente esas acciones pasan cada fin de semana en todos los estadios de nuestra culturizada España y pocos entran al trapo)  y ni de coña va a querer volver.

Y el Villarreal ha re-contratado Calleja hace muy poco....


I un altre que torna després de uns mesos...Zidane al Madrid

Prova de que alguns perfils son els que coneixen millor la plantilla del equip en questió, utilitzen un sistema que els hi treu el máxim profit etc..


No soc debot de Seligrat, pero tinc clar que el faría tornar si ell está per la labor i el Club pot
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat pollastre

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 191
  • Gènere: Masculí
Re:TERUEL - CE SABADELL (Diumenge 10 de març a les 17:00)
« Respondre #88 el: 11 de de 2019, 17:37:31 pm »
Algú de la junta o president,per l'any que ve,no ha pensat en Mikel Azparren com a entrenador jove,de passat arlequinat i amb ganes de menjar-se la porta d'entrada al futbol d'élit?Que millor fer-ho amb un club històric i de cert prestigi (encara) com el nostre.
Estic segur que es més economic ,que seligrat-acabat o el bo del kiko.
Ara s'ha de mantenir la 2b,si o si i el nou equip de l'any que ve amb gent jove amb les mateixes motivacions que el tècnic,que d'haver-hi n'hi han de jugadors joves i barats,com per exemple Pep Chavarria de l'Olot,20 anys,ex-figueres i creguim que el veuran a primera.

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5072
  • Gènere: Masculí
Re:TERUEL - CE SABADELL (Diumenge 10 de març a les 17:00)
« Respondre #89 el: 11 de de 2019, 17:42:46 pm »
Más que un tema de plantilla, es un tema de estados anímicos.

A principio de temporada cualquier entrenador diría que tenemos que estar arriba. Yo creo que hemos tenido un gran error cambiando a seligrat, y lo dije después de la primera victoría de ramirez con el conquense. Los jugadores ahora mismo están totalmente hundidos y es mas bien un bloqueo mental que otra cosa.

Kiko va dando palos de ciego y yo creo que ya no sabe que mas hacer

Aún así creo que es perfectamente posible ganar al cornellà.
Porque? Pues porque por aqui han pasado atl baleares y villareal y se les ha podido ganar perfectamente. No han sido ni mucho menos mejores que el sabadell. Por tanto hay que salir con esa mentalidad. Se puede y se debe ganar, y el año que viene ya miraremos a ver de quien ha sido la culpa.

Fuera somos un drama, pero en casa solo nos han marcado 11 goles y nos han ganado 3 equipos, 2 de ellos de manera muy injusta. Por tanto hay que exigir la victoría este domingo

Y sobretodo, discursos victimistas no. Estoy harto, que somos el sabadell ******. Como puede ser que venga cualquier equipo a la nova creu alta y se diga que si llevan buenas rachas.... que si están en la parte alta... aquí deberían temblar TODOS los equipos, sea el que sea. Eso no me está gustando nada pero nada de kiko ramirez. Parece que esté entrenando a un equipito pequeño de la categoría

Animos a todos, saldremos adelante.
totalment d'acord, i poso un exemple:
m'uneix amistat amb Xavi Calm, actual entrenador del Cornellà, ja que vam estudiar tot l'institut junts, i erem companys de farra els caps de setmana....
Doncs bé, abans de començar la temporada, ens vam trobar, i ho recordo bé perquè va ser just uns 3 o 4 dies abans que fitxéssim a Valentín, ja que m'ho va dir ell: "ja el teniu signat"
Vam estar xerrant una estona, i em va dir que aquest any era l'any del Sabadell pel tècnic que tenia, per la calma que hi hauria i pels fitxatges que estàvem fent, i que a ell li arribava que faríem.
Em va dir que erem clarament al seu parer, un dels favorits per fer playoff sense cap dubte.
Dit això, estic convençut que no era l'únic entrenador del grup que pensava que érem favorits....és més, molts de nosaltres ho pensàvem!
Crec que hem de remar tots a una, ja que si comenceem a disparar a tot el que es mou, acabarem al pou.
Amb "l'acabarem" em refereixo als socis, ja que els jugadors i l'entrenador aniran a pasturar a una altra banda, i aquí els que realment pringuem, som els que posem els calers, diga-li Calzada o diga-li soci.

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8356
  • Gènere: Masculí
Re:TERUEL - CE SABADELL (Diumenge 10 de març a les 17:00)
« Respondre #90 el: 11 de de 2019, 17:58:30 pm »
Más que un tema de plantilla, es un tema de estados anímicos.

A principio de temporada cualquier entrenador diría que tenemos que estar arriba. Yo creo que hemos tenido un gran error cambiando a seligrat, y lo dije después de la primera victoría de ramirez con el conquense. Los jugadores ahora mismo están totalmente hundidos y es mas bien un bloqueo mental que otra cosa.

Kiko va dando palos de ciego y yo creo que ya no sabe que mas hacer

Aún así creo que es perfectamente posible ganar al cornellà.
Porque? Pues porque por aqui han pasado atl baleares y villareal y se les ha podido ganar perfectamente. No han sido ni mucho menos mejores que el sabadell. Por tanto hay que salir con esa mentalidad. Se puede y se debe ganar, y el año que viene ya miraremos a ver de quien ha sido la culpa.

Fuera somos un drama, pero en casa solo nos han marcado 11 goles y nos han ganado 3 equipos, 2 de ellos de manera muy injusta. Por tanto hay que exigir la victoría este domingo

Y sobretodo, discursos victimistas no. Estoy harto, que somos el sabadell ******. Como puede ser que venga cualquier equipo a la nova creu alta y se diga que si llevan buenas rachas.... que si están en la parte alta... aquí deberían temblar TODOS los equipos, sea el que sea. Eso no me está gustando nada pero nada de kiko ramirez. Parece que esté entrenando a un equipito pequeño de la categoría

Animos a todos, saldremos adelante.
totalment d'acord, i poso un exemple:
m'uneix amistat amb Xavi Calm, actual entrenador del Cornellà, ja que vam estudiar tot l'institut junts, i erem companys de farra els caps de setmana....
Doncs bé, abans de començar la temporada, ens vam trobar, i ho recordo bé perquè va ser just uns 3 o 4 dies abans que fitxéssim a Valentín, ja que m'ho va dir ell: "ja el teniu signat"
Vam estar xerrant una estona, i em va dir que aquest any era l'any del Sabadell pel tècnic que tenia, per la calma que hi hauria i pels fitxatges que estàvem fent, i que a ell li arribava que faríem.
Em va dir que erem clarament al seu parer, un dels favorits per fer playoff sense cap dubte.
Dit això, estic convençut que no era l'únic entrenador del grup que pensava que érem favorits....és més, molts de nosaltres ho pensàvem!
Crec que hem de remar tots a una, ja que si comenceem a disparar a tot el que es mou, acabarem al pou.
Amb "l'acabarem" em refereixo als socis, ja que els jugadors i l'entrenador aniran a pasturar a una altra banda, i aquí els que realment pringuem, som els que posem els calers, diga-li Calzada o diga-li soci.


Cada any Baixa o quasi Baixa un equip fet per pujar, l´any passat sense anar més lluny el Llagostera

Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8007
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:TERUEL - CE SABADELL (Diumenge 10 de març a les 17:00)
« Respondre #91 el: 11 de de 2019, 20:59:20 pm »
Más que un tema de plantilla, es un tema de estados anímicos.

A principio de temporada cualquier entrenador diría que tenemos que estar arriba. Yo creo que hemos tenido un gran error cambiando a seligrat, y lo dije después de la primera victoría de ramirez con el conquense. Los jugadores ahora mismo están totalmente hundidos y es mas bien un bloqueo mental que otra cosa.

Kiko va dando palos de ciego y yo creo que ya no sabe que mas hacer

Aún así creo que es perfectamente posible ganar al cornellà.
Porque? Pues porque por aqui han pasado atl baleares y villareal y se les ha podido ganar perfectamente. No han sido ni mucho menos mejores que el sabadell. Por tanto hay que salir con esa mentalidad. Se puede y se debe ganar, y el año que viene ya miraremos a ver de quien ha sido la culpa.

Fuera somos un drama, pero en casa solo nos han marcado 11 goles y nos han ganado 3 equipos, 2 de ellos de manera muy injusta. Por tanto hay que exigir la victoría este domingo

Y sobretodo, discursos victimistas no. Estoy harto, que somos el sabadell ******. Como puede ser que venga cualquier equipo a la nova creu alta y se diga que si llevan buenas rachas.... que si están en la parte alta... aquí deberían temblar TODOS los equipos, sea el que sea. Eso no me está gustando nada pero nada de kiko ramirez. Parece que esté entrenando a un equipito pequeño de la categoría

Animos a todos, saldremos adelante.
totalment d'acord, i poso un exemple:
m'uneix amistat amb Xavi Calm, actual entrenador del Cornellà, ja que vam estudiar tot l'institut junts, i erem companys de farra els caps de setmana....
Doncs bé, abans de començar la temporada, ens vam trobar, i ho recordo bé perquè va ser just uns 3 o 4 dies abans que fitxéssim a Valentín, ja que m'ho va dir ell: "ja el teniu signat"
Vam estar xerrant una estona, i em va dir que aquest any era l'any del Sabadell pel tècnic que tenia, per la calma que hi hauria i pels fitxatges que estàvem fent, i que a ell li arribava que faríem.
Em va dir que erem clarament al seu parer, un dels favorits per fer playoff sense cap dubte.
Dit això, estic convençut que no era l'únic entrenador del grup que pensava que érem favorits....és més, molts de nosaltres ho pensàvem!
Crec que hem de remar tots a una, ja que si comenceem a disparar a tot el que es mou, acabarem al pou.
Amb "l'acabarem" em refereixo als socis, ja que els jugadors i l'entrenador aniran a pasturar a una altra banda, i aquí els que realment pringuem, som els que posem els calers, diga-li Calzada o diga-li soci.


Cada any Baixa o quasi Baixa un equip fet per pujar, l´any passat sense anar més lluny el Llagostera

I el At.Baleares quasi baixa...es va salvar perque va tocar la tecla Mandiola a temps... I un gran Espanyol B va baixar la temporada anterior
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8007
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:TERUEL - CE SABADELL (Diumenge 10 de març a les 17:00)
« Respondre #92 el: 11 de de 2019, 21:01:42 pm »
D'entrada, primer objectiu: que el Cornellà no ens faci cap gol per assol.lir un 0-0 ja que no compto que nosaltres en fem cap.
Ens posariem amb 33 punts i 9 finals més per jugar.

Un analisi tan real com la vida mateixa....
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Connectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2294
  • Gènere: Masculí
Re:TERUEL - CE SABADELL (Diumenge 10 de març a les 17:00)
« Respondre #93 el: 11 de de 2019, 21:14:34 pm »
D'entrada, primer objectiu: que el Cornellà no ens faci cap gol per assol.lir un 0-0 ja que no compto que nosaltres en fem cap.
Ens posariem amb 33 punts i 9 finals més per jugar.

Un analisi tan real com la vida mateixa....

Los partidos en casa son cruciales. No podemos desechar ninguno por muy difícil que parezca.

Pasar una semana más sin ganar, y siendo el siguiente fuera de casa... tenemos que ganar al Cornellá por lo civil o por lo criminal.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12486
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:TERUEL - CE SABADELL (Diumenge 10 de març a les 17:00)
« Respondre #94 el: 11 de de 2019, 22:41:13 pm »
A mi em perdonareu, però el partit nostre va ser una xufla. I més xufla és l'equip descompensat que tenim.

Però és el que tenim i estarem a mort amb ells fins al final. Després ja demanarem responsabilitats a qui calgui.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...