Autor Tema: ESTIC FART  (Llegit 8742 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1660
  • Gènere: Masculí
ESTIC FART
« el: 11 de Febrer de 2019, 22:38:53 pm »
Estic fart de que cada any pel gener o febrer ja no tinguem cap objectiu a la temporada
Estic fart de fer el pena per tots els camps a on anem
Estic fart de promeses incomplertes
Estic fart d'il·lusions trencades
Estic fart de veure aquest espectacle futbolístic jornada rera jornada
Estic fart de que siguem uns perdedors
Estic fart de que ens venguin entrenadors com autèntics cracks i siguin simples mitjanies d'estar per casa.
Estic fart de jugadors del "montón" i sense cap mena de feeling amb l'afició (enyoro De Navas, Cañadas, i tirant enrere fins i tot Lino o Barbarà)
Estic fart de parlar amb els amics i dir-els-hi que confiïn, que aquest any sí, que tenim un bon equip i després se'n riguin a la cara després de cada derrota.
Estic fart d'aquesta 2ªB

Em fa molta por que després de pràcticament 40 anys anant el camp sense perdre'm pràcticament cap partit a casa ara me'n perdi algun i em doni totalment igual (ja em va passar a l'època Solivelles).
Em fa por que jugui el Sabadell a fora i ja no tingui ganes d'escoltar-lo per la ràdio (mai m'havia passat)
Em fa pot que al final em doni igual el club i passi d'anar a veure els partits.

Sr. Esteve Calzada i companyia, si us plau feu-vos-ho mirar, ja sé que esteu fent el que podeu i que us esteu menjant més d'una sorpreseta que us van deixar en herència, però no podeu deixar que els socis i seguidors, al menys aquest 2000 que encara venim enganyats ens desil·lusionem.

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3354
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:ESTIC FART
« Respondre #1 el: 12 de Febrer de 2019, 07:29:58 am »
Totalment d'acord amb tu, company..

Estic d'acord amb els punts que dius. Feia falta un post així. I com això s'enquisti uns anys més així, apart que Calzada s'haurà cansat, aniran 4 gats al camp. Fa anys que nosaltres, l'afició no vivim els partits a la NCA com si fossin finals i es convertia en un fortí.

L'únic que pot salvar al club i a la seva massa social es retornar el més aviat possible com a minim a Segona A.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Dani71

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re:ESTIC FART
« Respondre #2 el: 12 de Febrer de 2019, 12:06:04 pm »
No cal afegir ni un punt ni una coma més. Has expresat exáctament la situació i estat d ánim actuals.
Jo quan veig equips com L,Eibar, Leganës, Majadaonda, Girona, Alcorcón i un llarg etc.. Em posso de molta mala llet i em fa detestar el futbol actual.

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

  • Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 608
Re:ESTIC FART
« Respondre #3 el: 12 de Febrer de 2019, 15:32:05 pm »
El problema es que es va perdre el futbol professional per culpa d´una colla d´aprofitats , ara en el pou de la segona b pots trigar 10 o 20 anys a pujar de categoria.

Seligrat va fer un equip a mida amb jugadors molt veterans i alguns molt acabats , equip descompensat i molt fluix en totes les seves líneas : no hi ha porter , no hi ha defensa, sobretot laterals i no hi ha davanters.
 
Crec que l´actual president i la seva junta es mereixen tot el nostre suport i esperem que la propera temporada facin un bon projecte per tornar a segona A.

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1660
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #4 el: 12 de Febrer de 2019, 22:15:01 pm »
El problema es que es va perdre el futbol professional per culpa d´una colla d´aprofitats , ara en el pou de la segona b pots trigar 10 o 20 anys a pujar de categoria.

Seligrat va fer un equip a mida amb jugadors molt veterans i alguns molt acabats , equip descompensat i molt fluix en totes les seves líneas : no hi ha porter , no hi ha defensa, sobretot laterals i no hi ha davanters.
 
Crec que l´actual president i la seva junta es mereixen tot el nostre suport i esperem que la propera temporada facin un bon projecte per tornar a segona A.

Ens vendran la moto bla bla bla ens il.lusionaran bla bla bla i al gener tornarem a estar igual  :disappointed:

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2280
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #5 el: 12 de Febrer de 2019, 22:34:06 pm »
El problema, en mi opinión, es que llevamos muchas temporadas sin pena ni gloria. Salvo las temporadas del ascenso y la descenso, el resto han sido temporadas relativamente plácidas en las que en febrero ya veías que no ibas a luchar por estar arriba y tampoco ibas a pasar muchos apuros por bajar. Creo que la mayoría de clasificaciones eran entre el 10° y 14° lugar, lo que ha dado lugar a una indiferencia brutal en mucha gente. Por no hablar de la cantidad de temporadas en las que hemos recibido más goles de los que hemos marcado... Que un equipo como el Sabadell, año tras año en Segunda B (salvó aisladas excepciones), reciba más goles de los que es capaz de anotar, me parece de traca.

Pasan los años, y esto es como el día de la marmota. Y creo que en Segunda A se perdió alguna oportunidad de colarse en algún play-off de ascenso que nos habría hecho crecer más como club.

Se ha hablado de la añoranza que la mayoría sentimos hacia diferentes jugadores que han pasado por el club y se ha citado a Cañadas, y estoy de acuerdo, pero recordemos que Cañadas no pasó por la mejor época del Sabadell ni de lejos, creo recordar que se salvó un descenso in extremis y al año siguiente se bajó a Tercera. Eso sí, el campo se llenaba para los partidos clave, aunque fuera regalando las entradas, pero la gente venía.

Hoy por hoy, si volvemos a pasar por lo mismo, no sé si conseguiríamos tanta movilización.
« Darrera modificació: 12 de Febrer de 2019, 22:49:15 pm per J.R.G. »

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #6 el: 12 de Febrer de 2019, 22:37:27 pm »
Carles, les pretemporades són un bon reflex del que ens espera.
L’estadi no s’omplirà com llavors per qie la gent està deixant d’anar al camp.

Per cert, som experts en carregan’s-ho tot. Recordeu la època que el femení estava entre els tres millors d’Espanya...?

Desconnectat jarisacat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #7 el: 13 de Febrer de 2019, 00:39:38 am »
El problema es que es va perdre el futbol professional per culpa d´una colla d´aprofitats , ara en el pou de la segona b pots trigar 10 o 20 anys a pujar de categoria.

Seligrat va fer un equip a mida amb jugadors molt veterans i alguns molt acabats , equip descompensat i molt fluix en totes les seves líneas : no hi ha porter , no hi ha defensa, sobretot laterals i no hi ha davanters.
 
Crec que l´actual president i la seva junta es mereixen tot el nostre suport i esperem que la propera temporada facin un bon projecte per tornar a segona A.

Ens vendran la moto bla bla bla ens il.lusionaran bla bla bla i al gener tornarem a estar igual  :disappointed:

No sé si ens vendran la moto o no, però jo, si no fan una plantilla molt més jove, segur que no els hi compraré. Aquesta temporada tenim la plantilla més veterana del grup (transfermarkt): 28,9 anys, i en la majoria de partits la mitjana del nostre onze titular ha estat per sobre dels 31 anys. Així és molt difícil, masses veterans que o no poden o no en saben (alguns, les dues coses).

Jo provaria amb una plantilla àmplia i, sobretot, descaradament més jove, amb la pressió defensiva per bandera. Igual acabaríem a 3a, però al menys tindríem unes sensacions una mica diferents. Encara recordo una temporada (ja fa molts anys) que amb una plantilla joveníssima dirigida pel Lluís Pujol vam fer un futbol increïble (i a 2a A). Va ser dels anys que més he disfrutat al temple.
« Darrera modificació: 13 de Febrer de 2019, 02:12:41 am per jarisacat »

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #8 el: 13 de Febrer de 2019, 09:26:02 am »
El problema es que es va perdre el futbol professional per culpa d´una colla d´aprofitats , ara en el pou de la segona b pots trigar 10 o 20 anys a pujar de categoria.

Seligrat va fer un equip a mida amb jugadors molt veterans i alguns molt acabats , equip descompensat i molt fluix en totes les seves líneas : no hi ha porter , no hi ha defensa, sobretot laterals i no hi ha davanters.
 
Crec que l´actual president i la seva junta es mereixen tot el nostre suport i esperem que la propera temporada facin un bon projecte per tornar a segona A.

Ens vendran la moto bla bla bla ens il.lusionaran bla bla bla i al gener tornarem a estar igual  :disappointed:

No sé si ens vendran la moto o no, però jo, si no fan una plantilla molt més jove, segur que no els hi compraré. Aquesta temporada tenim la plantilla més veterana del grup (transfermarkt): 28,9 anys, i en la majoria de partits la mitjana del nostre onze titular ha estat per sobre dels 31 anys. Així és molt difícil, masses veterans que o no poden o no en saben (alguns, les dues coses).

Jo provaria amb una plantilla àmplia i, sobretot, descaradament més jove, amb la pressió defensiva per bandera. Igual acabaríem a 3a, però al menys tindríem unes sensacions una mica diferents. Encara recordo una temporada (ja fa molts anys) que amb una plantilla joveníssima dirigida pel Lluís Pujol vam fer un futbol increïble (i a 2a A). Va ser dels anys que més he disfrutat al temple.

Estic d'acord. Aquest any ja no hi som a temps però de cara a l'any que ve penso que ho haurien de tenir en compte.
FORÇA SABADELL

Desconnectat pollastre

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 191
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #9 el: 13 de Febrer de 2019, 11:28:16 am »
A mi el que em posa nerviós es que ara que tenim un president decent i que vol fer les coses bé,d'això crec que no n'hi ha cap de dubte, per un cantò (administratiu) ,doncs per un altre cantò (el esportiu) ell que aparentment tan ben situat està al món del futbol,contactes ,representants ,informació priviligeda d'alguna ganga,novetats,sempre que hi ha un sarao allà està per la seva empresa clar......hagi tirat dos anys a a la basura amb un equip de tot menys modern,de l'epoca futbol-piedra o pitjor.
L'ho cual em fa dubtar de la seva credibilitat i quines son realment les seves motivacions.

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #10 el: 13 de Febrer de 2019, 17:28:07 pm »
Calzada és el millor fitxatge que hem pogut fer en anys, d'això no hi ha cap dubte.
La gran pregunta, és qui serà l'entrenador la temporada vinent, ja que és molt i molt extrany que firméssin Kiko només pel que queda de temporada...i veient com va la cosa, no tindria gaire sentit renovar-lo, tot i ser ben cert que s'ha trobat una plantilla desanimada, descompensada i gens del seu estil.
Espero i desitjo que de cara la temporada vinent, es faci una neteja a fons del vestuari....tot i que segurament significarà perdre un altre any, ja que dubto que fent la plantilla pràcticament nova, la moneda caigui del cantó desitjat.

Desconnectat JOSE ARLEKINAT

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 249
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #11 el: 13 de Febrer de 2019, 19:05:57 pm »
 :bandera
Recordad que los dos ultimos play off de ascenso en segunda B  fue con plantillas nuevas , la clave fue que entraron en cada una de estas temporadas dos verdaderos artilleros  : Hiroshi y Diego Torres y por supuesto porteros de calidad : De Navas y no recuerdo si fue Almunia o Jordi  en la otra   

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2280
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #12 el: 13 de Febrer de 2019, 21:59:00 pm »
:bandera
Recordad que los dos ultimos play off de ascenso en segunda B  fue con plantillas nuevas , la clave fue que entraron en cada una de estas temporadas dos verdaderos artilleros  : Hiroshi y Diego Torres y por supuesto porteros de calidad : De Navas y no recuerdo si fue Almunia o Jordi  en la otra

Creo recordar que empezó Jordi como titular y a los seis o siete partidos lo relevó Almunia, que ya no dejó la titularidad hasta el final.

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3354
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:ESTIC FART
« Respondre #13 el: 14 de Febrer de 2019, 07:48:19 am »
:bandera
Recordad que los dos ultimos play off de ascenso en segunda B  fue con plantillas nuevas , la clave fue que entraron en cada una de estas temporadas dos verdaderos artilleros  : Hiroshi y Diego Torres y por supuesto porteros de calidad : De Navas y no recuerdo si fue Almunia o Jordi  en la otra
La d'Irún teniem al Joel que també anava fent (10 gols) amb Javi "El Rifle" Rodiguiguez que crec que en va fer 7. Coincideixo amb tu que un 9 que et marqui +10 gols o entre dos que t'assegurin 18-20 és clau.
« Darrera modificació: 14 de Febrer de 2019, 07:52:00 am per furia_sbd »
Visca el Sabadell!!

Desconnectat _MJ_

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1964
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:ESTIC FART
« Respondre #14 el: 14 de Febrer de 2019, 15:29:40 pm »
Quantes vegades haure sentit lo de "portar un davanter que t'asseguri gols". Davanters que t'asseguren gols estan en equips top mundials, no estan ni a 2aA ni a 2ab. Els davanters que es mouen per aquesta categoria van a ratxes, oblideu-vos de fitxar un davanter que t'asseguri gols. Com a molt portarem un davanter contrastat, que si tot va bé, i l'equip l'ajuda podrà fer gols, pero res més.


Els dos ultims play-off que hem fet, com a 1ers i 4rts el màxim golejador nostre ha fet 10 gols (Joel al 2009 i Hiroshi 2011). Tampoc ho veig una xifra extraordinaria i aquí es parla com si fossin davanters molt superiors a Arturo. Quans gols haurien fet Joel o Hiroshi en aquest equip i en la temporada que estem?

No es només questió del davanter , s'hauria de veure si els anys que hem fet play-off els davanters han marcat gols perquè eren realment bons o perquè l'equip anava bé.

I alguns em vindràn amb l'exemple de Enric Gallego, davanter amb una ratxa brutal, pero recordar també que amb Espanyol B, Badalona i Olot va fer 4 gols en 49 partits...
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2280
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #15 el: 14 de Febrer de 2019, 21:59:21 pm »
Suscribo una por una todas tus palabras.

Y añado que Arturo me parece uno de los mejores delanteros que hemos tenido desde Aníbal. Lo que se genera él solo, los balones largos que descarga para sus compañeros (he visto muy pocos como él), la conducción con el balón y la definición más que aceptable (ha fallado, pero las ha tenido, y esto es cuestión de rachas).

Sólo hay que compararlo con Edgar, para darse cuenta de lo que es capaz uno y otro, con los mismos compañeros...

Yo desde luego me lo quedaba para cualquier proyecto más ambicioso. Me encantaría verlo rodeado de mejores jugadores.

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #16 el: 15 de Febrer de 2019, 11:31:37 am »
Suscribo una por una todas tus palabras.

Y añado que Arturo me parece uno de los mejores delanteros que hemos tenido desde Aníbal. Lo que se genera él solo, los balones largos que descarga para sus compañeros (he visto muy pocos como él), la conducción con el balón y la definición más que aceptable (ha fallado, pero las ha tenido, y esto es cuestión de rachas).

Sólo hay que compararlo con Edgar, para darse cuenta de lo que es capaz uno y otro, con los mismos compañeros...

Yo desde luego me lo quedaba para cualquier proyecto más ambicioso. Me encantaría verlo rodeado de mejores jugadores.

Sí, probablemente, si estuviera rodeado de mejores jugadores, seria más efectivo.
FORÇA SABADELL

Desconnectat josep maria

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 317
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #17 el: 15 de Febrer de 2019, 21:17:16 pm »
Muy de acuerdo con los 3 últimos foreros, Quizás sea Arturo de los pocos que se salvan y oye, que  suele fabricarse ocasiones el solo.
Si los centrocampistas llegaran a marcar algún gol, otro gallo cantaria.
Gato, Angel, Capó, Cuevas (7/8 goles con el Ebro creo) Josu (este año reconvertido a lateral) o el propio Felipe, cuantos goles llevan entre ellos?

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #18 el: 17 de Febrer de 2019, 14:14:01 pm »
Quantes vegades haure sentit lo de "portar un davanter que t'asseguri gols". Davanters que t'asseguren gols estan en equips top mundials, no estan ni a 2aA ni a 2ab. Els davanters que es mouen per aquesta categoria van a ratxes, oblideu-vos de fitxar un davanter que t'asseguri gols. Com a molt portarem un davanter contrastat, que si tot va bé, i l'equip l'ajuda podrà fer gols, pero res més.


Els dos ultims play-off que hem fet, com a 1ers i 4rts el màxim golejador nostre ha fet 10 gols (Joel al 2009 i Hiroshi 2011). Tampoc ho veig una xifra extraordinaria i aquí es parla com si fossin davanters molt superiors a Arturo. Quans gols haurien fet Joel o Hiroshi en aquest equip i en la temporada que estem?

No es només questió del davanter , s'hauria de veure si els anys que hem fet play-off els davanters han marcat gols perquè eren realment bons o perquè l'equip anava bé.

I alguns em vindràn amb l'exemple de Enric Gallego, davanter amb una ratxa brutal, pero recordar també que amb Espanyol B, Badalona i Olot va fer 4 gols en 49 partits...

Tens més raó que un sant.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1660
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #19 el: 24 de Febrer de 2019, 18:10:28 pm »
Continuo FART i a més ara de pet a 3a