Autor Tema: ESTIC FART  (Llegit 8862 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Yonkipur

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 521
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #20 el: 25 de Febrer de 2019, 09:36:22 am »
Moment molt complicat per la familaia arlequinada però ja hi estem acostumats.

Estem a 3 punts del descens i a 5/6 de la zona "tranquila", ara només queda animar i salvar el cul.

La temporada ha estat un fracas, l'equip es va muntar per aspirar al playy off d'ascens i molts jugadors han quedat assenyalats:

- Gato
- Roberto
- Edgar
- Angel
- Pedro
- Migue

Dit això, no us preocupeu, a l'estiu fitxarem a 6-7 jugadors nous i tornarem a estar il.lusionats! Aquest any si...

Sent seriosos, la categoria és molt dificil, han apostat per jugadors veterans a la mesura d'en Toni Seligrat i no ha sortit bé.


Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2692
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #21 el: 25 de Febrer de 2019, 09:44:13 am »
Esperem que el bon fer i el seny d'Esteve Calzada i companyia, amb serenitat, sàpiguen pendre les decisions més encertades per adreçar aquest desgavell. Crec que fa falta més psicologia al vestidor. I pot ser també una mica de xarop d'estopa per veure si espabilen. Estic segur que ni ha que ja pensen amb les vacances...
FORÇA SABADELL

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #22 el: 27 de Febrer de 2019, 09:16:45 am »


La temporada ha estat un fracas, l'equip es va muntar per aspirar al playy off d'ascens i molts jugadors han quedat assenyalats:


Això es incert may es va dir que aquest equip era per fer el play-off,el srCalzada va donar un temps de quatre anys o sigui que encara queden dos, tambè es cert que si ho haguessin aconseguit, " a nadie le amarga un dulce" :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat creative

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 724
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #23 el: 27 de Febrer de 2019, 10:45:41 am »


La temporada ha estat un fracas, l'equip es va muntar per aspirar al playy off d'ascens i molts jugadors han quedat assenyalats:


Això es incert may es va dir que aquest equip era per fer el play-off,el srCalzada va donar un temps de quatre anys o sigui que encara queden dos, tambè es cert que si ho haguessin aconseguit, " a nadie le amarga un dulce" :mmmm


Aixo no es cert,bruno batlle fa poc va dir que l'objectiu era estar adalt i poder fer playoff(a radio sabadell despres de destituir a seligrat)i que encara teniem temps   

I esteve calzada va dir que la mitjana fent les coses be del que es triga en pujar  son uns 3-4 anys,pero desde el dia 1 l'objectiu es l'ascens

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7034
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #24 el: 27 de Febrer de 2019, 12:20:33 pm »
No pressionem més que encara ens farem mal

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

  • Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 608
Re:ESTIC FART
« Respondre #25 el: 27 de Febrer de 2019, 14:37:25 pm »
No es enganyem companys/es , tenim un equip sense porter , Roberto es de lluny , juntament amb Craviotto , de lo pitjor que he vist a la Creu Alta en anys , juguem sense lateral esquerra ( Josu fa el que pot , tot cor però res més) , el lateral dret es una ombra del que era, lent i imprecís , Migue està fos , els centrals son justetes, Capó no te qualitat i Àngel ha baixat molt les prestacions però lo pitjor son els davanters : Edgart 0 gols, un fiasco de jugador lent i dolent i Arturo 4 gols , molt lluitador però falla lo impensable. No parlem de Gato , un jugador completament nul, a Felipe encara l´espero.

Seligrat ha deixat una herència lamentable plena de jugadors acabats.

Lo millor per mi aquesta temporada : Antonio , Pol , Nèstor , Nico i la lluita i entrega de Josu.

Vist el panorama ara només toca animar i estar al costat de l´equip , mirar de salvar la categoria com sigui i començar un nou projecte amb Calzada com a president.

Visca el Sabadell !!!


Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2692
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #26 el: 27 de Febrer de 2019, 15:55:51 pm »
Jo posaria Romans de titular, ni que sigui, un dia. A veure si Roberto espabila.
FORÇA SABADELL

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3392
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:ESTIC FART
« Respondre #27 el: 27 de Febrer de 2019, 16:36:06 pm »
Jo posaria Romans de titular, ni que sigui, un dia. A veure si Roberto espabila.
Totalment d'acord amb tu, company.. No entenc perque no juga Romans d'una vegada. No se si en el contracte de Roberto posa un minim de partits o és que l'entrenador es pensa que el Romans encaixarà més de 1,5 gols per partit pero vamos, que no ha de ser gaire complicat millorar la estadística que el perla de les Canaries ens està deixant aquesta temporada.

Cal anar a Montserrat!!!!
Visca el Sabadell!!

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2692
  • Gènere: Masculí
FORÇA SABADELL

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1678
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #29 el: 12 de de 2019, 10:00:47 am »
https://radiosabadell.fm/noticia/axel-torres-tothom-ha-dentendre-que-la-situacio-es-molt-dificil-i-que-hem-destar-junts

Està clar que de moment es ratifica l'entrenador i que no hi ha diners per fitxar, per lo tant és lo que hi ha.
Esperem que la desició de mantenir l'entrenador sigui la correcte, perquè si ho hem de fer més endevant ja no hi serem a temps.
Posem un ciri a la verge i a veure diumenge si som capaços de guanyar.

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3392
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:ESTIC FART
« Respondre #30 el: 12 de de 2019, 11:56:40 am »
L'entrenador jo crec que dóna igual... lo únic que pot fer és donar-li ànims als jugadors. Els que han de suar la cansalada al camp són els jugadors. Crec que no tenim un equip pitjor que altres equips de la catègoria com per baixar però ara mateix els ànims estan sota zero. El què cal és com sigui guanyar diumenge per recuperar moral... Per tant nosaltres jugarem un paper molt important a l'estadi. A veure si aconseguim amb les invitacions il·limitades per a socis i preu de 5€/lateral omplir una mica el camp i acollonir al Cornellà.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7034
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #31 el: 12 de de 2019, 19:27:24 pm »
Només queda ser positius i mirar d’estar a mort amb l’equip.
Ojalà es facin iniciatives per millorar afluència al camp i poder-nos salvar a Olot, en un desplaçament massiu i històric (i ells no es juguin res)

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5070
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #32 el: 13 de de 2019, 08:51:40 am »
Creieu, donats el cas, que l'Olot ens donaria un cop de mà?

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3392
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:ESTIC FART
« Respondre #33 el: 13 de de 2019, 08:59:21 am »
Creieu, donats el cas, que l'Olot ens donaria un cop de mà?
Bona pregunta. Crec que si ells ja no tenen opcions ni de descens/copa/PO, si, o això espero.

El què crec segur és que ens ho jugarem tot vs Ejea i possiblement Olot (desplaçament massiu).
Visca el Sabadell!!

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2692
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #34 el: 13 de de 2019, 09:39:57 am »
Creieu, donats el cas, que l'Olot ens donaria un cop de mà?


Jo no ho crec. El cas és que no s'hauria d'arribar a aquest extrem.
FORÇA SABADELL

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7034
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #35 el: 13 de de 2019, 16:22:17 pm »
L’Olot, sempre preferirà un desplaçament a Sabadell que a  Ontinyent

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8356
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #36 el: 13 de de 2019, 16:34:45 pm »
Creieu, donats el cas, que l'Olot ens donaria un cop de mà?


Seré políticament molt incorrecte, però depén de la relació que tinguin els Clubs o Garrido-Kiko
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat txemaspm

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1026
  • Campió Lliga de Porres 2022-23
Re:ESTIC FART
« Respondre #37 el: 15 de de 2019, 22:35:46 pm »
no recordeu el 3-4 que ens va fotre l'espanyol b. amb hat trick de coro si no recordo malament... d'ara fa uns anys? semblava que es juguessin la vida.
tambe recordo partits contra Gramenet o figueres que tampoc es jugaven res...
si algú pensa que cap equip vindrà a donar-nos un cop de ma que s'ho faci mirar.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:ESTIC FART
« Respondre #38 el: 16 de de 2019, 00:12:11 am »
hi ha una cosa que es diu "maletins", no ho oblideu….mal assumpte jugar-t´ho tot a l´última jornada.

Podem recordar perfectament el partit contra el Figueres que comenta Txemaspm, en tres jornades consecutives,  pasivitat a Las Gaunas, lluitant com lleons contra nosaltres i autèntics "braços caiguts" al camp del Huesca.

En honor a la veritat, la Gramanet no hauria d´estar a aquesta llista perquè la vegada que ens quasi enviar a Tercera, es jugaven el "play-off" d´ascens i a la temporada 1996-1997 van guanyar a l´Ontinyent per 6-3 a l´última jornada sense tindre´n cap necessitat i això va permetre que ens juguéssim les garrofes en el play-out contra Logroñés B i Leganés B.   Però és clar parlem de guanyar partits no de deixar-se perdre....Nastic, Terrassa, Poblense i Murcia també ens han fet algún favor d´aquest tipus.

I realment si s´ha de salvar una temporada a base de que un rival es deixi guanyar, es que no mereixem la permanència.....
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8356
  • Gènere: Masculí
Re:ESTIC FART
« Respondre #39 el: 16 de de 2019, 04:14:50 am »

Així es BLANC I BLAU, trista realitat la nostra on ningú s'esperava estar en aquesta situació fa no mes de 2 mesos.
Lo preocupant es que vist lo vist en 2 mesos la desesperació per no veure clar guanyar cap partit més fa que les quinieles per salvar la categoría la gent busqui arguments alternatius en forma de ajudes.

Tots a la NCA i a veure si amb tants ulls a sobre s'encén l'orgull professional i es queden els 3 punts a casa
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres