Autor Tema: CD Ebro-CE Sabadell. Jornada 8 (14/10)  (Llegit 8761 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1677
  • Gènere: Masculí
Re:CD Ebro-CE Sabadell. Jornada 8 (14/10)
« Respondre #40 el: 15 de Octubre de 2018, 00:15:30 am »
No he vist el partit.  Estic molt feliç per la victòria  :mml:
M’alegro per Gato i Arturo especialment.
Igualment no em puc estar de comentar el que he pensat quan he vist pel Twitter que sortia Valentín (de fet no ho puc reproduïr en paraules  :****) i efectivament pel que comenteu una vegada més, com cada partit, li han tornat a guanyar l’esquena, i quasi ens costa el partit. Que ha de pasar més perquè Seligrat es doni compte que no pot jugar ????
Però ara a disfrutar de la victòria que 3 gols a fora no es marquen cada dia  :happy2:

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5066
  • Gènere: Masculí
Re:CD Ebro-CE Sabadell. Jornada 8 (14/10)
« Respondre #41 el: 15 de Octubre de 2018, 08:28:01 am »
Victòria patida i merescuda per tothom.
No cal dir que sembla que Seligrat ha baixat un pèl del b***o, deixant a la banqueta a Gato, Valentín, Sanchon... i donant la titularitat a Antonio.
Ara amb 10 punts ja no fa mal als ulls mirar la classificació, ara a confirmar que hem girat la truita a la situació vs Teruel, i a posar-nos en 13 puntets, que tal i com ens vèiem fa res, semblaria mentida.

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2691
  • Gènere: Masculí
Re:CD Ebro-CE Sabadell. Jornada 8 (14/10)
« Respondre #42 el: 15 de Octubre de 2018, 11:29:41 am »
Estic francament feliç. Sembla que la truita s'ha girat a favor nostre...que duri!

Una dada a tenir en compte és que em sumat 9 punts en els últims cinc partits (tres de guanyats i dos de perduts). Només en han superat el Villareal B amb 5 victòries i el Barça B amb 3 victòries i 2 empats. Ni tans sols l'Hércules amb 2 victòries i un empat.  Doncs a veure si seguim aquesta linia i ho superem. Ara, això sí, quant surt en Valentín em pujen les pulsacions. De moment, aquest noi em fa patir molt.
FORÇA SABADELL

Desconnectat MISTER10

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1248
  • Gènere: Masculí
Re:CD Ebro-CE Sabadell. Jornada 8 (14/10)
« Respondre #43 el: 15 de Octubre de 2018, 16:16:26 pm »
Pues vaya 3 puntazos los de ayer!!! :cheer

Por lo que escuché en la radio típico partido que se juega en ese tipo de terrenos y que por una vez conseguimos adelantarnos en el marcador!!! Cuando pintaba mal y nos empataron, muy grande el caracter del equipo que se repuso y consiguió no uno si no dos goles mas!!! :clap2 :clap2

Sobre Arturo respeto todas las opiniones como siempre, pero para mi si criticamos al mejor jugador del Sabadell en lo que llevamos de liga, no quiero pensar la opinión sobre el resto, en mi opinión claro está!!!
A todos nos gustaría tener un delantero de 20 goles por temporada, pero es que Arturo no lo es, pero si no le llega una bola en condiciones en 4 partidos no podemos pedirle que marque goles, que se le puede pedir, pues que se parta la cara y intente sacar petroleo de los misiles que le llegan... Resultado se pelea con todo el mundo y gana el 60% de balones aereos a los 2 centrales, este tío nos da mucho!!!

A seguir la racha ganando al Teruel!!!

Desconnectat gol del Sabadell

  • Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3729
  • Gènere: Masculí
Re:CD Ebro-CE Sabadell. Jornada 8 (14/10)
« Respondre #44 el: 15 de Octubre de 2018, 16:17:31 pm »
Siempre  el factor suerte es importante en el fútbol, todos coincidimos que en los 3 primeros partidos como local obtuvimos un resultado poco acorde a lo visto en el campo y ahora en cambio hemos sumado 6 puntos en dos partidos donde tampoco creo que hayamos sido superior al rival.
Ayer el Ebro nos dominó demasiado en la segunda parte hasta que consiguieron el empate e hizo méritos para llevarse mucho más que el 1-3 final y por cierto, para mi no fue culpa de Valentín, aunque acostumbramos siempre a buscar un culpable, antes de salir Valentin dejamos a Arturo como una isla sólo en punta y los demás defendiendo muy atrás, con poca presión o ninguna y dejando que ellos camparan a sus anchas y nos bombardearan a centros por derecha e izquierda... era cuestión de tiempo que uno de estos centros originaría algún gol.
La suerte esta vez estuvo de nuestro lado y poco después de sacar de centro nos encontrarnos con el gol de Gato    y ya eso si después un golazo de Arturo que nos dio la tranquilidad.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat MANEL70

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 11
Re:CD Ebro-CE Sabadell. Jornada 8 (14/10)
« Respondre #45 el: 15 de Octubre de 2018, 22:33:30 pm »
Per a mi no hi ha debat Arturo, de veriat em sembla, i respeto, que tot el que s'està comentant sobre el seu joc no són gens acertades. Un jugador que pressiona a mint, que baixa a buscar pilotes, que puja amb velocitat i control, que no se quantes reb i les pesca per donar-lis als seus companys, i bé gol pot-ser no sigui el que més ens està ensenyant per ara peró les ocasions que li arriben tampoc podem dir que siguin a raudals.
És de lo milloret d'aquest inici de temporada i l'he estem veient només que defectes, si us plau, donem-li més confiança als nostres, i més als que s'ho deixen tot al camp, i l'Arturo és und'aquets.

Desconnectat gol del Sabadell

  • Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3729
  • Gènere: Masculí
Re:CD Ebro-CE Sabadell. Jornada 8 (14/10)
« Respondre #46 el: 16 de Octubre de 2018, 00:03:17 am »
Coincido con los últimos comentarios sobre Arturo, ayer se vació casi siempre muy solo con toda la zaga aragonesa, sacó faltas, robó balones, marcó un golazo... para mi ha recuperado el nivel del año pasado y sin duda es un delantero centro muy bueno para la categoría y de lo mejor que podemos optar con nuestro presupuesto.
Como se suele decir si encima marcara goles cada partido seguro que no estaba con nosotros, hay que valorarle en el conjunto.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7997
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:CD Ebro-CE Sabadell. Jornada 8 (14/10)
« Respondre #47 el: 16 de Octubre de 2018, 08:02:04 am »
Coincido con los últimos comentarios sobre Arturo, ayer se vació casi siempre muy solo con toda la zaga aragonesa, sacó faltas, robó balones, marcó un golazo... para mi ha recuperado el nivel del año pasado y sin duda es un delantero centro muy bueno para la categoría y de lo mejor que podemos optar con nuestro presupuesto.
Como se suele decir si encima marcara goles cada partido seguro que no estaba con nosotros, hay que valorarle en el conjunto.

Incluso podríamos decir que tampoco le falta gol, ya que con datos de la Jornada 8, solamente 6 jugadores (entre ellos Coch), han marcado mas goles en el grupo.  Si extrapolamos los datos de este principio de temporada, nos iríamos a un promedio de 14,25 en el conjunto del temporada y que puede ser realmente algo superior, considerando la dinámica horrorosa del equipo durante los 6 primeros partidos.  No es mal dato en absoluto tampoco.
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3383
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:CD Ebro-CE Sabadell. Jornada 8 (14/10)
« Respondre #48 el: 16 de Octubre de 2018, 15:34:33 pm »
Visca el Sabadell!!

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14643
  • CHIARA
Re:CD Ebro-CE Sabadell. Jornada 8 (14/10)
« Respondre #49 el: 16 de Octubre de 2018, 16:39:00 pm »
Resum del partit i gols: https://www.youtube.com/watch?v=I-OfJFLQWWw

Se puede apreciar en las celebraciones de los goles, la unión que hay entre los jugadores, pienso que esto va por buen camino, que nos hubiera gustado ganar los puntos en juego desde la primera jornada, si pero, visto lo visto estoy seguro de que esto saldrá para delante, falta recuperar confianza y tener paciencia, con el trabajo diario el resto llegará.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2691
  • Gènere: Masculí
Re:CD Ebro-CE Sabadell. Jornada 8 (14/10)
« Respondre #50 el: 16 de Octubre de 2018, 16:48:45 pm »
Resum del partit i gols: https://www.youtube.com/watch?v=I-OfJFLQWWw

Se puede apreciar en las celebraciones de los goles, la unión que hay entre los jugadores, pienso que esto va por buen camino, que nos hubiera gustado ganar los puntos en juego desde la primera jornada, si pero, visto lo visto estoy seguro de que esto saldrá para delante, falta recuperar confianza y tener paciencia, con el trabajo diario el resto llegará.

Sería muy importante ganar este domingo. Les daría mucha fuerza.
FORÇA SABADELL

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3383
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:CD Ebro-CE Sabadell. Jornada 8 (14/10)
« Respondre #51 el: 16 de Octubre de 2018, 17:37:42 pm »
Resum del partit i gols: https://www.youtube.com/watch?v=I-OfJFLQWWw

Se puede apreciar en las celebraciones de los goles, la unión que hay entre los jugadores, pienso que esto va por buen camino, que nos hubiera gustado ganar los puntos en juego desde la primera jornada, si pero, visto lo visto estoy seguro de que esto saldrá para delante, falta recuperar confianza y tener paciencia, con el trabajo diario el resto llegará.

Sería muy importante ganar este domingo. Les daría mucha fuerza.
Pensant que a la següent jornada anem al sempre complicat camp del Cornellà...
Visca el Sabadell!!