Autor Tema: Campanya de socis 2018/19  (Llegit 21848 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #80 el: 04 de Setembre de 2018, 12:36:07 pm »
Ens falten 39 socis per arribar als 2000  :cheer :cheer
FORÇA SABADELL

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3354
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #81 el: 06 de Setembre de 2018, 12:25:48 pm »
Ja hem superat la barrera psicològica dels 2.000 socis. A veure si encadenem un parell de victories consecutives i arribem als de la temporada passada. I si anem bé al desembre/gener, perquè no acostar-se als 3.000? Potser massa sommiador.

 :clap :clap
Visca el Sabadell!!

Desconnectat PEP

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 545
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #82 el: 06 de Setembre de 2018, 15:49:30 pm »
Vuelvo a lo que he comentado varias veces, es triste como una cosa tan sencilla como es poner varios carteles por la ciudad y mas en un partido de fiesta mayor y con el equipo que nos visita, el club no se de cuenta, hoy mismo me han preguntado dos personas que contra quien jugabamos y si seria Sabado o Domingo, ¿de verdad costaria tanto poner unos carteles? Dos personas que iran al partido.

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #83 el: 06 de Setembre de 2018, 15:58:11 pm »
Vuelvo a lo que he comentado varias veces, es triste como una cosa tan sencilla como es poner varios carteles por la ciudad y mas en un partido de fiesta mayor y con el equipo que nos visita, el club no se de cuenta, hoy mismo me han preguntado dos personas que contra quien jugabamos y si seria Sabado o Domingo, ¿de verdad costaria tanto poner unos carteles? Dos personas que iran al partido.

Si està molt be però quant posaven els cartells i en veien a mi amb la roba del CES també m'ho preguntaven tot i tenir el cartell als nasos  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #84 el: 06 de Setembre de 2018, 17:01:34 pm »
Vuelvo a lo que he comentado varias veces, es triste como una cosa tan sencilla como es poner varios carteles por la ciudad y mas en un partido de fiesta mayor y con el equipo que nos visita, el club no se de cuenta, hoy mismo me han preguntado dos personas que contra quien jugabamos y si seria Sabado o Domingo, ¿de verdad costaria tanto poner unos carteles? Dos personas que iran al partido.

Si està molt be però quant posaven els cartells i en veien a mi amb la roba del CES també m'ho preguntaven tot i tenir el cartell als nasos  :mmmm

Bé, jo també penso que els  cartells anaven bé. Però, sinó volen posar cartells, ara mateix no sé que podrien fer però, jo us asseguro que, si no s'informa a la població d'alguna manera, la gent no en té ni idea de quan es el partit, ni contra quí.
Només ho sabem els que seguim al Sabadell a la xarxes i per que ens espavilem per està al corrent de tot. Però la resta de la gent que podria cridar-los l'atenció el fet de que hi ha un partit interessant, i segurament, els agradaria venir però d'uns anys cap aquí no segueixen el futbol de la ciutat, no se n'enteran. Jo tracto amb bastanta gent durant el dia i els pregunto si aniran a futbol, si saben qui ve a jugar i la major part de les respostes són: "ah sí", "quin dia és el partit", "encara es dels xinos el Sabadell" etc.... :icecream:
FORÇA SABADELL

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3354
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #85 el: 06 de Setembre de 2018, 17:35:35 pm »
Desconec si ho fan, pero publicitat digital a Facebook i Instagram costa dos duros ara i té força impacte. A més, pots segmentar per localitat, edat i sexe.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14613
  • CHIARA
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #86 el: 15 de Setembre de 2018, 12:10:26 pm »
este es el número a día de hoy 2016, que pena del pobre trabajo de los profesionales del Club, seguramente si los resultados hubieran sido otros, ese número sería otro mucho más alto, desgraciadamente volvemos a caer en los mismos errores una temporada más.

Que ganas tengo que de una vez por todas los empleados (cuerpo técnico y jugadores) de este Club, demuestren debido respeto y profesionalidad a unos colores, escudo y masa social con un pasado glorioso e histórico de 14 temporadas en PRIMERA DIVISIÓN y 43 temporadas en SEGUNDA DIVISIÓN, hoy conocido en el mundo del fútbol  como categoría PROFESIONAL
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jarisacat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #87 el: 15 de Setembre de 2018, 18:28:23 pm »
este es el número a día de hoy 2016, que pena del pobre trabajo de los profesionales del Club, seguramente si los resultados hubieran sido otros, ese número sería otro mucho más alto, desgraciadamente volvemos a caer en los mismos errores una temporada más.

Que ganas tengo que de una vez por todas los empleados (cuerpo técnico y jugadores) de este Club, demuestren debido respeto y profesionalidad a unos colores, escudo y masa social con un pasado glorioso e histórico de 14 temporadas en PRIMERA DIVISIÓN y 43 temporadas en SEGUNDA DIVISIÓN, hoy conocido en el mundo del fútbol  como categoría PROFESIONAL.
Sí, parece una maldición. No hay manera de empezar una temporada ganando dos partidos seguidos. Algo no hacemos bien, y des de hace bastante. Yo, como otros, apunto a la discreta exigencia en la pretemporada. En fin, a ver mañana...

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #88 el: 18 de Setembre de 2018, 14:39:26 pm »
2076 socis
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #89 el: 18 de Setembre de 2018, 18:30:37 pm »
2076 socis

Si guanyem diumenge ens fiquem amb 2100 mínim!!
FORÇA SABADELL

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14613
  • CHIARA
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #90 el: 20 de Setembre de 2018, 17:55:13 pm »
2076 socis

Si guanyem diumenge ens fiquem amb 2100 mínim!!

hoy somos 2085  :bandera
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14613
  • CHIARA
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #91 el: 25 de Setembre de 2018, 21:19:31 pm »
Pese a la irregular trayectoria en el campeonato, el número de socios sigue aumentando a día de hoy somos 2113, me pregunto hasta donde podríamos llegar si la situación fuera otra muy distinta y estuviéramos en los primeros puestos de la clasificación.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #92 el: 28 de Setembre de 2018, 13:03:00 pm »
2128 socis. Gratament sorprès.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14613
  • CHIARA
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #93 el: 18 de Octubre de 2018, 19:40:42 pm »
El marcador de la WEB oficial del Club se actualiza, somos 2170 socis, un pequeño empujón después de unos buenos resultados, que no pare, sigamos creciendo. 
« Darrera modificació: 18 de Octubre de 2018, 20:44:25 pm per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14613
  • CHIARA
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #94 el: 31 de Octubre de 2018, 10:03:19 am »
Hay un dicho que dice "grano a grano se hace granero" dicho que se puede adjudicar a la masa social del CE Sabadell FC, hoy somos 2181 socios, va lento pero al alza, poco a poco pero seguro de que llegaremos a ser grandes otra vez, vamos quemando etapas y queda menos para dar el gran salto que merece un Club con una historia centenaria como el nuestro.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat FranchVacambauer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1223
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #95 el: 06 de Novembre de 2018, 13:56:29 pm »
Avui s'arriba als 2.194 socis, prou digne donades les circumstàncies. Algú sap amb quants vam tancar l'any passat?? Sé que vam parlar molt però no recordo la xifra....
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3354
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #96 el: 06 de Novembre de 2018, 14:36:29 pm »
Avui s'arriba als 2.194 socis, prou digne donades les circumstàncies. Algú sap amb quants vam tancar l'any passat?? Sé que vam parlar molt però no recordo la xifra....
2.270, ja queda menys! A veure si amb la dinàmica positiva i la campanya de Nadal/2a volta arribem als 2.500.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat MISTER10

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1248
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #97 el: 07 de Novembre de 2018, 21:19:12 pm »
Bueno vamos creciendo poco a poco!!! A ver si seguimos en la misma linia en lo deportivo y seguro que para navidad y los carnets de segunda vuelta seguimos creciendo mucho mas!!!