Autor Tema: Campanya de socis 2018/19  (Llegit 21852 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #20 el: 07 de Juliol de 2018, 10:35:36 am »
Es porta molt bon ritme, tot i que crec que és a causa que els actuals socis hem corregut més a renovar.
Espero equivocar-me però crec que de 3000 no passem ni en somnis.
Això sí, si estem a dalt, quan facin el carnet de mitja temporada, la xifra podria augmentar considerablement.

Desconnectat renkosbd

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1738
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #21 el: 07 de Juliol de 2018, 17:32:30 pm »
Yo he sido alta nueva esta mañana, no había nadie sobre las 11 de la mañana, supongo que con el fin de semana estarán fuera la mayoría.
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #22 el: 09 de Juliol de 2018, 10:14:52 am »
El coptador avui marca 503. Aquesta setmana els que ens han passat el rebut pel banc ja podrem anar passant.  M'imagino que això anirà pujant ràpid.
FORÇA SABADELL

Desconnectat gol del Sabadell

  • Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3721
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #23 el: 09 de Juliol de 2018, 10:53:04 am »
Estan molt bé aquests números i demostra que l'optimisme ha tornat de nou i tothom tenim moltes ganes de l'inici de la temporada 18-19.

De totes formes, jo crec que gairebé tots els socis que ja estàvem l'any passat renovarem , ja que el projecte continua creixent en quan a il·lusió, l'equip serà millor que el de l'any passat (a veure després si entra la pilota) i per tant la dada més important per mi ara seria si d'aquests 500 hi han  altes de nous socis.

Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat FranchVacambauer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1223
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #24 el: 09 de Juliol de 2018, 11:34:49 am »
Estan molt bé aquests números i demostra que l'optimisme ha tornat de nou i tothom tenim moltes ganes de l'inici de la temporada 18-19.

De totes formes, jo crec que gairebé tots els socis que ja estàvem l'any passat renovarem , ja que el projecte continua creixent en quan a il·lusió, l'equip serà millor que el de l'any passat (a veure després si entra la pilota) i per tant la dada més important per mi ara seria si d'aquests 500 hi han  altes de nous socis.

Totalment d'acord. Per mi aquesta és la clau de l'èxit o no de la campanya. Per ara no hi han dades en aquest sentit. Jo ho vaig preguntar al club divendres via twitter i per ara no tinc resposta. Veurem.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat RONCHI

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 598
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #25 el: 09 de Juliol de 2018, 17:28:49 pm »
Estan molt bé aquests números i demostra que l'optimisme ha tornat de nou i tothom tenim moltes ganes de l'inici de la temporada 18-19.

De totes formes, jo crec que gairebé tots els socis que ja estàvem l'any passat renovarem , ja que el projecte continua creixent en quan a il·lusió, l'equip serà millor que el de l'any passat (a veure després si entra la pilota) i per tant la dada més important per mi ara seria si d'aquests 500 hi han  altes de nous socis.

Totalment d'acord. Per mi aquesta és la clau de l'èxit o no de la campanya. Per ara no hi han dades en aquest sentit. Jo ho vaig preguntar al club divendres via twitter i per ara no tinc resposta. Veurem.

Es evident que la dada d altes noves es coneguda... no obstant molt possiblement no es prou significativa i estimen que no es el moment adequat per donar-la a coneixer..... a diferencia d altres dirrctives ara coneixem dia a dia com anem .... i una dada important es que nomes es comptaran socis de pagament.....si abans de començar el primer partit arribem als 2200 sera per mi un exit.... ja que molta gent espera a poder presenciar el primer partit que en ocasions no es fins al Setembre....3/4 jornada

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3354
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #26 el: 09 de Juliol de 2018, 18:13:44 pm »
I si els resultats acompanyen les 3/4 primeres jornades ajudarà. El soci actual, nosaltres, tenim molta feina de picar pedra per convençer als indecisos o que posen excuses de preu.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #27 el: 09 de Juliol de 2018, 18:48:32 pm »
I si els resultats acompanyen les 3/4 primeres jornades ajudarà. El soci actual, nosaltres, tenim molta feina de picar pedra per convençer als indecisos o que posen excuses de preu.

Això és veritat. Cal picar molta pedra i, sobretot, un començament amb bons resultats. Tristament la gent de Sabadell encara es posa a riure quan li dius que el tema va per bon cami i que les coses s'estan fent ben fetes.
Sí, es fa molta publicitat per les xarxes, diaris, radio, etc. però la gent s'ho ha de mirar i seguir i això encara ho fa poca gent.

Al meu entrendre, s'ha d'anar per totsl els mitjans possibles, cines, cartells, etc. i, sobretot, quans els nanos arribin als instituts molta informació... bé, i com deia abans, començar amb bons resultats.
FORÇA SABADELL

Desconnectat stewieSBD

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 12
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #28 el: 15 de Juliol de 2018, 21:40:10 pm »
Algú ha provat de renovar o donar-se d'alta a través de la web? Fa uns dies vaig fer l'abonament online, i encara no m'han dit res.  :mmmm
Cal anar a buscar el carnet a les oficines o l'envien a casa?
Si el cansancio te doblega, que el orgullo te levante.

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3354
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #29 el: 15 de Juliol de 2018, 22:47:36 pm »
Algú ha provat de renovar o donar-se d'alta a través de la web? Fa uns dies vaig fer l'abonament online, i encara no m'han dit res.  :mmmm
Cal anar a buscar el carnet a les oficines o l'envien a casa?
En principi l'envien a domicili. Truca demà millor per confirmar, però.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14613
  • CHIARA
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #30 el: 18 de Juliol de 2018, 00:55:24 am »
La familia arlequinada va renovando su carnet de socio, ya somos 770 y subiendo, según el marcador de la WEB oficial del Club, que no pare hasta conseguir una cifra decente para un Club centenario como nuestro CE Sabadell FC.

                                                             :beer2    :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat elpoble90

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 659
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #31 el: 18 de Juliol de 2018, 08:54:13 am »
Jo ho portu fent 2 anys i molt bé, soc de fora de Sabadell el dia 9 de juliol m'ho van treure l'import del banc i ahir dimarts 17 em va arribar a casa.
#SomCES

#Restructuracion2BasiNO

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #32 el: 18 de Juliol de 2018, 09:39:21 am »
La familia arlequinada va renovando su carnet de socio, ya somos 770 y subiendo, según el marcador de la WEB oficial del Club, que no pare hasta conseguir una cifra decente para un Club centenario como nuestro CE Sabadell FC.

                                                             :beer2    :beer2

Avui 825  :clap :clap
FORÇA SABADELL

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3354
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #33 el: 18 de Juliol de 2018, 10:44:51 am »
En aquest marcador de la web, tenen en compte les domiciliacions? Desconec quin % de socis ho tenim passat per banc, pero 825 em sembla una xifra baixa si ja les han tingut en compte.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat elpoble90

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 659
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #34 el: 18 de Juliol de 2018, 15:13:47 pm »
En aquest marcador de la web, tenen en compte les domiciliacions? Desconec quin % de socis ho tenim passat per banc, pero 825 em sembla una xifra baixa si ja les han tingut en compte.

Crec que si perque per el banc em van dir des de l'oficina del club que es automatic
#SomCES

#Restructuracion2BasiNO

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14613
  • CHIARA
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #35 el: 21 de Juliol de 2018, 14:00:41 pm »
Grano a grano se hace granero, socis a socis se hace una masa social importante, hoy el marcador de la WEB Oficial marca 905, hay que seguir sumando y trabajando para lograr el objetivo, ánimo a todos aquellos que se lo están pensando, seguro que esta temporada vamos a disfrutar.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14613
  • CHIARA
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #36 el: 25 de Juliol de 2018, 22:03:12 pm »
A día de hoy somos 1010 Socis, seguimos sumando, ahora a por el 2000 antes de que comience el campeonato.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14613
  • CHIARA
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #37 el: 26 de Juliol de 2018, 10:59:01 am »
ya queda menos para los 2000, ya somos 1070 poco a poco la masa social crece, ánimo a todos los indecisos y renueven o saquen su carnet de socis, debemos apoyar este proyecto para salir del pozo de la 2ªB, el Club y la Ciudad se lo merecen.


                                                       :anims    :anims    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat FranchVacambauer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1223
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #38 el: 26 de Juliol de 2018, 13:16:03 pm »
Una dada interessant ahir per twitter, dels 1010 socis 71 són altes noves.

Dit així potser no impressiona, però es tracta d'un 7% de les altes totals, que trobo prou correcte. Veurem si el ritme es manté i superem les xifres de l'anys passat.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #39 el: 26 de Juliol de 2018, 14:51:19 pm »
Em sap greu, però posaré una mica d'aigua al vi....em sembla una xifra pobre, m'explico:
1010 socis en un mes i 71 altes noves, les altes noves em sembla una xifra correcte, els 1010 socis, no.
Ho dic pq penso que després d'una temporada insulsa com poques, amb l'ensurt inicial de no tenir jugadors, amb el neguit del concurs de creditors, amb la incertesa de com es faria el traspàs de poders entre Reguant & company i la nova gent....si ho comparem amb l'inici d'aquesta temporada, on saps que et continua un entrenador que segons resultats, si té bons elements, et pot portar a playoff, amb bons fitxatges (experimentats, classe i gol), amb Calzada que ja s'eregeix com a únic lider (tot i que encara falta la JGA de la tardor pq quedi escrit), havent sortit del concurs de creditors, etc.....resumint, amb una mica de trempera arlequinada, doncs resulta que NOMÉS hem renovat 939 socis que vam patir tota la temporada anterior.
Penso jo, amb la trempera que duiem, hauriem d'haver renovat 3/4.
Espero que molts indecisos no esperin a veure-les venir per renovar.
Va companys, ànims que entre tots ho treiem endavant això!