Autor Tema: Campanya de socis 2018/19  (Llegit 21855 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Campanya de socis 2018/19
« el: 20 de Juny de 2018, 16:34:42 pm »
Segons tinc entés, ahir es va començar a perfilar la campanya de socis d'enguany. Si no estic mal informat, s'apujaran 20 euros totes les quotes.

Per cert, quan renovi serà la meva 10a temporada com a soci.  :bandera
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3354
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #1 el: 20 de Juny de 2018, 16:42:52 pm »
En teoria la presenten el dia 29 de juny. Estarem atents!
Visca el Sabadell!!

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #2 el: 21 de Juny de 2018, 08:04:14 am »
Segons tinc entés, ahir es va començar a perfilar la campanya de socis d'enguany. Si no estic mal informat, s'apujaran 20 euros totes les quotes.

Per cert, quan renovi serà la meva 10a temporada com a soci.  :bandera
tinc ganes de veure quin tipus de campanya fa un entès en marketing com el sr. Calzada.
Si és veritat que pugen 20 euros, aviam què més ens inclouen, ja que un cop ha pogut veure que no som precisament 3000 a cada partit a l'estadi, dubto que pugi alegrament els preus.
El 29 sortirem de dubtes.

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #3 el: 21 de Juny de 2018, 09:32:18 am »
Sí, penso que apujar el preu del carnet de soci sense un bon argument de reclam no funcionarà. Per tant, alguna en deuen portar de cap. És la seva feina i, evidentment, el seu objectiu ha de ser el de superar amb escreix el número de socis d'aquesta temporada passada.
A veure, a veure...
FORÇA SABADELL

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3354
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #4 el: 21 de Juny de 2018, 10:06:44 am »
Estaria molt bé la promesa de si s'assoleix l'ascens a Segona A, o si s'assisteix al 100% de partits a l'estadi, l'any vinent abonament al 50% amb la possibilitat de portar un soci amb la mateixa promoció. Doblariem socis.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #5 el: 21 de Juny de 2018, 10:55:40 am »
Estaria molt bé la promesa de si s'assoleix l'ascens a Segona A, o si s'assisteix al 100% de partits a l'estadi, l'any vinent abonament al 50% amb la possibilitat de portar un soci amb la mateixa promoció. Doblariem socis.

Sí, sí, promocions d'aquest tipus estarien molt bé. També estarien bé promocions a les escoles. Per exemple, també a tots els nois i noies que s'apuntin en grup de qualsevol escola,  institut, grup d'esplai, etc.  que s'els faci un preu especial.
FORÇA SABADELL

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #6 el: 28 de Juny de 2018, 17:53:48 pm »
Ara que es comença a notar la lenta recuperació econòmica, és molt probable que el club ens augmenti la quota. Us agradi o no, té sentit.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat creative

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 722
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #7 el: 28 de Juny de 2018, 19:04:13 pm »
Ara que es comença a notar la lenta recuperació econòmica, és molt probable que el club ens augmenti la quota. Us agradi o no, té sentit.


no te sentit,perque ja tenim uns preus carissims per ser segona B

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #8 el: 29 de Juny de 2018, 12:09:20 pm »
Ara que es comença a notar la lenta recuperació econòmica, és molt probable que el club ens augmenti la quota. Us agradi o no, té sentit.


no te sentit,perque ja tenim uns preus carissims per ser segona B

No hi ha res car o barat. Tot depèn del que estiguem disposats a pagar.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat OriolhvSBD

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 616
  • Gènere: Masculí
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #9 el: 29 de Juny de 2018, 13:54:04 pm »
Aqui us deixo el spot promocional de la campanya.

https://youtu.be/aZGthceLI2E

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3354
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #10 el: 29 de Juny de 2018, 15:58:21 pm »
Preus de soci temporada 2018-2019:

- Soci (135€ general) (305€ tribuna)

- Soci 50 anys (100€ tribuna)

- Jubilat/Aturat/Discapacitat (95€ general) (185€ tribuna)

- Júnior 18-25 anys (105€ general) (140€ tribuna)

- Juvenil 12-17 anys (60€ general) (135€ tribuna)

- Infantil 5-11 anys (25€ general) (60€ tribuna)

- Jugadors del futbol base (0€)

- Nens de 0 a 4 anys (0€)

- VIP OR (1.500€ tribuna)
Visca el Sabadell!!

Desconnectat RONCHI

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 598
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #11 el: 29 de Juny de 2018, 22:59:12 pm »

Avui ens han presentat la nova campanya de socis, crec que a uns preus raonables, i premiant l assistencia, entrades per dos partits, preus especials per a penyistes sense concretar,,,, pero a tot aixo he trobat a faltar un detall que jo crec fonanental i molt important EL FUTBOL BASE.... es evident que no hi ha bona sintonia amb l empresa gestora, que el Sr Calzada voldria tenir la paella pel maneg i encara li resten dos anys mes per contracte,,,que en la roda de premsa es va demanar mes implicacio de les families ( nomes unes 25 de les 600 son socies tot i tenir els seus fills el carnet gratuit), pero el que no es pot pretendre captar l atencio del futbol base sense cap incentiu... si no hi ha cap descompte es passaria dels 90€ als 135€ es a dir +50%.... ( l any anterior es va passar del carnet gratuit a pagar 90€) siguem realistes..... la familia del futbol base els hi agrada el futbol els seus fills segurament volen anar al camp.....hi ha una potencialitat de nius socis força alta....nomes es una reflexio......copio textualment paragraf de la web oficial del CES on parla de la families arlequinades detallant diferents col-lectuus i res de res de l Obrador Arlequinat....... a la inversa passa el mateix al twiter de l Obrador hores d ara encara no han penjat la nova Campanya de socis del CEs,,,, tot pkegat ho trobo força penos.... ep es la meca opinio




La presentación ha sido conducida por el presidente del CE Sabadell, Esteve Calzada, y por la vicepresidenta del club, Ana Navés, y ha contado con la presencia de los capitanes del primer equipo Migue González y Felipe Sanchón, así como todas aquellas personas que forman la entidad: socios, peñistas, empresas y patrocinadores, veteranos, representantes del fútbol inclusivo, jugadores y trabajadores de club, y miembros de la comisión social y de memoria histórica.

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #12 el: 29 de Juny de 2018, 23:09:28 pm »
He anat aquesta tarda sobre les 6 a renovar els 3 carnets de casa i hi havia ambientillo... Uns 7 o 8 en tot moment.
Aviam si s'anima la cosa!

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3354
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #13 el: 03 de Juliol de 2018, 09:35:22 am »
207 socis fins ahir per la tarda. Entenc que les domiciliacions encara no están computades.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat israsbd

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 626
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #14 el: 06 de Juliol de 2018, 13:40:10 pm »
440 socis en una setmana, gairebé el triple que l'any passat. Això fa molt bona pinta, la setmana que bé s'han de continuar anunciant fitxatges perque el ritme no afluixi.

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3354
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #15 el: 06 de Juliol de 2018, 14:07:55 pm »
Jo avui he anat a renovar els dos meus carnets i hi havia cua. Som-hi :clap :clap
Visca el Sabadell!!

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #16 el: 06 de Juliol de 2018, 14:13:13 pm »
el que m'agradaria saber és quants dels 440 socis que hi ha ara, són altes noves.
I també, si en aquests 440 socis han comptat ja els que els hi passen automàticament pel banc.

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #17 el: 06 de Juliol de 2018, 18:17:15 pm »
el que m'agradaria saber és quants dels 440 socis que hi ha ara, són altes noves.
I també, si en aquests 440 socis han comptat ja els que els hi passen automàticament pel banc.

Crec que no. Vaig trucar-hi i em van dir que els que ho tenim domiciliat no podem anar a recollor el carnet i formalitzar-ho sino portem fotocòpia del càrrec.  Tot just avui he vist el primer càrrec dels de casa. Llavors, suposo que la setmana que vé anirem passant els que ho tenim domiciliat.
FORÇA SABADELL

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14613
  • CHIARA
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #18 el: 06 de Juliol de 2018, 20:52:08 pm »
el que m'agradaria saber és quants dels 440 socis que hi ha ara, són altes noves.
I també, si en aquests 440 socis han comptat ja els que els hi passen automàticament pel banc.

Crec que no. Vaig trucar-hi i em van dir que els que ho tenim domiciliat no podem anar a recollor el carnet i formalitzar-ho sino portem fotocòpia del càrrec.  Tot just avui he vist el primer càrrec dels de casa. Llavors, suposo que la setmana que vé anirem passant els que ho tenim domiciliat.

Hoy he consultado en el Banco y todavía no se habían cobrado el carnet de socio.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat psaltiveri98

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 417
  • Gènere: Masculí
Re:Campanya de socis 2018/19
« Respondre #19 el: 07 de Juliol de 2018, 10:19:59 am »
el que m'agradaria saber és quants dels 440 socis que hi ha ara, són altes noves.
I també, si en aquests 440 socis han comptat ja els que els hi passen automàticament pel banc.
En lo segon asseguro que no, jo tinc 12 carnets domiciliats al meu compte i no s'ha processat la petició encara. Tal com dieu, molt bona pinta però no crec que ni 20 socis siguin altes noves.
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!