C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP > TRIBUNA

Campanya de socis 2018/19

(1/19) > >>

xaviró:
Segons tinc entés, ahir es va començar a perfilar la campanya de socis d'enguany. Si no estic mal informat, s'apujaran 20 euros totes les quotes.

Per cert, quan renovi serà la meva 10a temporada com a soci.  :bandera

furia_sbd:
En teoria la presenten el dia 29 de juny. Estarem atents!

uri1981:

--- Cita de: xaviró en 20 de Juny de 2018, 16:34:42 pm ---Segons tinc entés, ahir es va començar a perfilar la campanya de socis d'enguany. Si no estic mal informat, s'apujaran 20 euros totes les quotes.

Per cert, quan renovi serà la meva 10a temporada com a soci.  :bandera

--- End quote ---
tinc ganes de veure quin tipus de campanya fa un entès en marketing com el sr. Calzada.
Si és veritat que pugen 20 euros, aviam què més ens inclouen, ja que un cop ha pogut veure que no som precisament 3000 a cada partit a l'estadi, dubto que pugi alegrament els preus.
El 29 sortirem de dubtes.

josepud:
Sí, penso que apujar el preu del carnet de soci sense un bon argument de reclam no funcionarà. Per tant, alguna en deuen portar de cap. És la seva feina i, evidentment, el seu objectiu ha de ser el de superar amb escreix el número de socis d'aquesta temporada passada.
A veure, a veure...

furia_sbd:
Estaria molt bé la promesa de si s'assoleix l'ascens a Segona A, o si s'assisteix al 100% de partits a l'estadi, l'any vinent abonament al 50% amb la possibilitat de portar un soci amb la mateixa promoció. Doblariem socis.

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version