Autor Tema: Em sento estrany a la NCA  (Llegit 890 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6319
  • Gènere: Masculí
Em sento estrany a la NCA
« el: 23 de Setembre de 2018, 21:16:47 pm »
No m'agrada anar a la NCA i veure que, com abans em sentia com a casa meva, ara em sento un estrany, abans sempre podies anar a la part on "ataca" el Sabadell, ara ja hi posen pegues, avui volies anar a la segona part a l'altra banda i et trobes que està vallat i amb un guarda de seguretat que no et deixen passar, ostres, que no som els visitants, que som els de casa, els de tota la vida, els que hem d'animar per aixecar els partits, doncs ens trobem amb això, jo soc dels que he saltat avui per la part de la gespa i hem traspassat uns metres per anar darrera la porteria, llavors els mossos han posat problemes per deixar passar els aficionats per accedir al es grades, no ho ser segur perquè no estava amb ells, però vaja, que no som delinqüents, llavors al marxar els mossos no et deixaven baixar per la graderia, estava acordonada, havies de passar pel troç que havien habilitat, jo al marxar li recriminava al guarda de seguretat i em deia de males maneres que anés baixant, ja no volia més merders, me'n he anat. Tot plagat no ajuda a venir cada dues setmanes a la NCA, i això que jo ja anava a la vella creu alta, quina pena.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1685
  • Gènere: Masculí
Re:Em sento estrany a la NCA
« Respondre #1 el: 23 de Setembre de 2018, 22:32:46 pm »
Completament d'acord, jo sóc tribunero però també m'he passat molt temps a la general fent el mateix que tu. Crec que en fan un gra massa amb el tema de la seguretat.

Aquí fins hi tot et treuen els taps de les ampolles (ja sé que segurament ésobligatori) i per exemple l'any passat a Llagostera et podies fer una birra darrera la porteria sentat en una de les cadires del bar.

Desconnectat renkosbd

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1744
  • Gènere: Masculí
Re:Em sento estrany a la NCA
« Respondre #2 el: 24 de Setembre de 2018, 10:12:13 am »
Buen día, en cuanto a lo que comentas Visi de no dejar pasar a los aficionados al fondo sur, es porque por la mañana hubo lo de la butifarrada y estaba todo por recoger mesas basura botellas y dijeron que no se pasara por hay, fallo por no recogerlo pues seguro, y si el vigilante decía que no se podía pasar, es porque nosotros recibimos ordenes y nada mas, y lo de los tapones de las botellas es de hace ya tiempo y aquí también te puedes tomar una cerveza ( sin alcohol ) en el bar , lastima que no hay sillas.
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13