Enquesta

si
9 (52.9%)
no
8 (47.1%)

Total de vots: 17

Autor Tema: Lliga Catalana, us agradaría?  (Llegit 2624 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Dani71

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Lliga Catalana, us agradaría?
« el: 30 de Setembre de 2017, 00:58:15 am »
Hola companys

No se si s´ha fet aquesta enquesta, suposso que si, però donats que estem a día 30, m´agradaría saver si us agradaría (en cas hipótetic d´independència) tenir una lliga catalana.
Em fa una mica de ràbia que quan li preguntan al Barça, ells com entitat, només contemplen, o be continuar a la lliga espanyola, o per altre banda jugar la lliga francesa, o d´altres.
El cas és que ni és plantegen una lliga catalana, la qual cosa no sorpren veient el respecte que li tenen a la copa catalunya...
Jo crec sincerament que una lliga catalana sería més que factible, una de 18 equips per exemple, i no sería pitjor que la lliga Belga o altres a europa.
Pel nostre club sería fantástic, estaríem a competicións europees cada any!
Sería molt bo pels nostres històrics i hi hauríen grans derbis comarcals.

Be doncs, a votar el nostre referéndum

PD, Si algú s´anima podríem triar 18 equips catalans. Tenint en compte sobretot capacitat d´estadis pq fos factible.

El 2 d´octubre li enviem a en Puigdemont.  :shifty:

Salutacions a tots.

« Darrera modificació: 30 de Setembre de 2017, 01:08:48 am per Dani71 »

Desconnectat Lins69

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 751
  • Gènere: Masculí
Re:Lliga Catalana, us agradaría?
« Respondre #1 el: 30 de Setembre de 2017, 01:46:29 am »
Para ver una liga catalana me voy al campo del Sant Andreu o del Jupiter.. O sin ir más lejos al olimpia. No creo que pasara de un nivel de la tercera de hoy en día.

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:Lliga Catalana, us agradaría?
« Respondre #2 el: 30 de Setembre de 2017, 10:18:39 am »
Amb el Sabadell, estariem a primera  :balla :balla :balla

Estic segur que el nivell dels equips pujaria. Ara tampoc estaria malament seguir jugant a l'espanyola o a la francesa. Per mi tots els escenaris són interessants. Si un dia existeix la lliga europea, també tots els grans jugarien en un altre dimensió i aquí quedariem també més amunt.

No se...ja es veurà tot plegat.

FORÇA SABADELL

Desconnectat Lins69

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 751
  • Gènere: Masculí
Re:Lliga Catalana, us agradaría?
« Respondre #3 el: 30 de Setembre de 2017, 10:46:46 am »
Crees que alguien invertiría en una liga Catalana?... Abría una desbandada más que importante. Donde no hay money no party

Desconnectat FranchVacambauer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1223
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
Re:Lliga Catalana, us agradaría?
« Respondre #4 el: 02 de Octubre de 2017, 09:44:39 am »
Para ver una liga catalana me voy al campo del Sant Andreu o del Jupiter.. O sin ir más lejos al olimpia. No creo que pasara de un nivel de la tercera de hoy en día.

Jo amb el Sabadell, sempre i a tot arreu.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:Lliga Catalana, us agradaría?
« Respondre #5 el: 02 de Octubre de 2017, 09:50:35 am »
Para ver una liga catalana me voy al campo del Sant Andreu o del Jupiter.. O sin ir más lejos al olimpia. No creo que pasara de un nivel de la tercera de hoy en día.

Jo amb el Sabadell, sempre i a tot arreu.

I tant, jo també. Jugui on jugui.
FORÇA SABADELL

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3354
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Lliga Catalana, us agradaría?
« Respondre #6 el: 02 de Octubre de 2017, 10:30:18 am »
Haurem d'anar pensant de debò en el tema... :clap2
Visca el Sabadell!!

Desconnectat cmg_84

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 108
Re:Lliga Catalana, us agradaría?
« Respondre #7 el: 02 de Octubre de 2017, 16:05:59 pm »
A mi la idea no sols no em desagrada sino que un pais independent ho ha de ser amb totes les conseqüències, fins i tot per les mes trivials, que com va dir el Jorge Valdano "El fútbol es lo más importante de las cosas menos importantes". En un futbol cada vegada més polaritzat i capitalista, on les lligues nacionals cada vegada tenen menys pes i ja es comença a parlar de lligues europees per als grossos, una lliga catalana de 12, 16 o 18 equips que pogués enviar equips a la Europa League i a la prèvia de Champions, és factible i viable fins i tot sense el tot poderós FC Barcelona, que pot fer el que se li en roti. Una lliga amb el Girona, Espanyol, Reus, Nàstic, Badalona, Cornellà, Sabadell, etc. Estic segur que d'entrada no seria menys competitiva que les de Europa de l'Est, els països nòrdics, Suissa, païssos balcànics, Bèlgica, etc. I amb el temps sempre es pot revaloritzar el nostre futbol. La cosa no canviaria gaire a peu de carrer, no obstant: la gent seguirà sent del Barça o del Madrid principalment. Però poder tenir equips catalans a Europa és un al·licient molt golós.