Autor Tema: CE SABADELL FC - PERALADA CF  (Llegit 7524 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat JOSE ARLEKINAT

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 249
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL FC - PERALADA CF
« Respondre #40 el: 25 de Setembre de 2017, 01:42:43 am »
 :bandera , Voy a dar mi opinion de las alineaciones :

En el partido de hoy se ha echado en falta dos jugadores titulares imprescindibles : Capo y Josu
Que junto a Arthuro , seguro que revolucionan este Equipo

Mientras que Mario y Guillemenot han tenido ya muchos minutos pero no han aportado demasiada calidad y deberian tener un descanso

Montero y los cedidos de Can Barca estaria bien que les diera cuando sea posible aunque sea los ultimos 10 minutos.

En cuanto al partido de hoy , el Perelada tiene un conjunto tremendamente rapido , fisicamente muy superiores a nosotros , pero solo nos vencieron en los corners

El proximo partido veremos que tal la alineacion

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL FC - PERALADA CF
« Respondre #41 el: 25 de Setembre de 2017, 08:20:57 am »
Crec que vam ser un pèl superiors al Peralada, no el que m'hauria agradat ser, ja que hauríem de demostrar que som molt superiors a ells, tant pel nostre objectiu com pel seu.
Un cop dit això, em sorprèn que aquesta gent només portés 1 punt, ja que han fet un partit com a mínim seriós, digne de Segona B.
Han rematat 3 cops a porta, 2 gols i 1 aturada de Roberto brutal...per cert, en els 2 gols, res a fer per part del nostre porter, que hi ha gent que en qualsevol gol encaixat ja li fot pals al nano.
Estic d'acord en els comentaris d'Adri, se'l veu el típic jugador perdut al mig del camp, que va amunt i avall però no sap ben bé on, van passant els minuts i de tan en tan el veus per allà. Ha d'agafar més responsabilitat.
Tampoc em va agradar Angel M., sincerament, no el veig apunt encara.
Si sumes aquests 2 últims comentaris, ja ho tenim, el mig del camp no va funcionar, quan és la bisagra que fa que qualsevol equip estigui bé o no.
A dalt, doncs Felipe i poc més.
Destacar que amb l'entrada de Josu, el partit va cambiar....aquest nano és elèctric, ideal per revolucionar un partit.
I Arthuro, perfecte. Dos intervencions, dos gols.
Anirem amunt segur.

Desconnectat PEP

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 545
Re:CE SABADELL FC - PERALADA CF
« Respondre #42 el: 25 de Setembre de 2017, 10:40:53 am »
Señor entrenador, de nuevo minuto 90 y van....... de esto la culpa es suya ya que no podemos llegar a este minuto y acabar el partido practicamente en nuestra area, esto ya ha pasado con otros entrenadores con menos renombre y dicho esto, hace dias que veo por aquí que tenemos equipo, mi opinión de momento es, defensa vastante bien, centro del campo cero total, delante el brasileño cuando esté bien creo que disfrutaremos, Sanchón, grandisimo jugador, Josu y este chaval cedido del Madrid son todo pundonory vastante calidad pero les falta cuerpo, me refiero que en pelotas altas y divididas lo tienen mal, Assulin vuelve rapido.
Me dijo un compañero que el chico coreano del Peralada lo representa el señor Calzada, madre mia como juega ese chaval.
Pues esta es mi opinión, de momento lo que veo no me acaba de gustar, quizás nos hablaban que habiamos fichado muy bien y ahora resulta que tenemos un equipo muy muy normalito,ojalá me equivoque.

Desconnectat ARLEQUI

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
Re:CE SABADELL FC - PERALADA CF
« Respondre #43 el: 25 de Setembre de 2017, 11:45:42 am »
No estic d'acord en que en dos partits hem perdut 4 punts com molts de vosaltres esteu dient, l'altre dia contra el Saragossa B si varem perdre dos punts, pero avui si soms sincers i fem balanç com be fem en l'anterior partit realment hem guanyat 1 puntet, si que es dert que ho teniam a tocar pero no ens enganyem akts nois del Girona B ens han donat un bany al nostre camp,,,els dos morenets un a la defense i l'altre al davant no podiem amb ells la veritat.....tot i aixo la temporada es llarga i cada partit es una festa diferent....molt be Felipe Sanchon el millor de diferencia.


Felicitar a la directiva per escoltar al soci, avui han desaparegut les cues a l'entrada,,,,ara caldria millorar el servei de bar, s'han quedat sense cap tipus de beguda,,no entenc quina previsio tenien amb un dia de molta calor a les 17:00,,,,...podien haver fet caixa pero tampoc,,,molta gent ens hem quedat sense beguda el proxim dia serem previsors i ho portarem de casa sense tap...
I els seients si més no a gol nord nets i polits

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

  • Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 608
Re:CE SABADELL FC - PERALADA CF
« Respondre #44 el: 25 de Setembre de 2017, 12:57:18 pm »
El problema el tenim amb l'adri diaz , jugador de baixa qualitat que no sap atacar ni defensar , te por a xutar i no troba la seva posició al camp , brutal felipe sanchón massa sol a la davantera.

Ara toca guanyar ya i deixar de ser uns panolis , un equip ple de veterans no es pot deixar marcar tots els partits al minut 90 .

Visca el Sabadell !

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL FC - PERALADA CF
« Respondre #45 el: 25 de Setembre de 2017, 13:04:36 pm »
No estic d'acord en que en dos partits hem perdut 4 punts com molts de vosaltres esteu dient, l'altre dia contra el Saragossa B si varem perdre dos punts, pero avui si soms sincers i fem balanç com be fem en l'anterior partit realment hem guanyat 1 puntet, si que es dert que ho teniam a tocar pero no ens enganyem akts nois del Girona B ens han donat un bany al nostre camp,,,els dos morenets un a la defense i l'altre al davant no podiem amb ells la veritat.....tot i aixo la temporada es llarga i cada partit es una festa diferent....molt be Felipe Sanchon el millor de diferencia.


Felicitar a la directiva per escoltar al soci, avui han desaparegut les cues a l'entrada,,,,ara caldria millorar el servei de bar, s'han quedat sense cap tipus de beguda,,no entenc quina previsio tenien amb un dia de molta calor a les 17:00,,,,...podien haver fet caixa pero tampoc,,,molta gent ens hem quedat sense beguda el proxim dia serem previsors i ho portarem de casa sense tap...
I els seients si més no a gol nord nets i polits

Doncs els de tribuna feien fàstic, ex. Deu tocar una zona cada quinze dies
FORÇA SABADELL

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1660
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL FC - PERALADA CF
« Respondre #46 el: 25 de Setembre de 2017, 15:16:27 pm »
No estic d'acord en que en dos partits hem perdut 4 punts com molts de vosaltres esteu dient, l'altre dia contra el Saragossa B si varem perdre dos punts, pero avui si soms sincers i fem balanç com be fem en l'anterior partit realment hem guanyat 1 puntet, si que es dert que ho teniam a tocar pero no ens enganyem akts nois del Girona B ens han donat un bany al nostre camp,,,els dos morenets un a la defense i l'altre al davant no podiem amb ells la veritat.....tot i aixo la temporada es llarga i cada partit es una festa diferent....molt be Felipe Sanchon el millor de diferencia.


Felicitar a la directiva per escoltar al soci, avui han desaparegut les cues a l'entrada,,,,ara caldria millorar el servei de bar, s'han quedat sense cap tipus de beguda,,no entenc quina previsio tenien amb un dia de molta calor a les 17:00,,,,...podien haver fet caixa pero tampoc,,,molta gent ens hem quedat sense beguda el proxim dia serem previsors i ho portarem de casa sense tap...
I els seients si més no a gol nord nets i polits

Doncs els de tribuna feien fàstic, ex. Deu tocar una zona cada quinze dies

És lo que anava dir, fets una porqueria com sempre, pagues més pel carnet però et seus sobre uns seients plens de m**** d'ocell, bruts i fastigosos, hi ha coses que mai canvien en aquest club.

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL FC - PERALADA CF
« Respondre #47 el: 25 de Setembre de 2017, 15:48:59 pm »
No estic d'acord en que en dos partits hem perdut 4 punts com molts de vosaltres esteu dient, l'altre dia contra el Saragossa B si varem perdre dos punts, pero avui si soms sincers i fem balanç com be fem en l'anterior partit realment hem guanyat 1 puntet, si que es dert que ho teniam a tocar pero no ens enganyem akts nois del Girona B ens han donat un bany al nostre camp,,,els dos morenets un a la defense i l'altre al davant no podiem amb ells la veritat.....tot i aixo la temporada es llarga i cada partit es una festa diferent....molt be Felipe Sanchon el millor de diferencia.

Suposo que, al menys, laterals i gols, quan plou s'esbandeixen!
Felicitar a la directiva per escoltar al soci, avui han desaparegut les cues a l'entrada,,,,ara caldria millorar el servei de bar, s'han quedat sense cap tipus de beguda,,no entenc quina previsio tenien amb un dia de molta calor a les 17:00,,,,...podien haver fet caixa pero tampoc,,,molta gent ens hem quedat sense beguda el proxim dia serem previsors i ho portarem de casa sense tap...
I els seients si més no a gol nord nets i polits

Doncs els de tribuna feien fàstic, ex. Deu tocar una zona cada quinze dies

És lo que anava dir, fets una porqueria com sempre, pagues més pel carnet però et seus sobre uns seients plens de m**** d'ocell, bruts i fastigosos, hi ha coses que mai canvien en aquest club.
FORÇA SABADELL

Desconnectat hernauino

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 688
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL FC - PERALADA CF
« Respondre #48 el: 25 de Setembre de 2017, 17:16:51 pm »
Jo anant cap al partit vaig comentar amb un amic, "avui empatem, la gent s'espera el colista i aquest Girona B estarà a mitja taula mínim". Em va tatxar de boig i després del partit estava tan calent que no em volia ni parlar del tema. Les primeres 4 jornades van perdre perque van jugar contra Mallorca, Mestalla, Lleida i Elche. Juntament amb el At.Balears i Villarreal B, són 6 equips cridats a fer play-off.

Del partit, portem desde el principi de temporada sense tindre migcamp. I això fa que juguem millor en camps petits que a la NCA. La pilota va de defensa a atac com si fos un frontón. I equips com el Peralada que toquen molt bé, fan que acabis per no olorar la pilota. En atac i defensa veig bé a l'equip. Hi ha qualitat. I en defensa, de jugada sol hem encaixat un gol del que portem de lliga i sent 10.

Però a la NCA s'hauria de fer algo amb aquest migcamp. Canviar a Adri Diaz, entrar a un altre migcampista que l'ajudi, enrededir a algun jugón com Felipe i afegir més polvoro davant com Arturo. Qualsevol cosa per tal de que no ens tornin a donar el bany d'ahir.

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL FC - PERALADA CF
« Respondre #49 el: 25 de Setembre de 2017, 17:29:13 pm »
Jo anant cap al partit vaig comentar amb un amic, "avui empatem, la gent s'espera el colista i aquest Girona B estarà a mitja taula mínim". Em va tatxar de boig i després del partit estava tan calent que no em volia ni parlar del tema. Les primeres 4 jornades van perdre perque van jugar contra Mallorca, Mestalla, Lleida i Elche. Juntament amb el At.Balears i Villarreal B, són 6 equips cridats a fer play-off.

Del partit, portem desde el principi de temporada sense tindre migcamp. I això fa que juguem millor en camps petits que a la NCA. La pilota va de defensa a atac com si fos un frontón. I equips com el Peralada que toquen molt bé, fan que acabis per no olorar la pilota. En atac i defensa veig bé a l'equip. Hi ha qualitat. I en defensa, de jugada sol hem encaixat un gol del que portem de lliga i sent 10.

Però a la NCA s'hauria de fer algo amb aquest migcamp. Canviar a Adri Diaz, entrar a un altre migcampista que l'ajudi, enrededir a algun jugón com Felipe i deixar a Arturo en punta. Qualsevol cosa per tal de que no ens tornin a donar el bany d'ahir.

Sí, per que un altre final així  i ens quedarem sense socis. Començant pel partit amb l'Hércules, emprenyats, seguint pel Badalona amb tall de llum i final abans d'hora. Després la mala sort a Saragossa i finalment lo d'ahir, anem de disgust en disgust. Ens haurem de prendre valerianes abans de cada partit.
FORÇA SABADELL

Desconnectat jarisacat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL FC - PERALADA CF
« Respondre #50 el: 25 de Setembre de 2017, 17:59:48 pm »
Bastant d'acord amb la majoria de comentaris que s'han fet.

El mig del camp ahir no va dominar la seva parcel·la com seria desitjable. Cap dels tres va estar bé, ni Adri Díaz (com dieu no té arribada, és lent i no es troba gaire còmode en la posició d'interior), ni Àngel (molt discreta la seva aportació global - el seu treball el podria fer perfectament Víctor Martínez), ni Marc Martínez (hauria de ser el nostre organitzador i dinamitzador en aquesta zona i va estar absolutament desaparegut) van demostrar gran cosa.

Al davant, com dieu, Felipe Sanchón i una mica de desequilibri de Mario (a mi m'agrada molt aquest nano i no sé si mereixia ser canviat). I el gran problema, el 9, Guillemenot està verd i necessita temps per adaptar-se a la categoria (quina llàstima que no fes la pretemporada), i Arthuro ara mateix està per jugar 20'-30' (més o menys el que va jugar); però se'l veu molt pesat, excessivament.

Defensivament vam controlar bé el partit, com sempre, però vem estar horribles en els corners. Vallho i Diaby són alts i van molt bé per alt, però fins ara havien jugat tots minuts dels 5 partits anteriors i en cap d'ells ells havien marcat. No sé què va passar, si va ser que no vem defensar-los amb la tensió o col·locació adequada o si els emparallements no eren els més adequats, si hi va haver alguna pantalla, etc... però el que és evident és que vem fallar totalment aquí. Potser el haver tingut un jugador com Capó ens hagués ajudat en aquest sentit (o jugar amb Coch + Moreno), però la veritat que és per mirar-s'ho bé.

La gespa em sembla que estava una mica alta, però suposo que la idea era que ens afavoria. Tot i això, a casa crec que hauríem de mirar d'apretar i jugar una miqueta més.

En fi, esperem a veure com van els dos pròxims partits. Si millorem una mica podem estar bastant amunt.

Honor i a per totes a Eivissa :bandera!
« Darrera modificació: 25 de Setembre de 2017, 18:01:56 pm per jarisacat »

Desconnectat josep maria

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 317
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL FC - PERALADA CF
« Respondre #51 el: 25 de Setembre de 2017, 19:03:06 pm »
Ja ho vaig dir ahir, mig del camp molt fluixet. l´únic jugador que marca diferències amb aquest equip es el Felipe i si vols està a dalt amb aquesta categoria has de tenir a mes d´un. La resta doncs com els altres equips. no se si os pasa a vosaltres però al final acabo fitxant-me mes amb  jugadors contraris.

Un xaval jovenet que jugaba per banda dreta l´11, el 7 (CLotet) els dos negritos, el coreà Paik... inclús guanyant semblaven els veterans (com perdien temps)
i amb el 2 - 1 no li van perdre la cara al partit al contrari,

He lleguit per aquí que el Paik es jugador del grup de L´Esteve Calzada, doncs que s´ho faci mirar, perque de moment els que li han colat de Can Farça res de res (només per als entrenaments) tret de Guillemenot que de seguir així...

En fí...encara estic calent, no hem feu cas.
« Darrera modificació: 25 de Setembre de 2017, 21:51:43 pm per josep maria »

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1660
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL FC - PERALADA CF
« Respondre #52 el: 26 de Setembre de 2017, 00:21:06 am »
Bastant d'acord amb la majoria de comentaris que s'han fet.

El mig del camp ahir no va dominar la seva parcel·la com seria desitjable. Cap dels tres va estar bé, ni Adri Díaz (com dieu no té arribada, és lent i no es troba gaire còmode en la posició d'interior), ni Àngel (molt discreta la seva aportació global - el seu treball el podria fer perfectament Víctor Martínez), ni Marc Martínez (hauria de ser el nostre organitzador i dinamitzador en aquesta zona i va estar absolutament desaparegut) van demostrar gran cosa.

Al davant, com dieu, Felipe Sanchón i una mica de desequilibri de Mario (a mi m'agrada molt aquest nano i no sé si mereixia ser canviat). I el gran problema, el 9, Guillemenot està verd i necessita temps per adaptar-se a la categoria (quina llàstima que no fes la pretemporada), i Arthuro ara mateix està per jugar 20'-30' (més o menys el que va jugar); però se'l veu molt pesat, excessivament.

Defensivament vam controlar bé el partit, com sempre, però vem estar horribles en els corners. Vallho i Diaby són alts i van molt bé per alt, però fins ara havien jugat tots minuts dels 5 partits anteriors i en cap d'ells ells havien marcat. No sé què va passar, si va ser que no vem defensar-los amb la tensió o col·locació adequada o si els emparallements no eren els més adequats, si hi va haver alguna pantalla, etc... però el que és evident és que vem fallar totalment aquí. Potser el haver tingut un jugador com Capó ens hagués ajudat en aquest sentit (o jugar amb Coch + Moreno), però la veritat que és per mirar-s'ho bé.

La gespa em sembla que estava una mica alta, però suposo que la idea era que ens afavoria. Tot i això, a casa crec que hauríem de mirar d'apretar i jugar una miqueta més.

En fi, esperem a veure com van els dos pròxims partits. Si millorem una mica podem estar bastant amunt.

Honor i a per totes a Eivissa :bandera!

Tu has dit una opció que m'hagués agradat molt tornar-la a veure que és Coch +Moreno, va funcionar perfectament els 2 primers partits, per que no ha repetit l'entrenador una vegada complida la sanció a  Coch???

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1986
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re:CE SABADELL FC - PERALADA CF
« Respondre #53 el: 28 de Setembre de 2017, 23:27:29 pm »
D'aquest partit m'emporto les següents sensacions:
1- crec q no juguem a res.
2- la banda dreta a la segona part no existia en atac.
3- Ens van dominar en bona part del partit. Fluix centre del camp?
4- crec que tenim un grandíssim davanter. Arturo em va agradar molt. No crec que ens duri gaire. Si la resta de punts els millorem , tinc esperances d'estar entre 4-10 a la lliga.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.