Autor Tema: DEPORTIVO ARAGON-CE SABADELL  (Llegit 13321 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:DEPORTIVO ARAGON-CE SABADELL
« Respondre #80 el: 18 de Setembre de 2017, 10:24:15 am »
Estic convençut de que el CE Sabadell aquest any ens donarà moltes alegries. I espero que comenci aquest proper diumenge  :balla :balla
FORÇA SABADELL

Desconnectat txisky

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2513
Re:DEPORTIVO ARAGON-CE SABADELL
« Respondre #81 el: 18 de Setembre de 2017, 12:40:36 pm »
Realment no entenc les crítiques que alguns fan a l'equip. Aquest any estem a anys llum de l'equip de la temporada anterior. Tenim entrenador amb cara i ulls i bons jugadors, només cal veure la disposició de l'onze al camp.

Només la mala sort ha fet que no tinguem 4 punts més (els d'Aragó i els de Badalona). Amb aquest 4 punts estariem en playoff, i si només haguessim sumat els 3 punts en un dels dos partits, estariem entre els 8 primers.

No som multimilionaris i això ha fet que haguem d'esperar a confeccionar l'equip i això es nota amb petits desajustos i que alguns jugadors no estan al 100%, però tot arribarà.

Estic segur que quedarem del 10è lloc cap amunt. Play off? Díficil. El que és segur és que alguns com jo (en conec uns quants) ens hem tornat a il·lusionar amb aquest equip i això ha provocat que tornessim a renovar el carnet, cosa que no haguessim fet amb els anteriors gestors. Penseu que amb la plantilla que es volia confeccionar abans ara estariem al lloc de l'Olot o l'Ebro.

Poc a poc i bona lletra i, sobretot, molta paciència, que això no ha fet més que començar.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat VISCASABADELL

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 284
Re:DEPORTIVO ARAGON-CE SABADELL
« Respondre #82 el: 18 de Setembre de 2017, 13:35:47 pm »
Son totalmente injustas las críticas sobre el equipo por el resultado contra el Aragón. Yo ayer me "chupé" 650kms. para ir a ver el partido en directo y como podéis imaginar, pillé un mosqueo impresionante con el gol de ellos, pero para nada con nuestro equipo y el entrenador. Sólo fue un accidente, en todo momento se estuvo mas cerca del 0-2 que del empate. Los comentarios de los seguidores del Aragón al acabar el partido, eran que les había "caído" un punto contra un gran equipo. En el calentamiento y durante el partido, a los jugadores se les vio una actitud tremenda para ganar y jugar bien.
Yo estoy convencido que las cosas se están haciendo bien y que los resultados llegarán para poder soñar con algo grande.

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:DEPORTIVO ARAGON-CE SABADELL
« Respondre #83 el: 18 de Setembre de 2017, 14:58:28 pm »
Vagi per endavant que qualsevol opinió és vàlida i respectable, allà va la meva:
-5 jornades i ja hi ha gent criticant a l'equip.
-5 jornades i comparant aquesta plantilla i aquest entrenador, amb l'intent de plantilla i l'intent d'entrenador de la temporada passada.

segons el meu parer, criticar l'equip amb només 5 jornades, em sembla precipitat, com també em semblaria precipitat, que després de 5 jornades, es parlés obertament de pujar.
Recordem que només portem 5 jornades, per lo bo i per lo dolent.

Comparar aquesta plantilla amb la de la temporada passada, em sembla una broma...lo únic que s'assembla una mica, és que està una mica descompensada, com la temporada passada, però en qualitat i ganes, no s'assembla gens.
Comparar Solivelles (actualment al Manresa...) amb Seligrat, és simplement còmic.
Els resultats acabaran sent bons o dolents, però Seligrat és un dels entrenadors més ben valorats i amb millors resultats de la Segona B.
Si el fotem a parir, ja no sé què voleu, la veritat.

En quan al partit poc a destacar, perdones i te la claven.
De cada 10 partits en guanyariem 9, però la realitat és que vam PERDRE 2 punts.
Paciència companys, paciència....que Roma no es va construir en 2 dies.

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:DEPORTIVO ARAGON-CE SABADELL
« Respondre #84 el: 18 de Setembre de 2017, 15:50:29 pm »
Vagi per endavant que qualsevol opinió és vàlida i respectable, allà va la meva:
-5 jornades i ja hi ha gent criticant a l'equip.
-5 jornades i comparant aquesta plantilla i aquest entrenador, amb l'intent de plantilla i l'intent d'entrenador de la temporada passada.

segons el meu parer, criticar l'equip amb només 5 jornades, em sembla precipitat, com també em semblaria precipitat, que després de 5 jornades, es parlés obertament de pujar.
Recordem que només portem 5 jornades, per lo bo i per lo dolent.

Comparar aquesta plantilla amb la de la temporada passada, em sembla una broma...lo únic que s'assembla una mica, és que està una mica descompensada, com la temporada passada, però en qualitat i ganes, no s'assembla gens.
Comparar Solivelles (actualment al Manresa...) amb Seligrat, és simplement còmic.
Els resultats acabaran sent bons o dolents, però Seligrat és un dels entrenadors més ben valorats i amb millors resultats de la Segona B.
Si el fotem a parir, ja no sé què voleu, la veritat.

En quan al partit poc a destacar, perdones i te la claven.
De cada 10 partits en guanyariem 9, però la realitat és que vam PERDRE 2 punts.
Paciència companys, paciència....que Roma no es va construir en 2 dies.

Clavat, si senyor!!
FORÇA SABADELL

Desconnectat PEP

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 545
Re:DEPORTIVO ARAGON-CE SABADELL
« Respondre #85 el: 18 de Setembre de 2017, 16:09:58 pm »
Bien, vamos a opinar sobre lo que me pareció el partido, si no podemos ganar a cuatro crios que son el Aragón, alguien se lo tiene que hacer mirar y me es igual que me critiquen yo digo lo que veo,el Aragón y ya se verá es equipo de tercera y si no al tiempo, pocos equipos encontraremos como este, aquí veo mucho que hemos mejorado un montón y yo no lo veo así, lo siento, la defensa se puede decir que bien centro del campo y delantera, lo de siempre no marcamos gol ni de broma, espero y creo que sera la clave el regreso de Assulin y en cuanto al señor que hemos fichado de casi dos metros para delantero tambien espero cositas porque con lo visto hasta hoy mucho tiene que cambiar la cosa.
Señor entrenador, contra un equipo como el Aragón no podemos marcar un gol y venirnos para atras y lo peor un entrenador de su categoria, perder o que nos empaten en el ultimo minuto, esto ya nos pasaba y muchas veces con entrenadores con menos categoria.Me gustaria que mi opinión sea como minimo igual de respetable que las demas.

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5666
Re:DEPORTIVO ARAGON-CE SABADELL
« Respondre #86 el: 18 de Setembre de 2017, 16:26:01 pm »
Recordemos que el aragon ha perdido 2 partidos de 5, que ahora parece que lleven 40 partidos perdidos.

Empataron en el campo del lleida sin ir mas lejos.

Desconnectat cmg_84

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 108
Re:DEPORTIVO ARAGON-CE SABADELL
« Respondre #87 el: 18 de Setembre de 2017, 19:59:29 pm »
El ambiente está super enrarecido. Lo entiendo porque venimos de unos años lamentables pero estamos exigiendo a un equipo nuevo y un mister nuevo también que hagan milagros de un día para otro. ¿Se tenía que haber matado el partido después del 0-1? Si, y ocasiones no faltaron, pero la pelotita no quiso entrar. ¿El equipo dio mala imagen? Nada más lejos de la realidad, estamos en el buen camino y aunque no pienso en playoffs ni ascensos, creo que este año el Sabadell puede hacer un papel muy digno y sentar las bases de un proyecto deportivo a largo plazo. Paciencia gente, que estamos en la jornada 5 y Zamora no se hizo en una hora.

Desconnectat Razz

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 625
  • Gènere: Masculí
Re:DEPORTIVO ARAGON-CE SABADELL
« Respondre #88 el: 18 de Setembre de 2017, 21:11:18 pm »
Os hago una pregunta, si llegamos a ganar 1-3, con el gol de Oscar Rubio y de Guillemenot. Alguien diria que el equipo ha hecho un mal partido?
Nos han marcado 3 goles en 450 minutos de liga hasta el momento señores: uno de penalti, otro jugando con 10 y otro de rebote en propia puerta. Hay equipo, hay entrenador, hay estrategia, falta gol pero parece mentira que falte afición...

Desconnectat creative

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 722
  • Gènere: Masculí
Re:DEPORTIVO ARAGON-CE SABADELL
« Respondre #89 el: 18 de Setembre de 2017, 22:34:39 pm »
si el problema i l'emprenyamenta no es per l'empat(almenys per la meva part)

el que em fot de molta mala llet es veure com un partit dominadissim,davant un equip molt i molt inferior,al que li fas el 0-1,i de cop enlloc d'anar a guanyar el partit et dediques a ultradefensar i que soni la flauta en una contra(mes que contra pelotazo "parriba")

coi,estas sent molt superior,segueix igual ves a fer el 0-2 i despres dedicat a defensar si vols..faig una pregunta de veritat jo era l'unic que veient el partit per la tele al veure el que vam fer despres del gol,va dir al final ens empatan veuras,al final ens empatan..si es que es veia venir,es la llei del futbol

Desconnectat MISTER10

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1248
  • Gènere: Masculí
Re:DEPORTIVO ARAGON-CE SABADELL
« Respondre #90 el: 18 de Setembre de 2017, 23:46:02 pm »
Otro que no entiende las críticas!!!

Cabreado como todos y es que fué muy cruel lo sucedido!!! Pero hacía tiempo que no veia jugar al equipo así y con eso me quedo!!! Que llevamos un punto menos que el año pasado pues muy bien, pero comparar lo del año pasado con esto... A ver si en la jornada 25 comparamos una temporada con la otra, estoy 100% seguro que mejoraremos lo del año pasado con creces!!!

Jornada 5 y en la 2 despues de Olot parecía que ganaríamos la liga y que estabamos en 2ºB y ahora parece que nos vamos a tercera y criticamos todo, hasta jugadores que no han jugado.

Yo confío mucho en este equipo y muy contento con lo visto y mas teniendo las circunstancias que hemos tenido!!!

Por último también diré que me parecen muy injustas las críticas a Guillemenot y es que cierto que ha fallado 2 goles uno por partido que tuvo que meterlas, pero es que ha hecho 2 partidazos, contra el Badalona forzó 4 tarjetas y dió mucho juego al equipo, el gol que falla se la construye el ganando la posición y metiendole el cuerpo al defensa. Ayer forzó el penalty que casi nos da la victoria y creo que hizo un gran partido y con todo esto en 2 partidos y lo comparamos con Borjas... Ya digo que tuvo que meter los 2 goles, pero de ahí a matar al chaval y ignorar todo lo bueno que ha hecho!!!

A ganar al Peralada!!!

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:DEPORTIVO ARAGON-CE SABADELL
« Respondre #91 el: 19 de Setembre de 2017, 11:01:01 am »
Un bon resultat en front del Peralada i tot ho veurem d'una altre manera. Cal tenir paciència.
FORÇA SABADELL

Desconnectat MIKE

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 224
Re:DEPORTIVO ARAGON-CE SABADELL
« Respondre #92 el: 19 de Setembre de 2017, 17:39:26 pm »
Un bon resultat en front del Peralada i tot ho veurem d'una altre manera. Cal tenir paciència.

Jo pensó igual, però inclús un mal resultat, si l'equip manté aquesta dinámica de joc, s'haurà de perdonar.
El que veig és que tenim 3 o 4 equips que els podriem perdre fàcilment de vista, i llavors la temporada es farà molt llarga.

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:DEPORTIVO ARAGON-CE SABADELL
« Respondre #93 el: 19 de Setembre de 2017, 17:48:31 pm »
Un bon resultat en front del Peralada i tot ho veurem d'una altre manera. Cal tenir paciència.

Jo pensó igual, però inclús un mal resultat, si l'equip manté aquesta dinámica de joc, s'haurà de perdonar.
El que veig és que tenim 3 o 4 equips que els podriem perdre fàcilment de vista, i llavors la temporada es farà molt llarga.

Jo crec que encara som a temps a tot. Guanyant 3 partits seguits, cosa que crec possible, ja faria que ens hi acostéssim molt. Hem de ser optimistes, veient com juguen, particularment,  ho veig possible.
FORÇA SABADELL

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3354
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:DEPORTIVO ARAGON-CE SABADELL
« Respondre #94 el: 19 de Setembre de 2017, 18:03:32 pm »
Ara un Peralada + Peña Deportiva hauria de ser un 6 de 6. La "batalla" real serà el proper a casa amb Atlètic Balears. Si fem un 9 de 9 podriem aspirar a tot.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:DEPORTIVO ARAGON-CE SABADELL
« Respondre #95 el: 20 de Setembre de 2017, 07:59:57 am »
Un bon resultat en front del Peralada i tot ho veurem d'una altre manera. Cal tenir paciència.

Jo pensó igual, però inclús un mal resultat, si l'equip manté aquesta dinámica de joc, s'haurà de perdonar.
El que veig és que tenim 3 o 4 equips que els podriem perdre fàcilment de vista, i llavors la temporada es farà molt llarga.
l'únic equip en plan rodillo que veig, és l'Elche