Autor Tema: CE SABADELL-BADALONA CF  (Llegit 9107 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat EL CHAPERO

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 47
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL-BADALONA CF
« Respondre #40 el: 10 de Setembre de 2017, 23:30:21 pm »
Absurdo mi comentario????

Desconnectat elpoble90

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 659
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL-BADALONA CF
« Respondre #41 el: 11 de Setembre de 2017, 00:14:38 am »
Hombre es vergonzoso que no haya papel higiénico en el lavabo hay mucha gente que van con la família y sobre todo niños. El bar al descanso tampoco ya no había nadie en el gol norte. Todo esto parece una tontería pero también es una necesidad de mejora que lleva mucho tiempo pidiendose la mejora de los lavabos por falta de muchas cosas.

Tema partido ahora vienen 2 partidos tipo Olot que hay que sacar el máximo de puntos posibles. ¿Para cuánto tiempo tiene Arthuro en la lesión que dice que tiene Seligrat?
#SomCES

#Restructuracion2BasiNO

Desconnectat JOSE ARLEKINAT

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 249
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL-BADALONA CF
« Respondre #42 el: 11 de Setembre de 2017, 00:31:06 am »
 :bandera
Es una autentica verguenza los pocos tornos que funcionaban , un vigilante y un auxiliar por torno , pues podian abrir mas tornos y el vigilante si va por faena puede de sobras y lo digo con conocimiento de causa , ademas la tarjeta no explican bien con algun cartel como se tiene que mostrar , parece una tonteria pero eso atrasaba mucho las colas, de todas manera comentarlo aqui por el foro es como hablar al desierto por que dudo que lo lean , lo que tenemos que hacer es los socios quejarnos en secretaria y los representantes de las penyas solicitar una reunion con el club y quejarse de este tema y otros como por ejemplo el papel higienico que comentaba el compañero forero.

Desconnectat MISTER10

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1248
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL-BADALONA CF
« Respondre #43 el: 11 de Setembre de 2017, 00:40:55 am »
Sobre el tema colas, soy de los que llega 20 minutos antes y no suelo tener, hoy me he retrasado y he llegado 10 minutos antes y he entrado en el minuto 8, la verdad que eso no puede pasar y aún suerte que al final han hecho algo, ya que de lo contrario los últimos entraban al descanso, esas cosas hay que cuidarlas, ya que el que compra una entrada y entra al campo a la media hora ya no vuelve mas y al socio pues alguno se cansará también.

Sobre el partido todo muy raro, entre el apagón y los parones, es que no se ni que decir, bueno si está claro que hay que mejorar en ataque y estos partidos hay que ganarlos!!!

La parte positiva para mi ha sido Guillemenot, me ha gustado y mucho!!! Cierto que falla un gol que hay que meterlo y una pena que le pega mordida, pero es que como gana esa pelota es de un tío de mucha calidad!!! Como le mete el cuerpo!!! Ha forzado 4 tarjetas el solito y por lo que ha dicho el mister en rueda de prensa, ni está en forma y es que estuvo 15 días apartado en el Barça y lleva 7 días aquí!!!

A ganar a Zaragoza!!!

Desconnectat creative

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 722
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL-BADALONA CF
« Respondre #44 el: 11 de Setembre de 2017, 00:43:12 am »
Absurdo mi comentario????

no creo que sea dificil de entender que se refiere que es absurda la situacion,no que sea absurdo lo que dices

es vergonzoso,colas de narices y con solo 1.700 personas,ni papel higienico en los baños,bar cerrado en el gol,asientos con mas mierd.a que el palo un gallinero,vamos lo de siempre,los mandamases de turno no salen de la llotja...los de general somos los pobretones,seguro que en el bar vip no faltan los "canapeses" y demas viandas


Desconnectat MISTER10

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1248
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL-BADALONA CF
« Respondre #45 el: 11 de Setembre de 2017, 00:43:41 am »
Nástic, o mucho mejora la plantilla en invierno, o es carne de Segunda B. Sólo hay que ver qué jugadores tiene... cincuenta nacionalidades diferentes, parece la ONU... Así es imposible.

Y volviendo al tema Carreras, pues claro que existen aspectos a reprocharle, pero negarle su buena etapa aquí, me parece injusto.

Creo que fue clave en el ascenso y en las dos temporadas siguientes en Segunda, consiguiendo la permanencia sin excesivos agobios. Lo de los desastres en campos visitantes, se lo atribuyo más a los jugadores, todos tuvimos la ocasión de ver algunos de los espectáculos que ofrecían por TV, indignos de un equipo profesional. Hasta los comentaristas no sabían ni qué destacar de la imagen de los nuestros... Y esos papelones siguieron en los años siguientes, ya sin Carreras y con casi los mismos jugadores en plantilla.
Pienso exactamente lo mismo que tu

Otro que opina igual y que solo va a decir Honor a Lluis Carreras!!! :bandera

Lo de que nos salvamos por el descenso del Villareal es de tener muy poca memoria, que jugamos 4 partidos con los suplentes y sin la tensión de jugarnos nada.

Dicho esto solo me preocupa Badalona y a ganar hoy!!!
De memoria  bien, gracias, y si, oficialmente nos salvamos por el descenso del Villarreal, que ya se sabían salvados etc, es posible pero si miras la emeroteca dirá que el Sabadell ese año se salvó por el descenso del Villarreal. Es más, todos rezábamos porque bajara el Villarreal b..
A GANAR HOY!

Mis disculpas si te he ofendido con lo de mala memoria, no era mi intención y solo era una frase hecha.

Por lo demás pensamos diferente y no hay mas, es lo bonito del futbol!!!

A por el Zaragoza!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7972
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:CE SABADELL-BADALONA CF
« Respondre #46 el: 11 de Setembre de 2017, 08:10:03 am »
Sobre lo de que nos salvamos gracias al descenso del Villarreal, hay una serie de puntos a tener en cuenta;

1) Lástima lo de quedar 19º, porque en las hemerotecas constará el hecho que expone Mister10.  Deportivamente se podía y tenía que haber evitado por imagen (recordemos el esperpéntico partido contra el Numancia, con la "tarde especial" de Cedric).
2) Todos rezábamos por el descenso del Villarreal, porque no confiábamos suficientemente en que el equipo se salvara por sus medios y de esta manera se
pasaba de la zozobra a la tranquilidad.
3) Caso de que no hubiera bajado el Villarreal, el final de Liga hubiera visto una lucha cerrada entre Sabadell, Recreativo, Guadalajara y Real Murcia, por la cuarta plaza de descenso.  El resultado final de esta téorica lucha nunca lo podremos saber, mas cuando Recreativo y Murcia estaban en plena caída libre. Se puede pensar que habríamos ganado al Numancia en casa, igual que ganamos en el partido anterior al potente Almería de Charles y Ulloa, pero no deja de ser hipótesis....
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL-BADALONA CF
« Respondre #47 el: 11 de Setembre de 2017, 08:56:41 am »
Sembla ser que el mes important del partit d'ahir son les ques i l'apagada  en quant a l'apagada el màxim accionista s'ha disculpat i es pendran mesures properament, penso que si es tant fàcil obrir un altre porta perquè no es fa? no crec que sigui per tocar els pebrots a la gent podria ser causa del contracte amb l'empresa de seguretat i posar dues persones mes es dispara, no ho se, però si siguès tant fàcil crec que ja ho haurien fet, el que si es buscar una solució doncs la gent solem arribar amb el temps just i no crec que això canvi gaire en quant al paper jo ja fa anys que sempre el porto de casa en aquests llocs publics sempre pots trobar-te amb la sorpresa o que no s'ha posat o que algun/s espavilat/s  se'ls emporten, en quant a la llum es diu que va ser una apagada general a la zona aquì si que no si pot fer res com no sigui jugar al migdia.
 :mmmm
 
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat gol del Sabadell

  • Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3721
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL-BADALONA CF
« Respondre #48 el: 11 de Setembre de 2017, 09:30:31 am »
Un poco decepcionado por el empate, estoy de acuerdo que somos un equipo serio, que ayer no sufrimos mucho en defensa pero es que en ataque tuvimos 4 llegadas puntuales, a nivel ofensivo faltaron ideas, sobretodo en la parte final cuando nos quedamos con uno más.
De acuerdo que todo lo que sea sumar siempre es bueno, ante un equipo bien trabajado también como es el Badalona, pero en casa siempre se espera algo más.

Sobre las críticas de las colas también me sumo para pedir una solución, hay que tener en cuenta que los que vinieron sacando entrada ya se tragaron una buena cola para sacar la entrada , para luego volver a meterse en otra cola importante... con 200 entradas que se puedan vendar y en el acceso de 1750 personas al estadi se ha de buscar alguna solución, que no es nada más que poner más personal tanto en la venta como en la entrada al campo... ojo con este tema que si ya cuesta que venga gente nueva quien ayer se encontró con esto igual se lo piensa.  Y no vale lo de entrar con antelación, ya que uno de los pocos alicientes que tenemos es echar un rato previo con los amigos en los bares o zona de tribuna.
También se ha de mejorar el tema limpieza de los asientos que comentaba un compañero, no digo cada previo de partido (aunque sería lo correcto y lo que se debería hacer) pero es que algunos asientos de lateral cercanos al gol sur yo diría que no se repasan desde el año pasado si es que se hicieron.
Otro tema, a mi personalmente y con el grupo de amigos y familia que voy, nos gusta sentarnos detrás de la portería donde ataca el Sabadell , pero imagino que también por recorte de personal o por evitar la limpieza de esa zona ayer estaba cerrado el acceso al gol Sud, por tanto cuando se dice que ahora en segunda B nos podemos mover por todo el campo (a nivel de goles y lateral tampoco es exacto)

Está claro que lo primero era pagar deudas del año pasado y configurar un buen equipo dentro de nuestras posibilidades,  pero ahora toca también revisar estos temas, que seguro que los nuevos dirigentes no pasaran por alto, de hecho creo que Calzada ya lo comentaba ayer noche en redes sociales.

Volviendo al tema deportivo, ahora a priori viene un calendario "asequible" esperemos dar buena imagen como hasta ahora pero mejorando en ataque (en 3 de los 4 partidos hemos dejado la porteria a 0 pero en la misma proporción hemos dejado de anotar) para sumar de 3 en 3.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL-BADALONA CF
« Respondre #49 el: 11 de Setembre de 2017, 09:31:33 am »
Vaig veure la primera part, i vaig escoltar la segona.
Tot i que portem 5 pts de 12, tenim equip.
Tranquilitat, perquè a mesura que avanci la temporada, anirem millorant i molt els resultats.

Desconnectat josep maria

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 317
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL-BADALONA CF
« Respondre #50 el: 11 de Setembre de 2017, 18:45:20 pm »
Hay 3 ó 4 equipos que solo por presupuesto tienen que estar ahí arriba, en cuanto al Sabadell
pues creo que tiene una plantilla como otros 7 - 8 equipos.
Si se hacen bién las cosas podemos estar a la cabeza de ese grupo; pero aquí el mas ***** hace relojes. Cuidao...  :police:

Traer 5 ó 6 jugadores la última semana de plazo tiene estos problemas, jovenes sin experiencia, veteranos faltos de ritmo...pero el presupuesto manda, esperemos que cuando todos estén a tope no vayamos ya, por la jornada 16  :wall:
« Darrera modificació: 11 de Setembre de 2017, 21:56:56 pm per josep maria »

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6303
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL-BADALONA CF
« Respondre #51 el: 12 de Setembre de 2017, 03:02:48 am »
Jo estic molt més tranquil aquesta temporada que la passada, penso que no patirem gens, i al final a veure si podem anar a la copa el rei, del tema ascens ni m'ho plantejo aquest any, el que ve ja veurem com va tot.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat LaVellaCreuAlta

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 6
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL-BADALONA CF
« Respondre #52 el: 12 de Setembre de 2017, 20:24:25 pm »
Ahir vaig enviar un mail de queixa sobre el caos a les guixetes i l'entrada i m'han respòs el següent;

Benvolgut soci,

Lamentem profundament les molèsties ocasionades a les taquilles i als accessos durant el partit del passat diumenge.

Hem analitzat els problemes que es van produir i establirem un nou funcionament a partir del pròxim compromís contra el Peralada que esperem que eviti les cues que es van generar.

La setmana que ve seran anunciades per correu electrònic i a les xarxes socials del club.

Les nostres sinceres disculpes,


Definitivament.... les coses estan canviant. S'agraeix la resposta

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1660
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL-BADALONA CF
« Respondre #53 el: 12 de Setembre de 2017, 22:46:06 pm »
El dia de l'Elx ja ho vaig dir aquí i a algú li va semblar que deia una tonteria.
Es qüestió d'imatge, i una altre cosa que no pot ser és que els seients estiguin tant i tant bruts. Lo del gol sud tancat també tela.
En positiu el molt bon estat de la gespa.
En quan al partit vaig sortir decebut, crec que es van errar els canvis. De totes maneres amb temps anirem millorant, en contra de lo que passava l'any passat aquest equip té molt recorregut i cada cop ho farà millor.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:CE SABADELL-BADALONA CF
« Respondre #54 el: 13 de Setembre de 2017, 18:20:00 pm »
Esperem que arreglin el tema de les cues, ja que dues vegades que hem jugat a casa, els dos cops s'han repetit aquests problemes.

El demés... partit de 0-0 per el que vaig sentir a la transmissió, ja que era a fora, però és important no encaixar i començar a conjuntar l'equip.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat ARLEQUI

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
Re:CE SABADELL-BADALONA CF
« Respondre #55 el: 13 de Setembre de 2017, 23:11:48 pm »
Uns vint minuts abans de començar poca cua però només dos torns oberts. Un d'ells només per a socis si més no en aquell moment. Ara bé, sense cap rètol ni cartell que informés. Qué passava? Doncs que hi havia gent amb entrada que feia la poca cua del moment  i a l'arribar al  torn l'enviaven a l'altre. Conseqüència, emprenyades de cal dèu sense necessitat.
Realment no sé si es un tema tant fàcil com molts pensem o realment té alguna cosa que sen's escapa però es una situació que per repetida comença a emprenyar, però la veritat és que això del accés si va bé ningú hi pensa i ho donem per normal però si va malament enmerda i embruta molt amb raó. Cal pensar-hi posar remei.


Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL-BADALONA CF
« Respondre #56 el: 14 de Setembre de 2017, 09:53:09 am »
Suposo que es fa pel tema de la seguretat. El problema és que hi ha molt poc personal de seguretat i l'han de concentrar en un sol punt d'accés.
FORÇA SABADELL

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL-BADALONA CF
« Respondre #57 el: 14 de Setembre de 2017, 12:40:20 pm »
Normalment entro 20 o 25 minuts abans, i quasi mai tinc més de 4 o 5 persones davant.
Per cert, algú sap si encara hi ha la gent de Calderí Catering? Ho dic perquè en cap dels 2 partits que hem jugat a casa he pogut prendre cafè, ja que no disposen de màquina, quan sempre la tenien en allà.
Sembla una xorrada però ara que vaig amb el cotxet del nen, ja no puc anar al bar de davant de Tribuna pq me l'aixafeu  ;D     i "he de fer" el cafè dins sí o sí.
Ja sé que em direu "pren-te el cafè a casa", i la veritat que ho faig, però hi hi qui es fot 5 cerveses al dia, i hi ha qui ens fotem 9 cafès.

Desconnectat creative

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 722
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL-BADALONA CF
« Respondre #58 el: 14 de Setembre de 2017, 22:50:36 pm »
Normalment entro 20 o 25 minuts abans, i quasi mai tinc més de 4 o 5 persones davant.
Per cert, algú sap si encara hi ha la gent de Calderí Catering? Ho dic perquè en cap dels 2 partits que hem jugat a casa he pogut prendre cafè, ja que no disposen de màquina, quan sempre la tenien en allà.
Sembla una xorrada però ara que vaig amb el cotxet del nen, ja no puc anar al bar de davant de Tribuna pq me l'aixafeu  ;D     i "he de fer" el cafè dins sí o sí.
Ja sé que em direu "pren-te el cafè a casa", i la veritat que ho faig, però hi hi qui es fot 5 cerveses al dia, i hi ha qui ens fotem 9 cafès.


home aquests primers partits amb la calor i a les 7 de la tarda...no be gaire de gust un cafe  :icon_mrgreen: