Autor Tema: J.1 UE Mollet - Sabadell 'B' Diumenge dia 3 a les 19h  (Llegit 2086 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat psaltiveri98

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 417
  • Gènere: Masculí
J.1 UE Mollet - Sabadell 'B' Diumenge dia 3 a les 19h
« el: 31 de Agost de 2017, 12:24:39 pm »
Llàstima de ser festa major i no poder-hi anar  :wall: :wall: :wall:
S'han acabat les proves i comença lo bo, no he vist al B encara en tota la pretemporada, però m'han parlat molt bé d'Antoni Hernández, un porter i Roger Claret crec. A veure que fan al primer partit els xavals.
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2691
  • Gènere: Masculí
Re:J.1 UE Mollet - Sabadell 'B' Diumenge dia 3 a les 19h
« Respondre #1 el: 31 de Agost de 2017, 12:32:34 pm »
Llàstima de ser festa major i no poder-hi anar  :wall: :wall: :wall:
S'han acabat les proves i comença lo bo, no he vist al B encara en tota la pretemporada, però m'han parlat molt bé d'Antoni Hernández, un porter i Roger Claret crec. A veure que fan al primer partit els xavals.

Ànims al B. A tornar a 3a el més aviat possible. :cheer :cheer
FORÇA SABADELL

Desconnectat tonidg

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 774
  • Intent de representant
Re:J.1 UE Mollet - Sabadell 'B' Diumenge dia 3 a les 19h
« Respondre #2 el: 03 de Setembre de 2017, 22:57:40 pm »
2-2 a Mollet, amb gols de Pol Gómez i Sergi Estrada que ens donen un punt.

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2691
  • Gènere: Masculí
Re:J.1 UE Mollet - Sabadell 'B' Diumenge dia 3 a les 19h
« Respondre #3 el: 04 de Setembre de 2017, 00:33:49 am »
2-2 a Mollet, amb gols de Pol Gómez i Sergi Estrada que ens donen un punt.

Es pot considerar un bon començament.
FORÇA SABADELL

Desconnectat jarisacat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:J.1 UE Mollet - Sabadell 'B' Diumenge dia 3 a les 19h
« Respondre #4 el: 04 de Setembre de 2017, 02:59:11 am »
Felicitar als que han confeccionat aquesta plantilla. No els havia vist encara i m'han agradat molt. Orgullós d'aquest nou equip. Molta qualitat a les botes d'aquests nanos. Només una posició m'ha semblat realment fluixa, però s'haurà d'anar veient la seva evolució en els propers partits. La comisió tècnica faria bé de lligar-ne a uns quants de cara al futur.

Al grup hi ha, per mi, tres clars favorits: Montanyesa, Manlleu i Júpiter, i alguns equips que donaran molta guerra, allà hem d'estar nosaltres.

Honor al Sabadell B; disfrutarem!   :bandera

Desconnectat psaltiveri98

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 417
  • Gènere: Masculí
Re:J.1 UE Mollet - Sabadell 'B' Diumenge dia 3 a les 19h
« Respondre #5 el: 04 de Setembre de 2017, 21:07:22 pm »
Felicitar als que han confeccionat aquesta plantilla. No els havia vist encara i m'han agradat molt. Orgullós d'aquest nou equip. Molta qualitat a les botes d'aquests nanos. Només una posició m'ha semblat realment fluixa, però s'haurà d'anar veient la seva evolució en els propers partits. La comisió tècnica faria bé de lligar-ne a uns quants de cara al futur.

Al grup hi ha, per mi, tres clars favorits: Montanyesa, Manlleu i Júpiter, i alguns equips que donaran molta guerra, allà hem d'estar nosaltres.

Honor al Sabadell B; disfrutarem!   :bandera

Et refereixes a la defensa? Pel que m'han dit, el segon gol del Mollet ve d'una empanada defensiva. Això es veura passaant les jornades, a veure si fan els nois algo gran aquest any!
HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL!!

Desconnectat jarisacat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:J.1 UE Mollet - Sabadell 'B' Diumenge dia 3 a les 19h
« Respondre #6 el: 05 de Setembre de 2017, 00:53:08 am »
Felicitar als que han confeccionat aquesta plantilla. No els havia vist encara i m'han agradat molt. Orgullós d'aquest nou equip. Molta qualitat a les botes d'aquests nanos. Només una posició m'ha semblat realment fluixa, però s'haurà d'anar veient la seva evolució en els propers partits. La comisió tècnica faria bé de lligar-ne a uns quants de cara al futur.

Al grup hi ha, per mi, tres clars favorits: Montanyesa, Manlleu i Júpiter, i alguns equips que donaran molta guerra, allà hem d'estar nosaltres.

Honor al Sabadell B; disfrutarem!   :bandera

Et refereixes a la defensa? Pel que m'han dit, el segon gol del Mollet ve d'una empanada defensiva. Això es veura passaant les jornades, a veure si fan els nois algo gran aquest any!
No no, però el segon gol del Mollet, com bé dius, va ser un error clar nostre.
A veure com van els pròxims dos partits, però l'equip és molt maco.