Autor Tema: HERCULES CF - CE SABADELL  (Llegit 6802 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1660
  • Gènere: Masculí
Re:HERCULES CF - CE SABADELL
« Respondre #40 el: 05 de Setembre de 2017, 09:48:59 am »
Com a mínim ens estem queixant de l'àrbitre, l'any passat ens queixavem de lo dolents que eren els jugadors. Estic segur que diumenge contra el Badalona sortiran com fieres per recuperar els punts perduts.

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2686
  • Gènere: Masculí
Re:HERCULES CF - CE SABADELL
« Respondre #41 el: 05 de Setembre de 2017, 09:58:04 am »
Com a mínim ens estem queixant de l'àrbitre, l'any passat ens queixavem de lo dolents que eren els jugadors. Estic segur que diumenge contra el Badalona sortiran com fieres per recuperar els punts perduts.

N'estic convençut. Aquest diumenge, si seguim amb la mateixa intensitat i concentració ens emportem els tres punts.
FORÇA SABADELL

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:HERCULES CF - CE SABADELL
« Respondre #42 el: 05 de Setembre de 2017, 14:54:54 pm »
Poc més a dir del que ja heu comentat.
Les 2 grogues, les podria ensenyar, tot i que la segona, tenint en compte que el jugador ja en tenia una, a part que el mateix jugador se la podria haver estalviat, normalment l'àrbitre l'avisa, ja que sent l'expulsió, no se l'acostuma a treure i menys en el minut 37.
El penal, doncs es veu clarament que és fora, però per la TV o en foto tot és més fàcil, durant el partit i en carrera....es pot xiular.
El que m'emprenya del penal, és que en cas de dubte (ja que l'àrbitre dubtava) assenyali penal, i no falta...sabent el que penalitza un penal, i més amb 10.
Espero que en pròxims partits, en cas de dubte, escombrin a favor nostre, igualment espero no recordar-nos d'aquests 3 punts a final de temporada.
En fi, passar pàgina i a pel següent partit, que això és molt llarg.

Desconnectat Lins69

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 751
  • Gènere: Masculí
Re:HERCULES CF - CE SABADELL
« Respondre #43 el: 05 de Setembre de 2017, 19:31:40 pm »
Yo ya paso de hablar de los arbitros, solo espero que este año nos respeten mas en casa, que tiene delito lo que nos estan haciendo temporadas atras.. El equipo transmite una garra y fortaleza defensiva que gusta, se nota mucho la mano del entrenador.

Desconnectat josep maria

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 317
  • Gènere: Masculí
Re:HERCULES CF - CE SABADELL
« Respondre #44 el: 05 de Setembre de 2017, 20:59:11 pm »
Hay 3 ó 4 equipos que solo por presupuesto tienen que estar ahí arriba, en cuanto al Sabadell
pues creo que tiene una plantilla como otros 7 - 8 equipos.
Si se hacen bién las cosas podemos estar a la cabeza de ese grupo; pero aquí el mas ***** hace relojes. Cuidao...  :police: